مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۶ هزار خط تلفن ثابت در پلدختر نصب شد

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: یک دستگاه کانکس تلفن ثابت به ظرفیت منصوبه ۶۰۰۰ خط تلفن ثابت در شهرستان پل‌دختر راه اندازی شد.

مخابرات ما ( محمد – مهر) -سید مجید صدری با تشریح روند ارسال ملزومات ارتباطی برای مناطق سیل‌زده از راه اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن ثابت در پل‌دختر خبر داد.

وی با تأکید بر رصد مستمر، مداوم و گزارش‌گیری از تمامی مناطق مخابراتی به ویژه مناطق سیل‌زده به صورت شبانه روزی در ستاد مدیریت بحران شرکت مخابرات ایران افزود: با توجه به خرابی مراکز تلفن به علت سیلاب پیش‌آمده در شهرستان پل‌دختر لرستان و از بین رفتن اغلب تأسیسات و زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی در قسمت شهری و روستایی، تمهیدات مختلفی برای برقراری و پایداری ارتباطات در این منطقه انجام گرفته است.

صدری اظهار داشت: با ابتکار و اهتمام شبانه روزی همکاران در جهت راه‌اندازی و پایداری ارتباطات در سریع‌ترین زمان ممکن در حوزه تلفن ثابت، یک دستگاه کانکس تلفن ثابت به ظرفیت منصوبه ۶۰۰۰ خط تلفن ثابت که شامل تمامی تجهیزات و ملزومات موردنیاز یک مرکز تلفن است، به شهرستان پل‌دختر ارسال و راه اندازی شد. این کانکس به‌صورت موقت جهت ارائه سرویس تلفن ثابت و دیتا به بخشی از مشترکانی است که زیرساخت کابلی آن‌ها دچار خرابی نشده باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: همزمان با ارسال سوئیچ، آماده‌سازی مسیر کابلی برای اتصال این مرکز در شهرستان پل‌دختر نیز توسط تیم فنی و عملیاتی منطقه لرستان انجام گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته گفت: آن دسته از ارتباطات فیزیکی که دچار قطعی کابل نباشد به زودی تکمیل و آماده ارائه سرویس در شهر خواهد بود.

صدری افزود: عمده خسارات وارده در ۱۹ منطقه مخابراتی کشور شامل قطع برق، قطعی و تخریب فیبر نوری، تخریب کابل‌های مسی، تخریب تجهیزات منصوبه در مراکز شهری و روستایی و آب‌گرفتگی به تعداد ۲۱۰۰ مورد بوده که با تلاش کارکنان مخابرات، رفع خرابی در این مناطق به‌صورت متوسط در مدت ۱۶ ساعت صورت پذیرفت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، اظهار امیدواری کرد که آماده‌سازی مرکز تلفن اصلی و زیرساخت‌های شبکه مخابراتی آن نیز هرچه زودتر صورت پذیرفته و شاهد برقراری ارتباطات به‌صورت کامل و پایدار در آینده نزدیک خواهیم بود.

***

1043020cookie-check۶ هزار خط تلفن ثابت در پلدختر نصب شد

نظرات بسته شده است.