مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خط سیر زاهدان و بیرجند, دو استان جنوب شرقی ما.

همه چیز مثل اول

مخابرات ما – امروز پس از یک سال و اندی انتظار در خراسان جنوبی برای تغییر و تحول از نگاه کارکنان و شاغلین و بازنشستگان این استان بالاخره مدیر عامل شرکت مخابرات ایران چنین تصمیم گرفت که عیدی زاده مدیر منطقه خراسان جنوبی را به جای رضائی مدیر منطقه سیستان و بلوچستان به این استان بفرستد.

این امر مخالفان زیادی داشت که در ۲۴ ساعت همه چیز را عوض کردند.

خبر از زاهدان رسید.با یک عکس و پلاکارد بزرگی که روی آن نوشته بود:

یک عضو هیئت مدیره و یک مدیر روابط عمومی و یک مدیر در حوزه مدیر عامل در این مراسم حاضر بودند تا عیدی زاده جانشین رضائی شود. رضائی نزدیک به نه ماه است که بازنشسته شده و مایل بود این وظیفه را به دیگری بسپارد.

.

عکس ها توسط حاضرین در فضای مجازی منتشر شد.اما ناگهان یک تماس تلفنی همه چیز را به هم زد.

“مراسم را فعلا برگزار نکنید! … برگردید!”

عیدی زاده به تنهایی به خراسان جنوبی برگشت, زضائی در سیستان و بلوچستان ماند و مهمانان می خواستند به پرواز تهران برسند در حالی که قرار بود فردایش عین این مراسم در استان همجوار انجام شود.

استان سیستان و بلوچستان همیشه جو ملتهبی داشته است.کار امروز و دیروز نیست.اما تصمیم جانشینی عیدی زاده بجای رضائی تصمیمی بود که یک باره گفته شد.هر چند که اطمینان دارم مهندس صدری حداقل چند ماه دراین مورد فکر کرده است اما دیگران نیز مانند ما اطلاعی از آن نداشتند.

می خواهم بگویم مخالفت ها با حضور عیدی زاده در سیستان و بلوچستان از روز قبلش آغاز شده بود و روز بعدش ظاهرا مهندس صدری را متقاعد کرده بودند.

چیز دیگری نمی توانست نظر مهندس صدری را عوض کند.او بارها نشان داده است که در مقابل نظرات اجبار ساز دیگران هرگز کوتاه نمی آید لذا باید گفت نظرات دیگران او را متقاعد کرده است.

به مهندس صدری گفته اند جو ملتهب استان با مدیر جدید مخابراتی کاملا مشکل پیدا می کند , استان جدید با مدیر جدید بطور کلی کنار نمی آید هر کسی که باشد.

.

به هر حال همه چیز برگشت به دیروز! روز قبل از تغییر و تحولات.دیگر پاکاردها را پایین کشیدند تا باز چه شود و چه در نظر آید.

.

باید از این موضوع بگذریم.واقعا باید بگذریم. همینقدر بگویم به صلاح مخابرات نیست واکاوی این اتفاق که در طول تاریخ مخابرات شاید کم سابقه باشد. نمونه های دیگری هم داشته ایم که در موردش بعدا صحبت می کنیم این گذشته از موضوع بدلیل مصالح مخابرات است ولی اگر از دو سوی مدیریتی ماجرای امروز زاهدان گمان می کنند ما اطلاعات کاملی نداریم حاضریم همه را یک جا منتشر کنیم.

.

فعلا همه چیز برگشت سر جای اولش.بهتر است بگوییم هر کس برگشت سر مدیریت خودش! عیدی زاده خراسان جنوبی , رضائی سیستان و بلوچستان.

امروز یا فردا نظرسنجی خواهیم گذاشت تا ببینیم کارکنانشان چه می گویند.

1059810cookie-checkخط سیر زاهدان و بیرجند, دو استان جنوب شرقی ما.
1 نظر
  1. همشهری رستم می گوید

    زخمهای چرکین و عقده هایی که از خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان فرستاده اند هنوز التیام نیافته و جایش دردناک است . از مدیر محترم سردار سلطانی تقاضای التیام و مداوا داریم.

نظرات بسته شده است.