مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۶۰ درصد درآمد ماهیانه مخابرات صرف پرداخت حقوق می‌شود!

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: ۶۰ درصد درآمد ماهیانه مخابرات صرف پرداخت حقوق می‌شود!

مخابرات ما ( محمد -ایلنا – همدان) – محمدعلی گرزین مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعار روز جهانی مخابرات کاهش شکاف استانداردسازی میان کشورهای در حال توسعه و توسعه‌یافته است، اظهار کرد:  شرکتITU  در تلاش است تا استانداردهایی را میان نسل پنجم اینترنت و هوش مصنوعی تلفیق کند تا شهرهایی هوشمند، امن‌ و خودروهای بدون راننده داشته باشند.

گرزین با اشاره به اینکه در زمینه نیرو انسانی تغییراتی ایجاد شده است، تصریح کرد: کارمندان و مدیران این شرکت ساماندهی و میزان درآمد آن‌ها یکپارچه شده است؛ سن مدیران حداقل ۱۵ سال جوان شد و مدیرانی در راس کار قرار خواهند گرفت که زیر ۲۵ سال سابقه دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه قرارداد کارگزاران روستایی دائم شد، تاکید کرد:  قرارداد کارگزان روستایی به صورت دائم  منعقد شد و ۹۰ درصد اختلافات آن‌ها با مخابرات برطرف شد.

گرزین با اشاره به اینکه افزایش کیفیت یکی از موارد حائز اهمیت است، بیان کرد: پهنا باند مصرفی ۵٫۸ گیگ و حجم مصرف روزانه حدود ۳۸ ترابایت بود اما در حال حاضر پهنا باند مصرفی بیش از ۱۰ گیگ و حجم مصرف روزانه حدود ۸۲ ترابایت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه افزایش چشمگیری در تعداد مشترکین نداشته‌ایم، اذعان داشت:  حدود ۸۵ هزار مشترک فعال در استان وجود دارد و نشان‌دهنده این است که مصرف روزانه در استان افزایش یافته است.

گرزین با اشاره به اینکه حدود ۱۴ هزار مشترک دارای سرویس ناپایدار در استان وجود داشت، اظهار کرد: این میزان به کمتر از ۵ هزار مشترک رسیده است و در تلاش هستیم تا پایان امسال به صفر برسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه در حوزه مشتریان تغییراتی صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: در سامانه ۲۰۲۰ تغییراتی به وجود خواهد آمد تا مشکلات موجود اصلاح شود.

گرزین با اشاره به اینکه بیشترین شکایت‌ها در استان در زمینه همراه اول است، اذعان داشت: مناطق شهری و روستایی استان تحت پوشش همراه اول قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه اینترنت نسل ۲٫۷۵ در اختیار روستاییان قرار خواهد گرفت، گفت: توسعه سوییچ‌ها و شبکه فیبر نوری در دستور کار قرار دارد؛ سوییچ‌ها از نسل قدیم هستند و بسترسازی مناسب انجام خواهد شد.

گرزین با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد پرداختی‌های این شرکت به پرسنل است، تاکید کرد: بیش از ۶۰ درصد درآمد ماهیانه شرکت مخابرات صرف پرداخت حقوق پرسنل می‌شود، در صورتی که این روش از نظر بخش خصوصی اشتباه است و باید ۳۵ درصد از درآمد صرف پرداخت حقوق پرسنل شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه نیروها را بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب می‌کنیم، اضافه کرد: متاسفانه بیش از ۴۰ درصد از کارمندان شرکت مخابرات تحصیلات غیرمرتبط دارند که روابطی وارد این شرکت شده‌اند.

گرزین با اشاره به اینکه مردم اطلاعی از مصوبه ۲۶۶ ندارند، تشریح کرد: زمانی که حجم مصرفی تمام شود، اینترنت قطع نمی‌شود بلکه سرعت کاهش می‌یابد، با بعضی از سایت‌های داخلی می‌توانند به رایگان ببینند مثل فیلمو و آپارات.

مدیرعامل شکرت مخابرات استان همدان در مورد پیامک‌های تبلیغاتی نیز گفت: شهروندان می‌توانند با استفاده از کد ستاره ۸۰۰ مربع در جهت لغو و یا اطلاع از  پیامک‌های تبلیغاتی اقدام کنند.

