مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

داستان فارس و شسکام؛ داستانی دنباله دار- بخش سوم و آخر-شسکام در مناقصه برنده و حذف شد!

داستان فارس و شسکام3

مخابرات ما- در مطالب قبلی نوشته ایم که داستان شسکام در فارس به داستانی بی انتها تبدیل شده است که لازم است مخابرات منطقه فارس و پیمانکاران محلی نیز نظرات خود را برای ما ارسال کنند.

تقریبا از زمستان ۹۷ نیروهای پیمانکاران محلی در فارس سایت مخابرات ما را سوال پیچ کرده اند.آنها می خواستند بدانند چرا شسکام در استانهای مختلف کار گرفته ولی در فارس نه!

ما سراغ شسکام رفتیم تا بدانیم آیا علاقمندی خاصی در این شرکت برای گرفتن کار در فارس وجود دارد یا خیر.

 

شرکت شسکام می گوید تا بحال دو بار به سمت این قرارداد رفته است.بار اول ایتدا پس از دستور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران, شرکت با مخابرات منطقه برای اداره شبکه قرارداد می بندد.یک ماه هم این قرارداد ادامه پیدا می کند.

اما روزی از روزها به شسکام خبر می رسد که نمی تواند قرارداد را ادامه دهد چرا که باید مناقصه برگزار و شسکام در مناقصه شرکت کند.

.

آنچه سوال برانگیز است و باید مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به آن پاسخ دهد این است که چرا دستور خودر ا تغییر داده؟ چرا بر خلاف دستور قبلی خود به همه استانها اجازه داده است شسکام از فارس خارج گردد.

.

شاید شرکت شسکام خود راضی نباشد با این قیمت ها کار کند.اما هدف از سپردن قرارداد پیمانکاران محلی به شسکام و یا حداقل مدیریت این قراردادها به شسکام برای ساماندهی نیروهای پیمانکاری محلی بوده است نه نفع شسکام یا نفع پیمانکاران محلی!

بنابراین صراحتا از مهندس صدری بعنوان یک رسانه مردمی می خواهیم با شسکام  بابت خروج از قرارداد فارس بشدت برخورد کند.اگر نیز این شرکت در این میان مقصر نیست اعلام نماید.

.

آنچه بعد از این رخ داد, نشان می دهد شسکام حداقل بخاطر از دست ندادن جایگاه اجتماعی اش مایل است قرارداد فارس را بگیرد.

.

یکی از بهانه ها این بوده است که قیمت شسکام بالاتر از پیمانکاران محلی بوده است. اما مناقصه ای در فارس با شرایط مناسب برای تمامی متقاضیان برگزار شد که نتیجه آن برنده شدن شسکام بوده است.یعنی باز هم قیمت شسکام از همه کمتر بوده است.

.

کارکنان شرکتی در فارس می گویند چهار ماه است که قرارداد قبلی آنان به شرکتهای محلی پیوسته و هر بار یک ماه تمدید می شود.چرا؟

در حالی که مناقصه برگزار شده و برنده آن معلوم است چرا فارس قصد واگذاری آن را به شسکام ندارد؟

گفته می شود یکی از اشکالاتی که به شسکام گرفته شده این است که “شسکام اهلیت فنی کافی برای پذیرفتن کار شبکه در مخابرات ندارد!”

آیا برای رد این شبهه دلیلی نیاز است؟

ما می خواهیم مخابرات منطقه فارس و پیمانکاران محلی شفاف و صریح به این سوال پاسخ دهند که “چه اشکالی از شسکام و قراردادش گرفته شده که مانع از عقد قرارداد است.”

.

طبیعی است که چنانچه پاسخی نرسد مجبور به انتشار گزارش های محلی هستیم.پیمانکاران محلی اختیار کار خود را دارند ولی مخابرات منطقه فارس انتظار نداشته باشد مخابرات ما تا ابد منتظر پاسخ آنان باشد.

