مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اقدام ارزشمند جانبازان مخابرات منطقه ی قزوین؛

مخابرات ما – جانبازان شاغل در مخابرات منطقه ی قزوین ، مبلغ هدایای خود به مناسبت گرامیداشت روز جانباز را به هموطنان سیل زده اهداء کردند.

مخابرات ما ( محمد – ایثار) – جانبازان مخابرات منطقه ی قزوین طی حرکتی ارزشمند از مدیر منطقه خواستار شدند، هزینه ی برگزاری مراسم روزجانباز و هدایای در نظر گرفته شده برای آنان، به هموطنان سیل زده اهداء گردد.
مسئول روابط عمومی مخابرات با بیان مطلب فوق افزود: ۱۵ نفر از همکاران جانباز شاغل ، طی اقدام ارزشمندی که جلوه کوچکی از بزرگواری این سرافرازان و ایثارگران میهن اسلامی است؛مبلغ هدایای خود را به سیل زدگان اهدا کردند.
وی در ادامه گفت : هدیه ی جانبازان به سیل زدگان علاوه بر فرهنگ غنی همیاری هموطنان ، نشان دهنده این است که جانبازان و ایثارگران همیشه و در تمامی صحنه ها حضور دارند و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می کنند.
فریدالدین ایوبی در ادامه بیان داشت: هرساله مراسمی در یکی از تالارهای شهر برای جانبازان سرافراز برگزار می گردید ، با توجه به این که استان های زیادی درگیر سیل می باشند مبلغ برگزاری این مراسم به سیل زدگان اهداء گردید.
لازم به ذکر است مبلغ اهدایی از سوی جانبازان، ۵۰ میلیون ریال می باشد.

***

1060960cookie-checkاقدام ارزشمند جانبازان مخابرات منطقه ی قزوین؛

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. Maziyar می گوید

    با سلام .
    جناب سردبیر از شما خواهشمندم بعنوان یک حق مطلب زیر را در سایت بعنوان یک خبر جداگانه منتشر کنید .
    فرزندان جانبازان و ایثارگران استخدامی ۹۲ مطابق قانون باید نحوه قرارداد آنهد به رسمی قطعی تبدیل شود و نه حتی قرارداد دائم ، چون در مخابرات نمونه قرارداد رسمی برای همکاران قبل از خصوصی سازی وجود دارد .
    بندها و قوانین برای این موضوع را بنده از کارشناسان مربوطه بنیاد شهید و امور ایثارگران جویا شده ام و مهر تایید ایشان نیز را اخذ نموده ایم و حتی نامه ای نیز برای مخابرات آورده ام که به مخابرات ایران ارسال شد اما همچنان پاسخی نداده اند .
    امید وارم این کار شما باعث شود همه همکاران ۹۲ به قرارداد دائم تبدیل شوند که خداشاهده نیت قلبی من این مهم است . شاید با تبدیل این گروه مخابرات کوتاه آمد و برای همه همکاران این کار را انجام داد .

    خواهشمندم این مطلب را منتشر نمایید با عنوان :
    فرزندان ایثارگران استخدامی ۹۲ مطابق قانون باید به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شوند

    قوانین :

    طبق ماده ۲ بند ب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شرکت مخابرات ایران جز شرکت های مشمول این قانون است :
    (ماده ۲ . ب – سایر دستگاهها و سازمانها و شرکتها و مراکز تولیدی و توزیعی و خدماتی که تحت پوشش قانون کار یا مقررات تأمین اجتماعی وقوانین خاص هستند.)
    و طبق اصلاحیه ماده ۲۱ تبصره ۱ قانون برنامه ششم توسعه بعد از ۳ماه باید تبدیل وضعیت به رسمی قطعی صورت گیرد .
    (ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به شرح زیر اصلاح می‌شود:
    کلیه دستگاههای موضوع ماده (۲) این قانون مکلفند حداقل بیست و پنج درصد (۲۵ درصد) از نیازهای استخدامی و تأمین نیروهای مورد نیاز خود را اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی که وفق ضوابط و مجوزهای مربوط و جایگزینی نیروهای خروجی خود اخذ می‌نماید به خانواده‌های شاهد، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵ درصد) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یک‌سال و بالای یک‌سال اسارت، اسراء و خواهر و برادر شاهد اختصاص دهند و پنج درصد (۵ درصد) سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل.
    تبصره ۱ این بند، وضعیت استخدامی مشمولین این ماده حداکثر پس از  سه ماه رسمی‌قطعی می‌گردد.)
    لذا برای همکاران استخدامی ۹۲ ای شاما خانواده ایثارگران باید شرکت مخابرات تبدیل وضعیت را انجام دهد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      البته بعدا باز سر فرصت مطلب شما رو مفصل میخونم فعلا تاییدش کردم که همه زودتر بتونن ببینن
      من دوستی دارم که فرزند جانباز بالای ۵۰ درصد است استخدامی ۹۲
      پیگیر همین قانون بود
      یه روز با هم رفتیم بنیاد شهید
      مسئول اونجا می گفت برای فرزندان شهدا چنین قانونی هست ولی جانبازان و ایثارگران نداریم و ….
      حالا من قطعا این موضوع رو دنبال میکنم پس از خوندن دقیق مطلب شما
      ولی در کل, مخابرات دیگه چیزی به نام رسمی نخواهد داشت.

      1. Maziyar می گوید

        سلام جناب سردبیر
        بسیار از حسن توجه شما ممنونم
        اینکه مطاب رو در یک صفحه مجزا منتشر نمودید واقعا برام جالب بود . بازم ممنون

        بله من هم شنیدم که برای فرزندان شهدا است ولی با پیگیری از بنیاد شهید استان و استعلام از اداره کل بنیاد شهید (تهران) صراحتا اعلام نمودند که برای فرزندان جانبازان ۲۵٪ و بالاتر و … این قانون می بایست اجرا شود .
        جهت بررسی بیشتر سامانه ۱۶۱۶ خط چهار رقمی جهت پاسخگویی به سوالات امور ایثارگران است . می توانیم از آن طریق نیز جویای مطلب شویم .

        بازم ممنونم

  2. محمد2 می گوید

    انشالله خداوند قبول کند . کاش متولیان امر چنین مراسمی هم در استانهای دیگر برگزار میکردند و شایدم انجام شده ! ” به قول آقای فریدالدین ایوبی هرساله مراسمی در یکی از تالارهای شهر برای جانبازان سرافراز برگزار می گردید ، با توجه به این که استان های زیادی درگیر سیل می باشند مبلغ برگزاری این مراسم به سیل زدگان اهداء گردید.” کاش متولیان مخابرات منطقه خراسان شمالی هم در روز جانبازان یه نیم توجهی هم به جانبازان میکردند هر چند که جانبازان سطح توقعشان در این مسائل زیر صفر است و هزار تاسف که تنها قشری که توسری خور هستند و اهمیتی به آنها داده نمیشود و به فراموشی سپرده شده اند و انگار گناه کردند که جانباز شدن- و به کوچکترین درخواست آنها توجه نمیشود متاسفانه در این خطه جانبازان هستند. انشالله خدا در این شبهای عزیز قدر عاقبت مارو بخیر کند !!!!!!!!!! انشالله که منعکس بشود

نظرات بسته شده است.