مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تا مجمع خرداد ۹۸ (۱) – روز به روز, تا مجمع چه وقایعی رقم می خورد!

بنظر شما در مجمع چه اتفاقاتی می افتد.

مخابرات ما- پنجم خرداد ماه ۱۳۹۸ مجمع فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران برگزار می شود.

در سالهای گذشته این سهامداران جزء بودند  که در انتهای جلسه اختیار آن را بدست می گرفتند و حرفهایی می زدند که کمی تا قسمتی با حرف و خواسته کارکنان تقابل داشت.

افزایش هزینه های شرکت, صرف بخش مهمی از هزینه ها برای حقوق کارکنان, افزایش رفاهیات و بالابردن هزینه ها, اینها مواردی است که هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران باید برای آن پاسخی داشته باشد چرا که سفت و سخت توسط سهامداران مطرح خواهد شد.آنان با تورم موجود کاری ندارند.آنها با این کاری ندارند که تمامی شرکتهای خصوصی تا مرز خطر پیش رفته اند آنان سود خود رامی خواهند و افزایش هزینه ها برای آنان معنا ندارد.

.

پاسخ این گروه فقط با افزایش سود سالیلنه مثبت خواهد شد یعنی بنظر آنان باید این هزینه ها از افزایش سود پرداخت شود.

بد نیست اگر نگاهی به متن موافقت هیئت مدیره مخابرات ایران با افزایش مبلغ رفاهیات برای بازنشسته ها و شاغلین می نویسد: پرداخت از محل افزایش سود توسط مدیر عامل!

.

یعنی تمام مسئولیت ها را روی دوش مدیر عامل می گذارد.حالا مدیر عامل در مقابل سهامدارن جزئ قرار می گیرد.براستی پاسخ او چیست؟

.

نمی توان بحث مجمع امسال را بست بدون اینکه از انتقادات بخشی از کارکنان و تشکل ها برای بازگرداندن تمامی امتیازات گذشته کارکنان حرف زد.قطعا گروهی از کارکنان در مجمع حاضر می شوند تا در تقابل با سهامداران جزء خواسته های خود رامطرح کنند.

.

برای من این تناقض ها و تضادها بسیار جالب خواهد بود.

بنظر من مدیریت این حرکتها بسیار پیچیده خواهد بود. بهمین دلیل معتقدم برای هر حرکتی باید بسیار اندیشید و حساب شده رفتار کرد.

گروهی از موثران, سیبل هایی آشکار در روبروی مردم قرار می دهند تا سیاست های خودشان پیچیده بماند.امیدوارم مخابرات سیبل امسال نباشد.

در این باره تا مجمع باز هم خواهیم نوشت.اما بیشتر می خواهیم نظرات شما را بدانیم.آیا شما به این مجمع و مهمترین وقایع آن فکر کرده اید؟ برای ما هم بنویسید این تفکرات خود را.

 

1059180cookie-checkتا مجمع خرداد ۹۸ (۱) – روز به روز, تا مجمع چه وقایعی رقم می خورد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
20 نظرات
  1. کارمند رسمی استان فارس می گوید

    سلام جناب سردبیر تاکنون چند نظر در خصوص عدم پرداخت بیمه دانا ارسال نموده ام وهمه را حذف کردید علت چیست لطفا راهنمایی بفرمایید کدام قسمت سایت ارسال کنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون شکلت
      چرا باید حذف کنیم؟
      شما کامنت خودتو گم میکنی
      مثل الان که در صفحه مجمع کامنتب در باره بیمه گذاشتی
      خب اگه من باشم حذفش میکنم میگم برو توی پاتوق ها پیام بذار
      اگر رصدگر ببینه زیرسبیلی رد میکنه منتشر میشه
      عزیزم شما که این چیزها بهتر از همه میدونی

