مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزارت رفاه, کار و امور اجتماعی همه چیز را در رابطه با کارگزاران برید.

مخابرات ما- وزارت رفاه, کار و امور اجتماعی همه چیز را در رابطه با کارگزاران برید و به طرف ها اعلام کرد.

[ihc-hide-content ihc_mb_type=”show” ihc_mb_who=”7,11,13,15,16,17″ ihc_mb_template=”1″ ]مخابرات ما- دو روز پیش همه خبرها در ارتباط با کارگزاران روستایی را به امروز, پنجشنبه حواله کردیم.

در این امر نکته ظریفی بود که نمی شد گفت.منتظر علنی شدن خبرها از وزارت کار, رفاه واموراجتماعی و همچنین شرکت مخابرات ایران بودیم.

امروز دیگر شرکت مخابرات ایران از قول مدیر عامل این شرکت نامه ای را علنی کرده است که نشان می دهد آخرین قرارداد مخابرات با کارگزاران روستایی مورد تایید چند طرف قرار گرفته است:

-وزارت رفاه, کار و امور اجتماعی

-نمایندگان کارگزاران روستایی

-نمایندگان مدیران شرکت مخابرات ایران

امیدواریم متن قرارداد نیز منتشر شود تا بطور کلی همه بتوانند شفاف و روشن همه چیز را ببینند و شایعات در گروههای اجتماعی پایان یابد.

واقعیت این است که بالاخره شرکت مخابرات ایران توانسته است استخوانی را از لای زخم در آورد که گروهی از افراد هر وقت دلشان می خواست آن را تکان می دادند تا آه از نهاد مخابرات درآید.

این حرکت دادن استخوان، بیشتر در زمان انتخابات به کار می آمد.

اما امروز همه طرف ها به وضعیتی قانونی و متعادل رضایت داده اند.نه در آن زیاده خواهی دیده می شود و نه امتیازات لازم نادیده گرفته شده است.

در این قرارداد هیچ چیز غیر متعارفی وجود ندارد.

مهمتر از همه, وزارت رفاه کار و امور اجتماعی درست مثل همه مشاغل دیگر, با کمک دو طرف شرح وظایفی را تدوین کرده است که منطقی است.یعنی یک مرکز کوچک روستایی, سرویس ها, و ابزار این سرویس ها در سطح روستا به یک نفر سپرده می شود.ضمن آن نیز ارتباط او را با مرکز بالاتر وصل کرده است.

وقتی مزارت کار وارد داستان شد, همه چیز جنبه قانونی بخود می گیرد و هیچ طرفی نمی تواند بر خلاف مصوبات عمل کند. این مصوبات حکم قانون پیدا می کند.

اجازه بدهید تا زمان انتشار قانونی قرارداد, شرح وظایف و تعهدات مخابرات, بیش از این وارد موضوع نشویم.

[/ihc-hide-content]

 

1049390cookie-checkوزارت رفاه, کار و امور اجتماعی همه چیز را در رابطه با کارگزاران برید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.