مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بسته‌ی سندیکای صنعت مخابرات برای افزایش سهم تولید داخل در شبکه‌های ثابت و همراه

مخابرات ما – سندیکای صنعت مخابرات ایران تا عید سعید فطر، یک بسته‌ی مشارکت برای رساندن سهم تولیدات داخلی به حداقل ۸۵ درصد در شبکه‌ی پهن باند ثابت و ۵۰ درصد در شبکه‌ی پهن باند موبایل تا انتهای سال ۹۸، تهیه و دنبال خواهد کرد.

مخابرات ما ( محمد -سیتنا) –  در پی اظهارات مهندس آذری جهرمی در روز جهانی ارتباطات که هم اکنون به خودکفایی ۷۰ درصدی در توسعه‌ی تجهیزات پهن باند ثابت و ۳۰ درصدی در پهن باند موبایل رسیده ایم، مهندس فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در بخشی از یادداشت به اعضای سندیکا که نسخه‌ای از آن در اختیار سیتنا قرار گرفته، تاکید کرده است:

ما می‌توانیم سهم تولید داخل (سخت افزار و نرم افزار) را برای شبکه‌ی ثابت از ۷۰ درصد به ۸۵ درصد و شبکه‌ی تلفن همراه را از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد در سال ۹۸ برسانیم. در حوزه‌ی خدمات فنی مهندسی هم در هر دو شبکه می‌توانیم به بالای ۹۰ درصد برسیم، البته برای این‌کار حمایت‌های وزارت ارتباطات، رگولاتوری، وزارت صنعت و همراهی اپراتورها هم لازم است.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات در نامه‌ی ارسالی به سیتنا هم نوشت:

به اطلاع می رسانیم که این سندیکا تا عید سعید فطر، یک بسته‌ی مشارکت برای رساندن سهم تولیدات داخلی به حداقل ۸۵ درصد در شبکه‌ی پهن باند ثابت و ۵۰ درصد در شبکه‌ی پهن باند موبایل تا انتهای سال ۹۸، تهیه و دنبال خواهد کرد.

***

1059310cookie-checkبسته‌ی سندیکای صنعت مخابرات برای افزایش سهم تولید داخل در شبکه‌های ثابت و همراه

نظرات بسته شده است.