مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- آقای وزیر ارتباطات! بلایی که دلار بر سر امورات فرهنگی آورد!

مخابرات ما (سردبیر) – همه می دانید اصلا اهل ورود به مباحث غیر مخابراتی نیستم اما هر ماه وقتی به فاکتورهای \رداختی یک کار فرهنگی ساده می رسم آه از نهادم بر می خیزد!

هیچ جایی برای صحبت ‍‍‍نمی یابم بجز محل اتصال مخابرات با ارتباطات. یعنی وزیر جوانی که به این مساپل حساس است!

می خواهم بگویم خطاب به مهندس آذری جهرمی که حسنش این است که آنطور که دوست میدارد زندگی می کندَ اهل تظاهر نیست!

لذاست که می گویم:

.

جناب آقای آذری جهرمی!

آقای وزیر!

برای علاقه مندی به امور فرهنگی و افزایش سطح اطلاع در جامعه مخابراتی بنحوی که مورد استفاده از جریانی قرار نگیرندَ یازده سال است که اقدام به انتشار سایتی کرده ایم که امروز بعد از این همه سال هزاران خواننده دارد.

.

تا امروز هزینه های معمولش نزدیک به یک میلیون تومان می شد که با حقوق مهندسی- مخابراتی!! می شد کاری کرد …! اموراتش نیز همه با کار افتخاری اعضایش می گذشت!

اما امروز به همین فاکتور نگاه کنید:

یکی از چند فاکتور یک سایت است.

شما می دانید هزینه های نگهداری یک سایت آبرومند بطوریکه سرورش هر لحظه ادا در نیاورد چقدر است! می دانید که هزینه های سالانه مجوزهای مختلفی که یک سایت برای SSL , ….  بدهد چقدر است!

هزینه های ماهانه سالانه و همچنین مالیات بعد از ثبت مجوز یک خبرگزاری رسمی چقدر می شود!

از همه اینها بدتر تغییر ارزش دلار برای یک کار فرهنگی است!

فاکتوری که می بینید سال گذشته ۳۰۰ هزار تومان بود! امروز حداقل سه برابر شده است. بدلیل مساپل امنیتی نمی توانم بقیه فاکتورها را منتشر کنم!

.

اما امروز بعنوان یک فرد فرهنگی-  سخت برای   فرزند فرهنگیم نگرانم که در گیر و دار این تنش ها چه بر سرش می آید.این قیمت ها تا چه حدی بالا می رود؟

نکند این کشور به کار فرهنگی نیازی ندارد؟

لابد نیاز ندارد وگرنه متولیان فرهنگی وقتی برای خرید موبایل لباس   لوازم ارایش  اتومبیل های لوکس و ….. دلار ارزان قیمت می دهند لابد برای کار فرهنگی هم بهایی می \رداختند!

.

آقا ی وزیر!

ناگزیر شده ایم به عضوگیری و هزینه های اندک اشتراک! ولی این هم فشاری است که به مردم فلک زده   وارد می شود و من برای آن بشدت ناراحتم!

.

بگذریم!

آقای وزیر!

فرهنگ کشور اگر متولی داشت من حرفهایم را برای شما نمی زدم!.

.

نمی دانم!‌نمیدانم زیر این فشار چند روز دیگر دوام می آورم! بزودی شاید تعطیلش کنیم و به کار خرید و فروش دلار مشغول شویم! شاید حداقل چرک کف دستی برای امورات فرهنگی بدست آوریم.

فراموش کنید آنچه گفتم!من هم فراموش می کنم به شما چه گفته ام! فراموشی خوب است! برای من برای شما برای مردم برای جوانان برای زندگی …. تا مرگ! آنجا همه چیز را بخاطر خواهیم آورد ….

.

آنکه نمی داند دردهای فرهنگی را به که بگوید!

سردبیر یازده ساله خبرگزار ی مخابرات ما

نویسنده ۳۷ ساله فرهنگ این کشور مظلوم!

 

1058940cookie-checkسردبیر- آقای وزیر ارتباطات! بلایی که دلار بر سر امورات فرهنگی آورد!

نظرات بسته شده است.