مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نشان ایثارگری، مسوولیت بالاتری دارد و انتظار جامعه را از ایثارگران بالا می برد

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ایثارگری ویژه افراد خاصی ست که نشان آن، دارای مسوولیت بیشتری ست و انتظار جامعه از آنان بالاتر از افراد دیگر است.

مخابرات ما ( محمد – مخابرات ایران) -مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت که در نشست سالانه ایثارگران مجموعه مخابرات ایران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: ایثارگران قشر از جان گذشته ای هستند که بیشتر وقت خود را صرف غیر می کنند و الویت آنان، آحاد مردم می باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این دیدار، حفظ ارزش های تعیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: ارزش های از جان گذشتگی و خون شهدا که برای پایداری این نظام صرف شد باید همواره پایدار باشد، لذا تکلیف همه ما این است که در جهت حفظ این ارزش ها گام برداریم.

وی به لزوم حفظ شان ایثارگران و جانبازان اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که تمامی بندهای قانونی مربوط به حفظ حقوق این عزیزان در شرکت اجرا شود.

مهندس سید مجید صدری در این نشست به پاسخگویی تعدادی از سوالات ایثارگران شرکت مخابرات ایران پرداخت و از آنان خواست در مسیر اعتلای برند شرکت و رفع مشکلات کمک حال مدیران باشند.

مهندس یافتیان، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به عنوان اولین سخنران این نشست به اهمیت حفظ شاخص های عملکردی ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما به عنوان ایثارگر وظیفه داریم در مسائلی که در جامعه مطرح می شود و به عنوان تهدید شناسایی می شود ورود کرده و در رفع به موقع آن به خوبی و با سرعت عمل کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به حساسیت جایگاه ایثارگران اشاره کرد و افزود: انتظار مردم در مسایل و بحران های مختلف از قشر ایثارگران بالاست، بنابراین باید این تقدم انتظار در عمل از سوی ایثارگران حفظ شود.

وی در پایان سخنان خود از تمامی ایثارگران خواست بر اساس از خودگذشتگی هایی که در دوران دفاع مقدس مبنی بر حفظ تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت، اکنون نیز همانگونه هوشیار و ایثارگر باقی بمانند.

گفتنی ست، نشست سالانه ایثارگران شرکت مخابرات ایران دیروز، سه شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ با حضور مهندس یافتیان، عضو هیات مدیره، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل، محمد فرقانی، معاون توسعه سرمایه انسانی، ظریفی آزاد، مدیرکل دفتر مدیرعامل، محمدی ستا، مشاور وزیر و رییس امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، میرآبی، رییس اداره امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران و مسوول امور ایثارگران مخابرات مناطق برگزار شد.

***

1044560cookie-checkنشان ایثارگری، مسوولیت بالاتری دارد و انتظار جامعه را از ایثارگران بالا می برد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    سوال آیا کسانیکه درآخر سال ۱۳۹۷ سی سال خدمت آنها تکمیل بوده ومدیر یا رئیس اداره یا رئیس مرکز بوده اند ومیتوانستند بازنشسته شوند وبازنشسته نشده اند احکام آنها در ابتدای سال ۱۳۹۸ به کارشناس تنزل میابند یا خیر ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. محمدباقر می گوید

    ?‍? باسلام و تشکر از مدیر محترم سایت مخابرات ما که کامنت بنده رو در سایت منعکس نمود.???

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما هیچ محدودیتی در نشز کامنت نداریم.
      فقط نفرین نباشه
      و غیر مخابراتی نباشه
      کلماتش برخورنده نباشه

  3. محمدباقر می گوید

    سلام جناب آقای مهندس صدری ضمن عرض تبریک ایام شعبانیه کاش راه و چاره ای اندیشیده میشد که حتی ۱۰ درصد از حرفایی که جنابعالی درنشست سالانه مسئولین ایثارگران مخابرات مناطق کشور زدید در استانها توسط مدیران عملی بشود و اینقدر در بعضی استانها ایثارگران و جانبازان از طریق مسئولین اذیت نمیشدند. هر چند به شخصه سعادت همراهی با دوستان و همسنگران شهیدم را نداشتم اما به جرات میتوانم بگویم ایثارگران در غربت شدیدی قرار گرفتند که وصف پذیر نیست. آقای مهندس صدری، سید بزرگوار شما فرمودید: تلاش ما این است که تمامی بندهای قانونی مربوط به حفظ حقوق این عزیزان در شرکت اجرا شود. اما متاسفانه مدیران شما هیچ توجهی به ایثارگران ندارند ونخواهند داشت کاش میشد یک نشست صمیمی هم با خود جانبازان می داشتید و از درد دل آنها باخبر میشدید که چقدر توسط مدیران مورد تمسخر و……… قرار میگرند. امیدوارم به خواسته فدوی که خواست اکثر جانبازان میباشد جواب مثبت داده ، و انشالله ما را مورد لطف و محبت خود قرار دهید. به امید دیدار- د رخاتمه یاد آور میشوم شاید این کامنت بنده هم مثل کامنت های قبل اصلا منتشره نشه و جنابعالی هم متوجه مشکلات بنده و امثال من نشوید.

