مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز- خوشبختانه ارتباط بقیه شهرها وصل است (بجز سیل زده ها)!

مخابرات ما (زبون دراز) – سیل واقعیت دردناک زندگی امروز ماست.من هم نمی خواهم با آن شوخی کنم اما راستش از بعضی مطالب نمی توان گذشت!

به این خبر و تنظیم آن توجه کنید:

هومان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به وضعیت شبکه‌های مخابرات استان اظهار داشت: با توجه به بارش‌های شدید استان ارتباط تلفنی سه شهرستان پل‌دختر، کوهدشت و رومشکان به دلیل قطع فیبر نوری و خسارت به زیرساخت‌ها، ارتباط‌های موبایلی و تلفن ثابت و همچنین ارتباط بی‌سیم‌های امدادی نیز قطع‌شده است….. وی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ‌ارتباط تلفنی سایر شهرستان‌های استان وصل است و هیچ‌گونه قطعی نداریم  ولی اختلال بسیار اندک در شهر خرم‌آباد وجود دارد.

همین خوشبختانه اش بسیار جالب است!

به همین سیاق به نظر می رسد مهندس صدری نیز فردا اعلام خواهد کرد که:

در مناطق سیل زده و زلزله زده و آب برده, تمام تجهیزات را یا آب برده یا زیر خاک رفته اما خوشبختانه در بقیه کشور هیچگونه قطعی نداریم و …..

در میان این هیاهو یک نفر به ما بگوید همه می دانستند که پلدختر وضع مناسبی ندارد.مردم اگر نتوانند برای حفظ خانه و کاشانه خود کاری بکنند دلیلش مشخص است.نه تجهیزات دارند و نه پول کافی!

اما می خواهم بدانم (آیا با پیشگیری نمی شد کاری کرد؟)

به این تصویر دقت کنید سپس نظر بدهید. آب تا بالای پنجره ها رسیده است. این حرفها برای پلدختر نیست برای بقیه شهرهاست که در خطر سیل هستند.

1039850cookie-checkزبون دراز- خوشبختانه ارتباط بقیه شهرها وصل است (بجز سیل زده ها)!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.