مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- چرا از گروه های تلگرامی ما به بیرون هدایت می شوید؟

سردبیر- یک توضیح برای اعضای گروه های تلگرامی مخابرات ما. چرا از گروههای تلگرامی ما به بیرون هدایت می شوید بدون اینکه کسی مقصر باشد.

 

از روز شنبه مطالب اختصاصی ویژه اعضای دارای طرح خواهد شد.لطفا حتما عضویت خود را تایید کنید.

 

مخابرات ما- چندی پیش یکی از دوستان ناراحت و عصبانی با من تماس گرفت.می گفت:”چرا مرا از گروه تلگرامی بیرون کرده اید؟ من حتی یک پیام هم ارسال نکرده ام!… چرا؟! ….”

معمولا به مدیر گروههای تلگرامی ارجاع می دهم چرا که آنان بهتر می دانند چه شده اما از من انتظار داشت مشکلش را حل کنم.من هم گفتم چشم.

وقتی خودم خواستم او را به گروه اضافه کنم این پیام آمد که این فرد خودش از گروه خارج شده و شما نمی توانید آن را اضافه کنید.

در حالت معمول راست می گوید.کسی خودش خارج شده است نباید هر کسی بتواند ارامش او را به هم بزند و دوباره به گروهی بکشد که خودش دوست ندارد و از آن خارج شده.

اما او اکیدا اصرار داشت که خارج نشده.

آمد اتاق من.کار ما حدود دو ساعتی طول کشید.بهمین دلیل خودم وارد این مقولات نمی شوم  چون وقت اداری من به کارم اختصاص دارد اما این بار این شد.

گوشی اش را دیدم.دو تا تلگرام طلائی و قزمر نصب کرده بود.هر دو را پاک کردم.تلگرام اصلی را نصب کردم.اما باز هم نشد!

کار بیخ پیدا کرده بود.

قبلا شنیده بودم که نسخه های غیر رسمی تلگرام خودش بطور خودسرانه افراد را از گروهها بیرون می اندازد.اینکه چگونه این گروهها را انتخاب می کند بحث دیگری است اما این اتفاق رخ داده بود.

ضمن اینکه سابقه داشت از لینک یا عضویت افراد در تلگرام پیام های بی ربطی همراه با لینک و عکس به گروه مخابرات ما ارسال می شد و مدیر گروه این افراد را بدلیل عدم رعایت قانون حذف می کرد.

خلاصه!

هیچ راهی باقی نمانده بود جز ری ست کردن کارخانه ای روی گوشی.این را خودش انجام داد و در نهایت مشکل حل شد.ولی با دردسر فراوان!

حالا حرف من چیست؟

هر گاه از گروههای تلگرامی مخابرات ما حذف شدید ابتدا به ما گیر ندهید.اگر نسخه های غیر رسمی تلگرام دارید به خودتان گیر بدهید.

اگر احساس کردید بی جهت از گروهها بیرون رانده شده اید حتما به نسخه های تلگرام خودتان دقت کنید.

نسخه های غیر رسمی تلگرام را پاک کنید و  حتما گوشی را ری ست کارخانه ای بکنید. ارزشش را دارد.

*****

چندی است این مسائل در مخابرات ما و گروههای تلگرامی ان این مشکلات دیده شده است.متاسفانه افراد برای اینکه از فیلتر شکن خوششان نمی اید دنبال نسخه های غیر رسمی می روند  اما باید بدانند این کار به ریسکش نمی ارزد.

 

1048740cookie-checkسردبیر- چرا از گروه های تلگرامی ما به بیرون هدایت می شوید؟

نظرات بسته شده است.