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    حق ایثارگری بازنشستگانی که کارت ایثار دارند به کجا کشید استان سمنان چرا اجرائی نمیکند ؟؟

  5. همکار می گوید

    جناب سردبیرچراموضوع پیامکهای مخابرات به نمایندگان رابرداشتی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      برنداشتیم سر جای خودش هست. ولی مطالب جدید مطلب قدیمی رو از صفحه خارج میکنه.
      در پایین هر مجموعه (مثلا خبرهای اختصاصی) یک لینک گذاشته شده که شما می توانید صفحات قدیمی را ببینید.

  6. ناشناس می گوید

    با سلام وعرض ادب خدمت سردبیر محترم مخابرات ما
    سوالی داشتم بنده بازنشسته میباشم ودر زمان مخابرات دولتی قبل از ۱۳۸۸ یک گروه بسیج فعال به ما داده بودند وبعداز خصوصی سازی در سال ۱۳۸۸ این گروه را از ما گرفتند آیا بر اساس ماده ۶ تمام تعهدات زمان دولتی بایستی در زمان خصوصی سازی انتقال یابد وبنده در سال ۱۳۹۲ بازنشست شدم آیا اکنون این گروه نمیبایست به ما برگردانده شود چطور ی بایستی اقدام نمود ؟ از طریق اداره کار یا از طریق دیوان عدالت اداری ؟؟؟
    ممنون میشوم اگر راهنمایی لازم انجام پذیرد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      معمولا بیمه حساب و کتابهای بازنشسته رو می بنده
      ولی برای بعضی چیزها (مثلا اونایی که به حقوق مربوط میشه) اگر چیزی ببرین حساب می کنن.
      تعهدات مخابرات این دو تا بوده: کارکنان را کاهش ندهد و کسی را بیرون نکند. دیگر اینکه دریافتی او کمتر از دوره دولتی نباشد.
      مخابرات تمام قوانین پرداخت حقوق خودش رو عوض کرده

  7. ناشناس می گوید

    باسلام
    امروز ۲۷ فروردین حقوق بازنشستگان وشاغلین پرداخت نشده است ؟چرا؟
    امیدواریم این تاخیر خیر باشد وتفاوت بن خواربار بازنشستگان سنوات قبل عقب افتاده سال ۱۳۹۷ را پرداخت کنند وبن خواربار بازنشستگان از ۶۱۱ هزارارتومان به ۸۳۳ هزارتومان افزایش یابد .علی برکت ا….
    چونکه حداقل حقوق در سال ۱۳۹۸ مبلغ ۱۵۱۶۰۰۰۰ ریال میباشدواین مبلغ ضربدر ۵۵ درصد میشود بن خواربار بازنشستگان در سال ۱۳۹۸

  8. ناشناس می گوید

    مصوبه ای که راجع به ایثارگران کردید رو اجرا کنید فقط

  9. باافتخارجانباز شیمیایی دروان دفاع مقدس می گوید

    سلام -روزجوان برتمامی جوانان عزیزامروزودیروزمبارک -دستشون دردنکنه مدیران ارشدچه صحبتهای قشنگی فرمودن همشون انتظارکمک دارن ازایثارگران -یاشایدم ………..بگذریم -ولی منه ایثارگربعدازگذشت ۲۷سال دراین شرکت مظلوم مانده ام ونمی توانم حق وحقوق قانونی ام رابگیرم کجای دنیاسراغ دارین بایادگاران زمان جنگ خوداینگونه رفتارکنن -تمامی جنگها برسرقدرت بوده ولی جنگ مادفاع ازآب وخاک واسلام بوده است -سری به کهنه سربازان اروپایی بزنین -حتی دریغ ازیک تبریک درروزجانبازانتظاری هم نیست ولی حرفهای آقایان یه جورایی آزاردهنده است

نظرات بسته شده است.