مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شسکام و پاسخش به پرداختهای حقوقی باقیمانده نیروهای شرکتی (کرمان, اصفهان,آذربایجان شرقی)

مخابرات ما -در تماس با مدیران شرکت شسکام موفق شدیم بسیاری از سوالات شما را به پاسخ برسانیم.پاسخ هایی که به برنامه ریزی بهتر کارکنان برای زندگی شان منتهی می شود.

ما پرسیده بودیم وضعیت واریز حقوق در تبریز و کردستان چگونه است.می دانستیم که در تبریز بتازگی قراردادی با شسکام بسته اند و این دو مین حقوقی است که از این شرکت می گیرند.

شسکام خبر داد که  با پیگیری بعمل امده کلیه احکام همکاران آزبایجان شرقی  صادر شده و انشالله بعد از تعطیلات حقوق بحساب این عزیزان واریز خواهد شد یعنی در آذربایجان شرقی روز دوشنبه حقوق می گیرند.

در مورد کرمان و شرایط حقوقی شسکامی ها نماینده این شرکت اشاره کرد که  قرارداد استان کرمان ( نیرو،حراست،دبیرخانه)  از فروردین سال جاری ابلاغ شده است لذا هنوز اطلاعاتشان بطور کامل آماده نیست.به دلیل تعطیلات اخیر نیز قدری کار عقب افتاده اما کارهایش را  انجام میدهیم تا سریعا و در اولین فرصت حقوق آنان نیز واریز شود. سعی ما بر این است که دوشنبه واریز کنیم.

.

نماینده شرکت شسکام در مورد استان کردستان و واریز حقوق این نیروها گفت : نوع قرار داد استان کردستان تغییر کرده و تا این لحظه هنوز قرارداد جدید به شرکت شسکام نرسیده است اما  مدیریت شرکت تصمیم گرفته است برای هریک از کارکنان مبلغ ۲ میلیون تومان بصورت علی الحساب به حساب این عزیزان واریز کند تا مشکلی برای این همکاران بوجود نیاید.

.

سوال بعدی ما در مورد استان اصفهان بود.آیا در این استان حقوق واریز شده است یا خیر؟

نماینده شسکام می گوید  در شهر اصفهان حقوق نیروهای شرکت واریز شده است ولی در شهرستانهای استان اصفهان بعلت تاخیر در امضا قرارداد قدری کار عقب افتاده اما  امروز – روز شنبه – این اطلاعات نیز آماده می شود تاه انشاالله بعد از تعطیلات حقوق همکاران شسکامی واریز شود.

.

مجموعه سوالاتی که در باره شسکام و پرداخت حقوق فروردین مطرح شده بود همین سوالات بود. باید از مدیران و کارکنان شرکت شسکام برای پاسخ دهی سریع و شفاف تشکر کنیم.

 

1046080cookie-checkشسکام و پاسخش به پرداختهای حقوقی باقیمانده نیروهای شرکتی (کرمان, اصفهان,آذربایجان شرقی)
3 نظرات
  1. abbasali28061393 می گوید

    سلام دیگه بخدا روی گفتن نداریم ولی خوب میدونید که فروردین یکی از ماه های بد از نظر اقتصادی هست الان که دیگه دوم اردیبهشت هستیم و همچنان شهرستان های استان اصفهان بدون حقوق

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امروز قرار بر واریز بوده اگر تا عصر نشده بمن لطفا خبر بدین.

  2. مهران می گوید

    سلام در مورد حقوق آذربایجان شرقی چرا اضافه کاری اسفند ماه و فروردین ماه رو حساب نکردن کم واریز کردن اخه

نظرات بسته شده است.