مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ابراهیم یافتیان : مدیران افراد متملق و چاپلوس را از خود دور کنند

مخابرات ما – ابراهیم یافتیان در آئین معارفه و تکریم مدیرعامل سابق و جدید شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مخابرات به عنوان یکی از شرکت‌های خدمات رسان تاکنون خدمات ارزنده‌ای را در کشور انجام داده است.

مخابرات ما ( محمد – تسنیم یاسوج) – وی با تاکید بر سرعت بخشی به توسعه و نگهداری در شرکت مخابرات عنوان کرد: با توسعه درآمد ایجاد می‌شود ومردم تلفن می خواهند و اینکه به صرفه نیست دوغ و کشک است بلکه همه جا مقرون به صرفه است.

یافتیان با اشاره به سال رونق تولید عنوان کرد: برخی تجهیزات ایرانی بهتر از خارجی کار می‌کند و استفاده و حمایت از تولید داخل سبب ایجاد شغل می‌شود و سیاست هیئت مدیره مخابرات استفاده از تولیدات داخل با هدف رونق تولید است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد شرکت مخابرات ایران حق الناس و ۲۰ درصد بیت المال است، تاکید کرد: نباید برای حفظ صندلی و دو روز ریاست زیر مجموعه خود را له کنیم و باید در حفظ بیت المال کوشا باشیم.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات بیان کرد: مدیران افراد متملق و چاپلوس را از خود دور کنند چرا که چنین افرادی هر مدیری می‌‌آید با او هستند و پس از مدتی شب نامه علیه این و آن می‌نویسند و چنین افرادی مانع توسعه و نگهداری در مخابرات هستند.

یافتیان تاکید کرد: به خانواده معظم شهدا و ایثارگران احترام بگذاریم به خاطر اینکه میز و صندلی مدیران ما مدیون این قشر هستند و باید تکریم و قدرشناسی شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام شرکت‌های مخابرات استان‌ها ماهانه از سوی شرکت مخابرات ایران رصد می شوند، گفت: وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شویم اما از هر کسی که بتواند کار مردم را جلو ببرد، استفاده می‌کنیم.

یافتیان با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات جای خدمت رساندن به مردم بوده و هر کس خدمت می‌کند بسیجی است، ادامه داد: خدمت به مردم برای ما می‌ماند ما مدیران با یک برگه آمدیم و با یک برگه نیز می‌رویم.

وی عنوان کرد: تا دیروز می‌گفتیم این سرویس‌ها را داریم و مشتری مجبور بود از ما بخرد اما هم اکنون مشتری برای ما مشخص می‌کند که چه می‌خواهد و اگر مخابرات ندهد از شرکت‌های دیگر خریداری می‌کند.

یافتیان افزود: مجموعه مخابرات در استان با نماینده عالی دولت و مجمع نمایندگان تعامل داشته باشند و البته کارهای که خارج از عرف و قانون باشد، انجام ندهید.

***

1047310cookie-checkابراهیم یافتیان : مدیران افراد متملق و چاپلوس را از خود دور کنند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    رطب خورده منع رطب کی کند
    عملکرد افراد ملاک است نه شعارهای رابین هودی

  2. سپیده م می گوید

    آقای یافتیان کاملا درست گفتید ولی مدیران آنها را دوست دارند ونبیننشان رو ز شب نمیشودچکارباید کرد؟

  3. ناشناس می گوید

    سلام به نظر می رسد دیگر زمان شعار دادن به پایان رسیده است جناب یافتیان !

  4. محمود4آزی می گوید

    ای کاش ایشان وتیمشان در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی هم به حق الناس توجه میکردند و به جای سنگ اندازی و سیاه نمایی به انجام امور در چهار چوب عرف و قانونی که شعارش را میدهند تنها قدری عمل کنند. کارنامه ایشان تاکنون جز شرکت در مراسم ها چی بوده؟ ایشان وظایف حوزه فنی را از طرف هییت مدیره به عهده دارند. فقط یک مورد از شرکت های داخلی که میفرمایند تجهیزاتشان از همتای خارجیش بهتر کار میکند را نام ببرند(البته اگر اطلاع داشته باشند). مخابرات شده آزمایشگاه شرکت هایی که معلوم نیست از کجا و با تایید چه کارگروه هایی یک شبه می آیند و بعد غیب می شوند. آن وقت یک عده دیگر باید بیایند که مشکلات به وجود آمده از تصمیمات غیر کارشناسی را جمع کنند و اسم این روند میشه اشتغال زایی!!!

نظرات بسته شده است.