مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فراخوان شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما –شرکت مخابرات ایران فراخوان «ارزیابی تأمین‌کنندگان نرم‌افزار یکپارچه مالی کشوری» را منتشر کرد

مخابرات ما ( محمد – راه پرداخت) – شرکت مخابرات ایران در نظر دارد نسبت به «ارزیابی تأمین‌کنندگان نرم‌افزار یکپارچه مالی کشوری» اقدام کند. به این منظور بعد از ارائه معرفی‌نامه متقاضیان واجد شرایط، ارزیابی کیفی مناقصه گران انجام و پس از آن، از شرکت‌های واجد صلاحیت جهت دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد دعوت خواهد شد.

متن فراخوان «ارزیابی تأمین‌کنندگان نرم‌افزار یکپارچه مالی کشوری» به شرح زیر است:

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی با در دست داشتن معرفی‌نامه، در ساعات اداری به اداره کل خرید و تدارکات به نشانی: تهران، بزرگراه شهید همت، ابتدای بلوار سردار جنگل، نبش خیابان فرزانه شرقی، طبقه سوم، واحد ۳۰۳ مراجعه و سند ارزیابی کیفی را دریافت و با توجه به مندرجات سند، مدارک ارزیابی کیفی خود را تنظیم و به نشانی فوق تسلیم و رسید دریافت کنند.

در این مرحله تنها ارزیابی کیفی مناقصه گران انجام خواهد شد و پس از ارزیابی، از شرکت‌های واجد صلاحیت جهت دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد دعوت خواهد شد. بدیهی است ارائه اطلاعات و ارزیابی کیفی، هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

آخرین مهلت تحویل مدارک ارزیابی ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۳ خرداد اعلام شده است. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۱۸۲۸۳۹ تماس بگیرید.

***

1060900cookie-checkفراخوان شرکت مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.