 

 

1053560cookie-checkداستان فارس و شسکام؛ داستانی دنباله دار- بخش سوم و آخر-شسکام در مناقصه برنده و حذف شد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. bahar bahary می گوید

    با سلام
    سردبیر محترم قرار شد از قرار داد استان زنجان با شسکام به ماهم خبری بیارید در حالی که استان زنجان مناقصه برگذار کرد و دوباره با هزینه کمتر به پیمانکار محلی واگذار شد تو رو خدا تو این وضعیت اقتصادی با حقوق یک میلیون و بدون عیدی و سنوات و اضافه کاری به دادمون برسید

  2. حیدر می گوید

    برادر عزیز سردبیر گرامی خسته نباشی بلاخره رمزم فعال شده از جنابعالی تشکر میکنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خدا رو شکر.

  3. یکی بود یکی نبود می گوید

    سردبیر سلام
    من احتمال میدم منابع اطلاعاتی شما در مخابرات در حال دادن اطلاعات اشتباه به شما باشند
    بازنشستگی اعلام شده توسط سایت شما ۳۶۰۰ نفر بود در حالی که گفته میشه ۴۹۲۰ نفر بازنشست شدن
    عیدانه دومی
    طبقه بندی سومی

  4. Ahmadi -. می گوید

    سلام مشکل اینه نمیتونم رمزوپسووردمیخوادمیزنم میگه اشتباهه لطف کنیدبرام رمزوپسووردبفرستیدده روزه درگیرم ممیشه اسکرین شاتش بصورت فایل خدمتتون ارسال میکنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطفا خوب دقت کنید.
      شما نام کاربری رو دقیقا آدرس ایمیل زدین.یعنی بجای نام کاربری باید کامل ایمیلتونو تایپ کنید:ahmadi58900@gmail.com
      رمزتون هم moma12#$
      اگر مشکلی داشتید غیرعادیه شماره تلفن بذارین

  5. Ahmadi -. می گوید

    سلام مبلغ عضویت رابه کارت واریزکردم به شماره پیگیری۸۷۶۲۵۹ساعت۱۲:۴۵بنام محمداحمدی موبایل۰۹۱۷۴۲۶۴۰۵۹وایمیل ahmadi58900@gmail.comلطفا زحمت من بکش چون بصورت اینترنتی هم قبل ازاین کسرشدولی ثبت نام نشدم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      (((((قبلا جواب دادم.اینجا کپی کردم))) آدرس قبلی http://mokhaberatema.com/?p=105356&cpage=1&bs-comment-added=1#comment-164043

      لطفا خوب دقت کنید.
      شما نام کاربری رو دقیقا آدرس ایمیل زدین.یعنی بجای نام کاربری باید کامل ایمیلتونو تایپ کنید:ahmadi58900@gmail.com
      رمزتون هم moma12#$
      اگر مشکلی داشتید غیرعادیه شماره تلفن بذارین

  6. Ahmadi -. می گوید

    سلام درسته ارزش عضویت داره من ثبت نام کردم مبلغ هم اینترنتی کسرشده جنابعالی درجریان هستید که نام کاربری وپسووردمیزنم میگه اشتباه است الان هم میریزم بشماره کارت اسمم میدم زحمتش خودت بکش

    1. رصدگر می گوید

      سلام شما که الان عضوید. من و سردبیر هم که چند بار در بخش مشکلات عضویت کاربری و روزتون رو فرستادیم. فقط کافیه وارد بشید. مشکل چی هست؟

  7. Ahmadi -. می گوید

    سلام خدمت سردبیرمحترم من جزییات شرکت شسکام درفارس برامن میزنه محتوا قفل شده است ودرجریان هستیدسوال حقیرازشما است که موفق نشدم جوابی که جنابعالی ازشسکام ومخابرات فارس زحمتش کشیدیدبدونم لطف نماییدبه ایمیل بفرستیدahmadi58900@gmail.comسپاسگزارم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لابد ارزش عضویت رو داره
      نداره؟

نظرات بسته شده است.