مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتخاب آذری جهرمی انتظار ما را بیشتر کرد./برخی رفتارها را تغییر دهیم.

مخابرات ما- انتخاب اخیر رئیس جمهور و گزینش مهندس آذری جهرمی بعنوان نماینده اش در استان لرستان باعث شده است انتظارات ما از او بیشتر شود.

 

مخابرات ما- روز ۱۴ فروردین آذری جهرمی در توئیتی می نویسد:

باتوجه به وضع نامناسب آسیب دیدگان از سیل، با دستور رئیس جمهوری @Rouhani_ir، از فردا به نمایندگی از دولت و برای تسریع روند امدادرسانی در پلدختر و در خدمت مردم غیور لرستان خواهم بود.

 

اما او همان شب به سمت لرستان حرکت کرد.سفری که می توانست حوادث دردناکی رقم بزند:

۱۴ فروردین ۱۳۹۸ – ۲۰:۱۶ – هواپیمای حامل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای سرکشی به استان های سیل زده عازم لرستان بود دقایقی پیش به دلیل یخ زدگی موتور دچار نقص فنی شد و به فرودگاه شیراز رفت.قرار است وی با پرواز دیگری به پلدختر برود.
فردای آن شب او به فرودگاه خرم اباد رسید و در اولین قدم با مردم معترض از امداد رسانی روبرو شد.
خرم‌آباد- آذری جهرمی وزیر ارتباطات پس از ورود به فرودگاه خرم آباد در مواجهه با برخی سیل زدگان نجات یافته توسط بالگردهای امدادی، انتقادات آن ها از مسئولان را شنید.
مردم از نوع تقسیم خوراکی و آذوقه ناراحت بودند. ظاهرا دسته ای که قدرت و توان دارند همه آذوقه را می برند ولی دیگران با دست خالی می مانند.
گروهی از قطع ارتباطات گله میکردند و از وزیر می خواستند فکری به حال ارتباطات مردم بکند.
سابقه آذری جهرمی نشان می دهد او با حالت و شمایلی متفاوت از دیگران وارد می شود اما گاهی نتایجش مشابه دیگران است.
این بار همه لرستان از این وزیر جوان می خواهد درد مردم را با حضور در محل زندگی آنان درک کند  و فکری برای تسکین آلام آنان بکند.
آیا چنین خواهد شد؟
.
ضمنا! می خواستیم در پایان این مطلب گله ای از هموطنان خودمان داشته باشیم!
آیا سیل و زلزله نتوانسته این اخلاق بد ما را درمان کند؟ رفتاری که همه چیز را فقط و فقط برای خودمان بخواهیم و دیگران ره به حساب نیاوریم؟!
.
در آق قلا داشتند غذا با قایق به خانه های مردم می رساندند.مردم خودشان غذای اضافه را برمیگرداندند و نمی خواستند.تاکید میکردند که بیش از این نمی خواهیم برای دیگران ببرید!
.
چرا در جای دیگر چنین رفتاری را ندیدیم؟
آیا باید مامورهای امنیتی بیایند و غذا را بین ما تقسیم کنند؟
1039770cookie-checkانتخاب آذری جهرمی انتظار ما را بیشتر کرد./برخی رفتارها را تغییر دهیم.
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام وقتی در یک سازمان مثل مخابرات این همه تبعیض هست وهر کس …..دارد بالاتر وبهتر است واز همه نعمتهای سازمان برخوردارست و پایین ترها هیچ بهره ای نمی برند مسلم است دراین بحرانها هم هر کس بامش برفش نیز….

    1. قراردادي می گوید

      هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.

نظرات بسته شده است.