  2. aaaa می گوید

    سلام جناب سردبیر محترم در خصوص هزینه های درمانی سال ۹۷ که بیمه دانا هنوز پرداخت نکرده تکلیف چیست من کارمند رسمی استان فارس رفتم پول قرض کردم وپسرم را عمل کردم به امید اینکه بیمه تکمیلی دانا هزینه های اینجانب را پرداخت نماید ولی حدود چهارماه گذشته وهر موقع به بیمه دانا مراجعه میکنیم اظهار میدارند که مخابرات طلبی انان را پرداخت نکرده در وسط کارمندانی که مرتب حقه بیمه خود را پرداخت کرده اند چه گناهی کرده اند اگه محبت کنید پیگیری فرمایید ممنون میشم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حق با شماست
      من هم پیگیر میشم انشا الله

  3. ناشناس می گوید

    به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شرکت مخابرات ایران بر پرداخت تمام معوقات و دریافتی‌های کارکنان با توجه به ظرفیت و منابع مالی شرکت در اسرع وقت و حداقل زمان ممکن است.

    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه تمام تلاش مدیریت و هیئت‌مدیره شرکت بر حفظ شان و کرامت کارکنان استوار است، افزود: هدیه نوروزی ، مشابه سال گذشته و همچنین یک ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان، در نیمه اول فروردین‌ماه پرداخت می‌شود.

  4. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم مخابرات ما
    همانطوریکه مستحضرید کارکنان مخابرات بایستی بر اساس ماده ۶ هرآنچه که زمان دولتی میگرفتند در زمان خصوصی هم بگیرند ما بازنشسته هستیم د…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطفا در پاتوق این کامنتها را قرار دهید

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    سوال آیا کسانیکه درآخر سال ۱۳۹۷ سی س…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فقط در پاتوق

  6. ناشناس می گوید

    ا سلام
    قولی که مهندس صدری داده بود در نیمه اول فروردین یک ماه از معوقه بن بازنشستگان در سال ۱۳۹۷ وعیدانه پرداخت میشود .عیدانه پرداخت شد ولی متاسفانه یک ماه معوقه بن خواربار بازنشستگان پرداخت نشد ؟سوال اول معوقه بن خواربار بازنشستگان مربوط به سال ۱۳۹۷ کی پرداخت میشود ؟
    سوال دوم حق ایثارگری ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان از سال ۱۳۸۹ تاکنون کی احکام آن زده میشود ؟
    سوال سوم اگر معوقات حق ایثارگری بازنشستگان از سال ۱۳۸۹ پرداخت شود ومخابرات ایران بیمه آنرا به تامین اجتماعی از سال ۱۳۸۹ پرداخت کند آیا تامین اجتماعی میپذیرد که احکام مستمری بازنشستگان از سا ل۱۳۸۹ تاکنون اصلاح شود ؟ لطفاسردبیر محترم یا همکارانیکه اطلاعات در این زمینه دارند راهنمایی کنند .متشکرم
    سوال چهارم آیا بن خواربار بازنشستگان در سال ۱۳۹۸ مبلغ ۸۳۳۰۰۰۰ ریال پرداخت میشود (براساس آئین نامه حقوق ومزایای کارکنان مخابرات مصوب سال ۱۳۸۹ )یا بن خوارباربازنشستگان در سال ۱۳۹۸ مجددا در هیئت مدیره بایست تصویب شود

  7. ناشناس می گوید

    با سلام وعرض ادب
    جناب سردبیرمحترم خواستم اگر دسترسی به معاون نیروی انسانی مدیر عامل جناب آقای فرقانی دارید بپرسید احکام ۳/۴ خدمت سربازی (حق ایثارگری ) بازنشستگان سنوات قبل که مدارک کامل به کارگزینی استانشان داده اند وتائیدیه ۳/۴ را از نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی گرفته وبه کارگزینی تحویل داده اند احکام آنان کی صادر میشود ؟ متشکریم

  8. ناشناس می گوید

    با سلام
    سردبیر محترم لطفا پیگیری نمائید بن معوقه خواربار بازنشستگان مربط به سال ۱۳۹۷ کی پرداخت میشود آقای مهندس صدری قول پرداخت یک ماه معوقه را در نیمه اول فروردین ۱۳۹۸ داده بودند ولی ندادند مخابرات پول ندارد یا اینکه نمیخواهند بدهند .

