مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امروز مجمع صاحبان سهام مخابرات ایران برگزار می شود

مخابرات ما- پس از یک سال – سالی پر از فراز و نشیب – به جمع بندی ماحصل تلاش مخابراتی ها در مجمع سالیانه مخابرات ایران خواهیم نشست.

امروز ساعت ۹ اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل مخابرات ایران مهماندار صاحبان سهام یا نمایندگان آنان خواهند بود.

مهمترین بخش این جلسه تعیین ضریب تقسیم سود است که مثل سالهای گذشته بیشترش توزیع خواهد شد تا باز هم درهای مخابرات بر پاشنه توسعه نچرخد.

در مقطعی دیگر به آنالیز سال گذشته می پردازیم اما اینجا هدف چیز دیگری است.

امروز قرار بود شاغلین و بازنشستگان در تجمعی تیمی برای اعتراض به شرایط جاری، در مجمع حاضر شوند اما شورایعالی تشکل های کارگری در آخرین ساعات روز جمعه تصمیم گرفتند به حرف میانجی ها عمل کنند و حضور خود در مجمع را لغو کنند.بنابراین فردا شاغلین اگر هم در مجمع حاضر باشند صرفا برای حضور و اطلاع است.

اما گروه بازنشستگان بطور رسمی چیزی اعلام نکرده اند  ظاهرا آنها مسیر خود را از شاغلین جدا کرده اند. در عین اینکه گفته می شود روسای این  کانون ها موضع گیری شخصی داشته اند و در تماس های  تلفنی با افراد مختلف و موثر نظرشن را اعلام کرده اند اما چیزی بصورت علنی اعلام نشده. ما هم در این مورد چیزی نمی گوییم.در حقیقت منتظر اعلام رسمی می مانیم.تا این لحظه حضور یا عدم حضور آنان بعنوان اعتراض در مجمع اعلام نشده.

فردا مخابرات ایران مهماندار صاحبان سهام و نمایندگان سهامداران کلان و همچنین نمایندگان وزارت اقتصاد و سازمان بورس خواهند بود.

فردا سعی می کنیم سریعتر خبرها را به شما برسانیم.

اگر وقایع مجمع کشش یک پخش آنلاین متنی را داشت حتما چنین خواهیم کرد وگرنه در اولین فرصت با شروع مجمع مطالب مختلفی منتشر میکنیم تا شما نیز بی خبر نمانید.

 

1061140cookie-checkامروز مجمع صاحبان سهام مخابرات ایران برگزار می شود
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم مخابرات ما
    با سلام
    مخابرات در روز چهارشنبه تفاوت خواربار بازنشستگان سنوات قبل را واریز کرد به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان
    اگر این مبلغ را سال قبل میداد صادقانه عرض کنم با این مبلغ میشد ۴۰ کیلو گرم برنج ایرانی خرید حالا که این مبلغ را واریز نموده آیا انصافا میشود با این مبلغ میشود ۲۰کیلوگرم برنج تهیه کرد قضاوت را میگذاریم خوانننده گان این مطلب بکنند؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.