مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شورای هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات و اولین حرکت در سال ۹۸

مخابرات ما- شورای هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات و اولین حرکت در سال ۹۸٫ / این شورا چندی پیش جلسه ای در سطح نمایندگان کشوری برگزار کرد.

 

مخابرات ما- روزهای آخر هفته گذشته شورای عالی تشکل ها نمایندگان خود را فراخواند تا در سطح کشور جلسه ای در تبریز برگزار کند.

برگزاری جلسه با مشکلاتی روبرو شد.اما چند روز پس از آن نشست, شورای عالی تشکل ها مصوبه ای را به تصویب رساند که تصویر آن را می بینید.

بدلیل کمبود زمان, فعلا به انتشار تصویر آن اکتفا می کنیم اما روز پنجشنبه در این مورد با شما گفتگو خواهیم کرد و متن آن را بصورت فایل ورد منتشر می کنیم.

 

1047830cookie-checkشورای هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات و اولین حرکت در سال ۹۸

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام وعرض ادب خدمت سردبیر محترم مخابرات ما
    سوالی داشتم بنده بازنشسته میباشم ودر زمان مخابرات دولتی قبل از ۱۳۸۸ یک گروه بسیج فعال به ما داده بودند وبعداز خصوصی سازی در سال ۱۳۸۸ این گروه را از ما گرفتند آیا بر اساس ماده ۶ تمام تعهدات زمان دولتی بایستی در زمان خصوصی سازی انتقال یابد وبنده در سال ۱۳۹۲ بازنشست شدم آیا اکنون این گروه نمیبایست به ما برگردانده شود چطور ی بایستی اقدام نمود ؟ از طریق اداره کار یا از طریق دیوان عدالت اداری ؟؟؟
    ممنون میشوم اگر راهنمایی لازم انجام پذیرد.

  2. کردستان می گوید

    همکاران گرامی سلام
    تنها راهی که این حضرات برامون گذاشتن که به حق و حقوقمان که سالهاست پایمال شده حضور اعتراضی در مجمع است و فعالان تشکلهای کارگری مخابرات باید این همت را داشته باشند و دیگر همکاران را با خود به مجمع برده و صدای اعتراضمان را حضوری و رسمی بخدمتشان برسانیم

  3. ناشناس می گوید

    سلام از همت و تلاش و هماهنگی کارگزاران در استیفای حقوق شان تقدیر و تشکر می شود امید است همکاران شرکتی و رسمی و بازنشسته هم با هماهنگی و حمایت از شورای عالی تشکل های کارگری با حضور در مجمع سالیانه به نتایج خوبی برسند .

  4. ناشناس می گوید

    سلام تشکل کارگری بایستی در مورد تغییر صندوق از ۹ درصد به ۷ درصد که دیوان بیش از یک سال است کاری انجام دهد چرا مخابرات رای دیوان که به نفعش است فورا به اجرا میگذارد (مانند مرخصی) اما اون که به نفع کارمند است بی خیالش است

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    خدمت سردبیر محترم مخابرات ما وهمکاران شاغل وبازنشسته
    سهام ترجیحی آزاد شد ما فروختیم.

نظرات بسته شده است.