گرزین با بیان اینکه ۳۴ هزار پورت فیبر نوری به نام تانوما که می‌تواند استان را  متحول کند و ۴۸۰ مشترک داریم، اظهار کرد: پهنا باند استان ۴۰ گیگ است در حالی که ۱۰ گیگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: ادارات، سازمان‌ها و  مراکز تجاری از فیبر نوری استفاده می‌کنند اما پهنا باند مصرفی قابل قبول نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با اشاره به اینکه دیگر نباید با پرداختی‌ها از طریق قبص باشد، گفت: پرداخت‌ها باید از طریق سامانه ۲۰۰۰ انجام شود؛ حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به عبارتی حدود ۳۰ درصد از پرداختی‌های شهروندان از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

گرزین با بیان اینکه تعداد مشترکین فعال ۵۷۱ هزار و ۳۹۳ نفر است، عنوان کرد: ۱۴۹ هزار و ۶۷۵ مشترک نیز غیرفعال و بدون کارکرد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان به تعدادی از برنامه‌های مخابرات اشاره و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق برنامه اینترنت مخابرات ایران اطلاعات سرویس خود را مشاهده کنند و  این برنامه در زمان مراجعه برای مشترکین نصب خواهد شد.

وی افزود: برنامه ۱۱۸ نیز طراحی شده است اما اصلاحاتی باید روی آن صورت گیرد تا دیگر مشکلی برای استفاده از این برنامه وجود نداشته باشد.

گرزین با اشاره به این موضوع که تعامل مردم با شرکت مخابرات مهم است، تصریح کرد: مخابرات زیرساخت تمام اپراتورها در استان را تامین می‌کندو در صورتی که مخابرات ضعیف شود، همه ضعیف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینک اجاره‌بها «بی‌تی‌اس» گران شده است و شرکت مخابرات مجبور به تعطیلی چند سایت از جمله مسجد قبا شده است، اضافه کرد: تشعشات دکل‌ها برای سلامتی مردم خطرناک نیست.

***

1060260cookie-check۶۰ درصد درآمد ماهیانه مخابرات صرف پرداخت حقوق می‌شود!
16 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آقا بنده ۱۰روزه به صفحه ثبت نام وارد میشم نام کاربری همه چی وارد میکنم ولی دوباره ازنو باکس های تکمیل شده رو نشونم میده که خالی شده وصفحه هیچی انجام نمیده متاسفانه عکس نمیتونم از صفحه بگیرم همون صفحه سبز رنگ که نوشته ثبت نام.
    ولی یک سوال اگر کاربری ایمیل ما انتخاب شد آیا باید رمز ان هم واقعی باشد؟چون من رمز را چیز دیگه میدم…..ممنونم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      لابد اشکالی میگیره ازتون
      مثلا بهتون میگه نام کاربری تکراریه
      یامیگه ایمیلت تکراریه یعنی قبلا کسی داشته
      اون پسورد مال ایمیل نیست مال همین کاربری است
      من احتمال میدم شما برای (رمز) و (تکرار رمز) چیزهای الکی میزنین خب اونم خطا میگیره
      ازت خواهش میکنم بعد از ده روز برو بشین پیش یکی از همکارا یک ثبت نام درست انجام بده
      اون صفحه بی دلیل خطا نمی گیره
      یک بار بدون پیش داوری, بدون اینکه فکر کنید میدانید چه می کنید,
      دقیقا جلوی هر مربع را خوب بخوانید و جواب بدهید.
      فقط بخوانید

  2. بهروز می گوید

    سلام عزیزان من ابن یک بلوف بنگاه اقتصادیه فقط درامد ابونه برای حفوق کارکنان کافی در صورتی که من ازطلاع دارم دقیقه ای یک میلیارد تومن درامد از یک نقطه به مخابرات ایران میرسه ولی اینو بگم که من حقوق سال ۷۵ رو با دلار حساب کردم و باید الان حدود ۲۰ میلیون تومن بگیرم و به هین خاطر هراز گاهی ابن مسائل رو مطرح میکنند که کارکنان فقیر مطالبه حق نکنند .

