مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- مسئول فقط خود مدیر عامل است.

مخابرات ما (سردبیر) – قبلا مطلبی داشتیم در مورد مشکلات احتمالی که باعث شده بود به بازنشستگان انتهای سال ۹۷ مبلغ ۵۰ میلیون تومان پرداخت نشود. در پاسخ به آن مطلب این نوشته بدستمان رسیده است که تمامی کاملا درست است.در انتها چند کلمه صحبت می کنیم.

 

مخابرات ما (مطلب رسیده) –

محسن…
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ در ۳:۳۸ ب.ظ
این موارد که شما سئوال کردید وبرخی همکاران پاسخ دادند همه اش شاخ و برگ مسئله هست . واینکه شما مقصر اصلی را (که مخابرات ایران می باشد)تبرئه کردید جای تعجب دارد. ریشه ومسئلۀ اصلی این است که: مخابرات ایران طی بخشنامه ای روشن شرایطی را برای بازنشستگی تشویقی اعلام کرده وهمکاران براساس مفاد آن متأسفانه با خوش بینی واعتماد به مراجع تصمیم گیری واجرایی صادر کننده درخواست ارائه کرده اند.کجای بخشنامه گفته که اگراستان تا فلان تاریخ لیست ندهد پرداخت نمی شود ؟مگر استان جزیره ای وخارج از سلسله مراتبی مخابرات ایران کار می کند؟ یا تاریخ بازنشستگی بهمان باشد پرداخت نمی شود.یا فرد بدهی بانکی داشته باشد پرداخت نمی شود. یا نامشان در سری اول نباشد پرداخت نمی شود. اصلا” کجای بخشنامه گفته که سری اول اینه وسری دوم آنه ؟پس مطلب این است که هر همکاری در دایرۀ شمول بخشنامه بوده ودرخواست داده چه در وقت مقرر وچه در یک روزۀ تمدید بعدی بایستی طبق تصریح بخشنامه قبل از پایان سال مبلغ ۵۰ میلیون تومان را دریافت می کرد که بعضی ها از جمله خود بنده دریافت نکرده ایم ودلیلش فقط و فقط کم توانی شخص مدیرعامل مخابرات ایران می باشد .والسلام.
چون هرکس هرتصمیمی را بگیرد یا بخشنامه ای را صادر بکند باید تمام جزئیات اجرایی ومشکلات و موانع حصول نتیجۀ مطلوب وچگونگی مرتفع کردن آن را پیش بینی بکند.بالاخره ما هم در سی واندی سال سابقه در مشاغل کارشناسی ومدیریتی کارهای سخت تر وپیچیده تر از این مسئله را انجام داده ایم ومشکلات این چنینی را نداشتیم .
لذا خواهشمند است سردبیر محترم ویا همکارانی که این مطلب را می خوانند هر کجای عرایض بنده غیر منطقی یا خارج از چهارچوب بخشنامه هست بفرمایند تا بنده نیز با برداشت نادرست خودم مشمول ذمه نباشم. برای حل مسائل لازم نیست که توجیه کنیم. کافی است به شاخص مربوطه که در این موضوع خاص بخشنامۀ مربوطه هست مراجعه کنیم.

 

مخابرات ما .(سردبیر)  – همین اول باید بگوییم کاملا حق با نویسنده است.یعنی شرکت مخابرات ایران کلیه مشکلات را تا لحظه پرداخت حل می کرد.

اگر هم بدلیل  ایام عید پرداخت به تعطیلات خورده است حتما باید در اولین روزهای پس از تعطیلات یکی یکی افراد لیست را با دلایل عدم پرداخت بررسی می کردند و بسرعت مشل حل می شد.

نوشتن آن مطلب هم دلیل بر محق بودن مخابرات و استانها نبود.در مواردی استانها کاملا سلیقه ای و مادرست عمل کردند.مثلا هر کسی تاریخ بازنشستگی اش بعد از ۱۵ اسفند بوده است در لیست نیاورده بودند! این دیگر از آن قوانین خاص و سلیقه ای و نادرست بوده است.

در هر حال هدف از آن دسته بندی کمک مستقیم به مخابرات ایران برای دنبال کردن مشکل بوده است.اما بعید می دانم کسی به ابن فکر ها بیفتد.

