مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات مناطق سیل زده وضعیت نیروهای مخابراتی را گزارش کنند.

مخابرات ما- از مدیران مناطق مخابراتی در محدوده بروز سیل می خواهیم گزارشی از وضعیت کارکنان مخابرات و ضرر و زیان آنان منتشر کند.

 

مخابرات ما- همیشه کارکنان مخابرات در روزهای سخت و دشوار کنار یکدیگر بوده اند.روزهای زلزله را بخاطر بیاورید و عکس هایی که از جمع آوری کمک های مخابراتی ها در شبکه های مجازی دیده می شد.

امروز هم اطمینان داریم کارکنان مخابرات در سراسر کشور با اینکه مشکلات زیادی دارند اما حتما قصد کمک به همکارانشان در شهرهای سیل زده را دارند.

.

اما پیش از آن لازم است مدیران مخابراتی در مناطق سیل زده بویژه لرستان و خوزستان، جهار محال و بختیاری و ایلام ، گزارشی کلی از وضعیت همکاران مخابراتی و ضرر و زیان مالی آنان رسانه ای کنند تا همکاران در سراسر کشور، در اولین فرصت برای جبران این ضرر و زیان کاری انجام دهند.

این کمک های بدون واسطه می تواند زندگی همکاران سیل زده را دگرگون کند.ضمن اینکه همین دیروز بود که در بلایای دیگر طبیعی این عزیزان به دیگران کمک کرده اند لذا حالا نوبت دیگران است تا جبران کنند.

حرف آخر اینکه بهیچ وجه نوع رابطه استخدامی همکاران برای این کمک ها اصلا نباید مهم باشد.

.

*****

مخابرات ما از نمایندگانش در استانها و خبرنگارانش در استانهای مذکور می خواهد هر چه سریعتر گزارشی از وضعیت این عزیزان فراهم کنند.ضمن اینکه اصلا لازم نیست از کسی نام برده شود بلکه هدف اطلاع کلی از میزان زیان آنان است.

 

1039730cookie-checkمخابرات مناطق سیل زده وضعیت نیروهای مخابراتی را گزارش کنند.
8 نظرات
  1. کاظمی می گوید

    یکی از مامورین انتظامی مخابرات منطقه همدان دیروز بر اثر تخلیه آب در منزل خود به علت برق گرفتگی دار فانی را وداع گفت مرحوم ستوان یکم اروین که رد سال ۹۲ بازنشسته شده بود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خدا رحمت کند و به خانواده این عزیز صبر عنایت کند.
      سخت و دشوار است پذیرفتنش برای اطرافیان بویژه اینکه بر اثر یک حادثه بوده

  2. همکار بازنشسته می گوید

    فقط اینرا من اطلاع دارم که در همدان عزیز بازنشسته ای حین تخلیه اب سیلاب از منزل مسکونیش دچار برق گرفتگی شده و متاسفانه فوت نمودند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      یا خدا!
      از خبرت ممنونم
      خبرنگاران و همکاران ما در همدان… لطفا خبرشو بمن بدین

نظرات بسته شده است.