مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در مجمع سالانه همراه اول بحث شد

مخابرات ما – مجمع عمومی سالانه شرکت همراه اول درحال برگزاری است.

مخابرات ما ( محمد – بورس نیوز) – سوالات در مجمع همراه اول :

از روبیکا تا هوآوی
سوال سهامداران از هیات مدیره همراه اول
آیا اپلیکیشن روبیکا در مالکیت شما قرار دارد و یا تنها نقش شتابدهنده را داشتید؟
با توجه به مشکلات به وجود آمده برای هوآوی برای زیرساخت ها و تجهیزات چه فکری کرده اید؟
پاسخ این سوالات در ادامه خواهد آمد.
در سال ۹۷ شرکت همراه اول با کاهش حاشیه سود مواجه شد.
مهدی اخوان بهابادی رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار «همراه اول» در این مجمع اظهارکرد: گزارش هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه منتشر و به تایید حسابرس نیز رسیده و در حال اخذ تاییدیه و مکاتبه با سازمان بورس هستیم.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا دو هفته آینده مجمع برگزار و افزایش‌سرمایه این شرکت نیز محقق شود؛ سرمایه شرکت درحالی به ۹۶۰میلیارد تومان رسیده که در مقابل، رقبای ما سرمایه‌ای بالای دوهزار میلیارد تومان را اندوخته کرده‌اند بنابراین درخواستی که ارائه شده بر این اساس بوده تا سرمایه شرکت دوبرابر شود. یعنی از ۹۶۰ میلیارد تومان به ۱۹۲۰ میلیارد تومان برسد.
بهابادی درخصوص میزان رشد درآمد نیز گفت: بالای ۲۱ درصد رشد درآمدها محقق شده است؛ عمده افزایش هزینه‌هایی که مشاهده می‌شود، به خاطر تغییر نرخ ارز بوده ضمن آنکه تامین تجهیزاتی را که در نت‌ورک استفاده می‌شود، به منابع ارزی نیاز دارد؛ وقتی عدد ارز جابه‌جا می‌شود این عدد با افزایش مواجه شده و استهلاک آن نیز افزایش پیدا می‌کند.
عضو هیات رئیسه همراه اول، اظهارکرد: باید تجه داشت که نگهداری این شبکه ارزی بوده و همین مورد باعث می‌شود تا این اتفاق رخ دهد اما با این حال، سود شرکت ارتباطات سیار نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
وی افزود: در بورس به شرکت‌هایی که درآمدشان ریالی بوده اگر نگاهی انداخته شود می‌توان شرایط ارزی کشور را با توجه به مشکلات تحریمی درک کرد؛ تمامی این مسائل به مجموعه فشار می‌آورد؛ همراه اول رشد سود دارد، رشد درآمد دارد. خواهشم این است که شما بپذیرید که ما داریم تمام سعی و تلاش خودمان را می کنیم.
ادامه دارد…
لازم به ذکر است که مجمع سال گذشته ۳۱۸ تومان به ازای هر سهم به سهامدار ارائه شد اما در نهایت ۳۱۲۵ ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد.

***

1054040cookie-checkدر مجمع سالانه همراه اول بحث شد
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    اقای مهندس این سود شما در حال محقق شد که کارگرانی هستند در استانها وشهرستانها با حداقل حقوق اولا خدا را خوش نمیاد ودوما چرا به فکر انها نیستید مگر خانواده شما نیستند

نظرات بسته شده است.