مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارکنان مخابرات ستادی و مناطق کشور، در حادثه سیل، خوش درخشیدند

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در جریان حادثه سیل مناطق کشور، کارکنان مخابرات در امر برقراری ارتباطات خوش درخشیدند.

مخابرات ما ( محمد – هموطن سلام ) – مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت که در مراسم دیدار نوروزی مدیرعامل و هیات مدیره با همکاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه سیلی که در مناطق کشور همزمان با آغاز سال نو اتفاق افتاد اتفاقی بسیار غم انگیز بود و خسارات زیادی را به مردم و زیرساخت های ارتباطی کشور وارد کرد.
مهندس سیدمجید صدری ضمن قدردانی از همکاران مخابراتی در برقراری ارتباط در مناطق سیل زده اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با کارکنان تلاشگر خود همواره در عرصه های مختلف از جان و دل مایه گذاشتند ، چه بسا برقراری ارتباط در مناطق سیل زده در حداقل زمان ممکن، با تمام دشواری هایی که داشت نمونه ای از این تلاش بود.
وی به بیان اقدامات شرکت مخابرات ایران در بُعد کارکنان در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال گذشته با تمام فراز و نشیب هایی که برای ما داشت، با حمایت هیات مدیره شرکت توانستیم بخش مهمی از مطالبات بازنشستگان، شاغلین و پیمانکاران را پرداخت کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به گوشه ای از این اقدامات اشاره کرد و بیان داشت: مصوبه تشویقی بازنشستگی از جمله کارهایی بود که با در نظر گرفتن شأن و منزلت کارکنان و بازنشستگان در ماه های پایانی سال ۹۷ اجرایی و ابلاغ شد.
مهندس سیدمجید صدری در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سالی خوش برای همکاران بر اهمیت عملی کردن شعار “رونق تولید” درسال جاری از سوی مقام معظم رهبری تاکید و خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران در سال گذشته تمام توان خود را در استفاده از تولید داخلی به کار گرفت، در سال جاری نیز باید با اهمیت به رونق تولید، بیش از سال گذشته بر این مهم تلاش کنیم.

***

1040730cookie-checkکارکنان مخابرات ستادی و مناطق کشور، در حادثه سیل، خوش درخشیدند
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام ازپرداخت معوقه رفاهیات بازنشستگان وهدیه بهاری جه خبر مهندس میشه بجای شعار رونق شما پرداخت رو رونق بدین

نظرات بسته شده است.