مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- مخابرات لرستان فقط به سیل بفرما زده!

مخابرات ما- پس از دیدن عکس مرکز تلفن پلدختر پس از سیل, با وجو ناراحتی بسیار,  ساعتها فقط راه رفتم و سعی کردم درست فکر کنم و منطقی بنویسم!

 

مخابرات ما (سردبیر) -پس از دیدن عکس مرکز تلفن پلدختر پس از سیل, با وجو ناراحتی بسیار,  ساعتها فقط راه رفتم و سعی کردم درست فکر کنم و منطقی بنویسم! دلم نمی خواهد حوادث فارس در اینجا نیز تکرار شود بهمین دلیل شما را به قضاوت حرفهایم دعوت می کنم.

این عکس را مدیر شرکتارتباطات زیر ساخت یعنی از مدیران وزارتخانه گرفته و در اینترنت گذاشته است در حالی که انتظار داشتم اولین عکس ها را روابط عمومی مخابرات لرستان  بگیرد ومنتشر کند.

شواهد نشان می دهد که مدتها در پلدختر به مردم اخطار شده است که شهر را تخلیه کنند. عده ای رفته اند و عده ای مانده اند.حرف من اصلا این نیست. می خواهم بپرسم آیا این خبر به مخابراتی ها نرسید؟

آیا مخابراتی های پلدختر گمان می کردند ساختمان مرکز ضد سیل است؟ یا ضد آب است؟

به نظر می رسد با حداقل امکانات و ایزوگام کردن دو در و چند پنجره می شد این مرکز را سالم نگه داشت و امروز فقط به فکر بازسازی فیبرهایش باشیم.

حتی میزان گل و لای اطراف مرکز را با بقیه شهر مقایسه کنید!در بقیه نقاط تا دو متر لای جمع شده.ولی در این مرکز چنین نیست.

یکی برای من توضیح دهد پس از خبر هشدار قرمز در لرستان مخابرات استان و شهر برای پیشگیری از این حادثه چه کرده اند؟ در این وانفسای تحریم و بی پولی پلدختر باید مدت زیادی منتظر بماند! چرا؟

.

این حرفها امروز دردی از ما دوا نمی کند.مگر اینکه بفکر شهرهای دیگر باشیم.

آقایان! تندباد و سیل سوم در راه است.همین الان در خوزستان و شمال ایران آب در برخی شهرها بالا آمده است از جمله رودبار.

می توان برای جلوگیری از خسارتهای بعدی همین الان برنامه ای چید و سر کیسه را برای هزینه های اندک شل کرد تا جلوی ضررهای بعدی گرفته شود.

درد اصلی ما فقط خسارت مالی نیست.در زمان تحریم تهیه این ابزارها بسیار دشوار است.بیش از این دیگر توضیح هیچ ضرورتی ندارد.

اگر قرار باشد کاری بشود همین توضیحات کافی است تا بجای بفرما زدن به سیل و آب و زلزله اندکی پیشگیری کنیم!

**************

پی نوشت – در بهمن ماه ۱۳۹۷ پلدختر رئیس جدیدی بخود می بیند که مشخصات بسیار خوبی دارد.

او با مدرک فوق لیسانس و ۲۹ سال سابقه و همچنین ریاست در شهرهای دیگر قطعا به این مسائل اندیشیده. روسای مرکز معمولا دلسوزترین افراد نسبت به تجهیزات هستند.من نمی توانم باور کنم این رئیس برای پیشگیری از ورود سیل به مرکز پیشنهادی نداده باشد

1039950cookie-checkسردبیر- مخابرات لرستان فقط به سیل بفرما زده!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. نوید می گوید

    سلام بر سردبیرمحترم و تبریک بهار۹۸برای مطلب فوق میخواهم جواب بنویسم اصلا در سیستم چارت سازمانی رئیس مرکزوجودندارددرکل شرکت مخابرات ایران برای صرفه جویی در حقوق مزایارییس مرکزحذف کردند به جای ۳نفر یک کارشناس مسئول گذاشتند که تمام کارها دارد انجام میدهدهیچکس از مخابرات راضی نیست این حالا نیرویی رسمی هست که اینقدرناراضی است حالا حساب کن
    شما از قراردادیهاچه انتظاری داریدزمانی که مدیران مخابرات فقط بله فکرمی خودوسهامدارهستند وضعیت بمراتب وحشتناک ترازاین خواهدبود.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      رئیس شهرستان.
      شهرستان رئیس داره
      ضمن اینکه حالا اگر بمدت ۶ ماه تا آماده شدن مرکز جدید کارها تعطیل بشه کی ضرر میکنه؟ شما یا اون مدیران؟

      1. مریم می گوید

        سردبیر دیگه کاری هست که شده با پشیمانی یا نگرانی چیزی جبران نخواهد شد این مشکلات پیش اومد که مدیران بفکر سوانح طبیعی باشن متاسفانه آنقدر جامعه درگیر مشکلات اقتصادی یا صحبت درباره تحریم و سیاست شده طبیعت یادشون رفته. ایشالا سریعتر رسیدگی شه که دیگه شاهد معماری و ساخت و ساز در بستر رودخانه ها یا روی گسل ها نباشیم.

نظرات بسته شده است.