موردی که اصلا به بازنشسته مربوط نمی شده این بود که شنیدم اگر کسی بدهی بانکی داشته برایش واریز نشده! این که وام نبوده! هیچ ارتباطی به بدهی قسط و این حرفها نداشته!

خلاصه مجموعه ای از مشکلات بوده است که در همه اینها مقصر مخابرات ایران بوده.

بویژه اینکه پس از تعطیلات کاملا به دور از مسئولیت های کاری و اخلاقی هرگز بدنبال رفع مشکل نبودند.

در حوزه معاونت مالی بی نظمی هایی دیده می شود که صراحتا اعلام کرده ایم وامیدواریم حل شود.

1042850cookie-checkشما نوشته اید- مسئول فقط خود مدیر عامل است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. جعفر می گوید

    باسلام وعرض ادب
    کاملا بخشنامه هارا مرورکنید وبعد مطلب بنویسید
    ۱.لیست درخواست کنندگان بایستی تا ۱۲/۱۲ /۹۷ بایستی اعلام میشد از طرف استانها
    ۲.کسانی که در دوره تمدید قرار ودر خواست دادند مخابرات اعلام کرد ۵۰ تومان شاید واریز نگردد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جعفر اقا
      حرف شما درسته ولی لیست درخواست کنندگان رو وقتی شما تا ۱۲ ام اعلام کردین آیا متقاضیانی که بعد از همون ۱۲ ام بازنشسته می شدن توی لیست آوردین یا نه؟
      برخی استانها به بهانه اینکه اینها ممکن است بازنشسته نشوند در لیست قرار ندادند
      مشکل اینه نه ۱۲ یا ۱۵٫

  2. ناشناس می گوید

    با سلام خسته نباشید همکاران محترم در استان لرستان دست مریزاد

  3. هستی می گوید

    سلام

    کاملا درست فرمودید همکار عزیز.
    و کاملا شمارو درک می کنیم.

    یه روزی از همین روزها در سال ۹۷ به صورت رسمی از تریبون سایت مخابرات ایران اعلام شد که استخدامی های ۹۲ دائمی می شوند. و البته این دقیقا طبق آینن نامه استخدامی و پرسنلی شرکت مخابرات ایران بوده . ولی تا این لحظه هیچ کس به روی خودش نیاورد که چنین خبری قاطعانه اعلام شد.
    در عجبم از مدیرعامل به عنوان بالاترین مقام سازمان.
    خدا عاقبت مارو در این سازمان به خیر کند.

  4. محمد می گوید

    سلام سردبیر عزیز راه حل چیه برای من هم واریز نشده چکار باید کرد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      راهی نداره محمد جان

  5. ناشناس می گوید

    سلام در این وضعیت دشوار اقتصادی – فرهنگی از خدای متعال بایستی درخواست صبر و ارامش برای همگی و اعتدال و عدالت برای مدیران شرکت بنمائیم . امین

  6. تی سی تی 1 می گوید

    دقیقاً درمورد طبقه بندی مشاغل نیروهای متخصص هم این اتفاق افتاد و هیچ اجرایی نشد.چون مدیران دراجرا مشکل دارند واین واقعیته .مخصوص مخابرات هم نیست ولی دراینجا بیشتر دیده میشه وباعث شد حق اونایی که واقعا متخصص بودند وشامل بودند ضایع بشه.

  7. ناشناس می گوید

    دستشون درد نکنه.
    دست مریزاد

  8. سجاد می گوید

    بنده های خدا همکارانی که نمیخواستند بازنشست بشن ولی به دلیل تهدیدهای افرادی مثل مدیرعامل و هیئت مدیره و از ترس از دست دادن پست و بی احترامی بازنشست شدند! هیچ اتفاقی هم نیوفتاد و پاداششون رو هم ندادند!

  9. ناشناس می گوید

    خواستم از استانهای دیگر سوال شود بازنشستگان سنوات قبل که خدمت سربازی را در جبهه گذرانده اندوکارت ایثارداشته اند چطوری احکام آنها زده شده است آیا تک به تک به نیروی انسانی ارتش تهران مراجعه کرده اند ونامه ۳/۴ را گرفته اند یا استان آنها کارت ایثار را قبول کرده وبرای آنها احکام ایثارگری صادر شده است این استان سمنان که اصلا ؟؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هیچ استانی قبول نکرده برادر من

نظرات بسته شده است.