  9. ناشناس می گوید

    با سلام طبق بند ۶ مصوبه ۱۶۳۹۵۵/ ت / ۳۶۵۴۴ مورخ ۸/۱۲/۸۵ هیات محترم وزیران که در آن به صراحت انجام کلیه تعهدات شرکت مخابرات ایران در قبال کارکنان و بازنشستگان وفق روال قبل برعهده خریدار گذاشته شده وبایستی پرداخت گردد
    ۱-گروه ۱۰درصد و۲۰درصد (گروه برجستگی )
    ۲-گروه بسیج فعال (گردان عاشورا )
    ۳-گروه جبهه
    لازم به توضیح است در زمان تبدیل دولتی به خصوصی بابت سه گروه مبلغ ۳۰۰۰۰ هزار تومان به حقوق اضافه شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  10. ناشناس می گوید

    با سلام پس گروه برجستگی ۱۰درصد و۲۰درصد کسانیکه سه سال کارمند برجسته بودند یک گروه گرفته بودند اما در زمان خصوصی سازی از سال ۱۳۸۸ این گروه از کارمندان پس گرفته شد براساس ماده ۶ این گروه باید به کارکنان رسمی وبازنشستگان مجددا داده شود وبرای بازنشستگان درمرخصی وپاداش تاثیر دارد پس پاداش بازنشستگان مجددا باید محاسبه گردد لازم به یاد آوری است زمانیکه سال ۱۳۸۸ گروه جبهه -گروه برجستگی -گروه بسیج فعال را از شاغلین گرفتند مبلغ سی هزار تومان به احکام اضافه گردید سی هزارتومان کجا وسه گروه کجا تفاوت مبلغی خیلی زیاد است بنابر این باید این سه گروه را کسانیکه گرفته بودند (در زمان مخابرات دولتی )عینا برگردانده شود .

  11. ناشناس می گوید

    حداقل گروه جبهه ایثارگران سربازانی که در جبهه های نبرد خدمت کرده اند از سال ۱۳۸۹ پرداخت ودر پاداش پایان خدمت ومرخصی های ذخیره شده تاثیر بسزائی داردبدهید(بازنشسته سنوات قبل )

  12. اکبر مولویان می گوید

    به نظر من باید سهامداران را از مطالبات کارکنان اگاه کرد و سود اغشته به حق کارکنان خوردن ندارد و درضمن دولت باید از سهم سود خود مایه گذاشته و مشکل طلب کارکنان و بازنشسته ها برای یکبار حل شود که به یقین در اینده موجب رضایت کارکنان و افزایش سود دهی می شود ما باج نمی خواهیم حقی را چند سال انباشته شده دولت و مجلس هم قبول دارد پرداخت شود با تشکر

  13. امیر می گوید

    این که سهامدار عمده چی میخواد اصلا نه مهم ونه قانونی چون طبق قانون باید حق وحقوق معوقه پرسنل رو بده اگه نده باید با تحصن ومقابله به مثل گرفت

  14. ناشناس می گوید

    با سلام
    مجمع عمومی عادی را در شهر دورتر مثلا (بندرعباس ) برگزار کنند وسود تقسیمی هم ۱۰۰ ریال باشد وطلبکاریهای شاغلین وبازنشستگان را پرداخت کنند .در اینصورت سهامداران خیلی کم در مجمع شرکت میکنند وآرامش نسبی در مجمع برقرار میباشد.

  15. ایت قیطاسی می گوید

    سلام سردبیر من ۶ روز پیش ثبت نام کردم و اشتراک یه ماهه خریدم اما میخان خبری باز کنم میگه دوباره خرید اشتراک کنی

    1. رصدگر می گوید

      سلام
      ۱-علتش اینه که واریز وجه شما ناموفق بوده. دوبار تلاش کردید و هر دو بار کامل نشده
      ۲-لطفا مشکلات عضویت رو در همین بخش در صفحه اصلی بنویسید نه زیر مطالب

نظرات بسته شده است.