  3. ناشناس می گوید

    سلام اظهار نظر ایشان غیر منطقی و غیر واقعی بوده و انتشار ان در شرایط حاضر خالی از اشکال نیست

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اینها خبرهای عمومی و از رسانه های دیگر است.
      نزدیک مجمع همیشه از این حرفها بوده.حالا باید جواب بدن که چرا هزینه ها بالا رفته

  4. ناشناس می گوید

    هنو ز مخابراتیهای رسمی قدیمی هستند که خونه ندارند سهم ما هم که از صندوقهای تعاون بالاخره معلوم نشد چند میشه اونوقت نگران حقوقی هم که میدن هستند!!!! میدونید درد ا ز اینه که پدرخانواده منتظرمرگ بچه ش باشه.رحم ندارند

  5. ناشناس می گوید

    چرا نظر بنده نیومده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نظر ناشناس
      بدون اینکه بگی چی بوده کی بوده
      انتظار داری چی بگم؟ ها؟!
      همه کامنتها هست.هر جا گذاتشی همونجا ببین

  6. ناشناس می گوید

    بله درست میگویند ۵٩درصد برای مدیران و١درصد برای کارمندان است

    1. سپیده می گوید

      کاملا درسته وتلافیش سرکی دراومد؟. . …

  7. ناشناس می گوید

    نماد مخابراتی (اخابر) بعلت برگزاری مجمع در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ ساعت ۹ صبح درپایان معاملات امروز چهارشنبه متوقف گردید.

  8. ناشناس می گوید

    دروغ که استخون نداره گیرکنه !

  9. ME می گوید

    هر سال حقوق ها افزایش پیدا می کند. هزینه آب و برق و گاز افزایش پیدا می کند. تمام کالا ها هم به خصوص در یکسال اخیر ۳ برابر شده و همه اینها جزء هزینه ای مخابرات هستند. و به علاوه هزینه نگهداری که به نوعی خدمت تقریباً رایگان برای ارائه دهندگان اینترنت به شمار می آید .
    چطور مخابرات اجازه افزایش نرخ مکالمه را ندارد؟
    خودروسازها به چه دلیل قیمت را دو برابر کردند؟ مرگ هزینه ها برای مخابرات افزایش نیافته است؟

  10. سجاد می گوید

    این آقا مخابراتیه!؟ اصلاً در مخابرات ایران کار میکنه!؟؟ چی سودی باعث میشه اینطور به کتمان حقایق بپردازه!؟
    آیا درآمدی که از کار این نیروی انسانی نصیب مخابرات ایران میشه، همش رو حساب داره حساب میکنه و بعد درصد پرداختی به کارکنان رو اعلام میکنه! آیا خدمات رایگانی که به همراه اول میشه و سهامداران همه رو به عنوان سود نوش جان میکنند و برگشتی به مخابرات ایران نداره رو حساب میکنه! آیا وام هایی که به اسم مخابرات ایران گرفته میشه ولی سهامدار عمده در جای دیگه هزینه میکنه و قسطش رو مخابرات میده حساب میکنه! آیا مبالغ کلانی که از مخابرات ایران تحت عنوان حقوق و مزایا برای پرداخت به شرکت های سهامدار عمده خارج میشه رو جز درآمد و سود مخابرات حساب میکنه؟ احتمالاً ابتدا همه رو کم میکنه و از ته مونده ی درآمد مخابرات ایران ۶۰ درصد سهم پرداختی به کارکنان بی نوای مخابرات میشه! البته دریافت حقوق ماهی ۴۰ و ۵۰ تومنی و هزاران مزیت دیگه در نتیجه ی همین خوش خدمتی ها به دست میاد دیگه! خواهشاً منتشر کنید، شاید خود این مدیر محترم یکم مراعات کنه …

  11. امیر می گوید

    فرستنده این مطلب واقعا مشکل داره چون حقوق من با ۲۲سال سابقه از کارمند کمیته امداد هم کمتر فقط کافیه برید وبا ۲۰تا شرکت و اداره دولتی و غیره ای که قبلا ما وضعمون از اونا بهتر بود مقایسه کنید این جور آمارها کار سهامدار بزرگ و مدیران اوناست که خودشون خون همه رو کردن تو شیشه.
    در روز مجمع بهشون نشون میدیم

  12. سوشیانس می گوید

    با سلام و احترام
    بهتر بود آنالیز می کردن و مشخص می کردن که چند درصد از این ۶۰% سهم مدیران محترم است و چن درصدم سهم کارمندان و TCT1 و کارگران پیمانکاران و شسکام و … البته با مشخص کردن تعداد هر گروه

نظرات بسته شده است.