مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تعداد زیادی از پیمانکار مخابراتی مطالبات چند ساله خود را گرفتند.

مخابرات ما- اصل خبر در سایت مخابرات ایران منتشر شد اما راستش واقعیت ماجرا را بطور کامل بیان نمی کرد.بهمین دلیل با ادبیات خودمان به آن پرداختیم اما اصل خبر از روابط عمومی است.

 

مخابرات ما- واقعیت این است که رابطه بین مخابرات و پیمانکاران ریزو درشتش چند صباحی است که تیره و تار شده است.مخابرات عادت کرده خرید کند تا قرارداد ببندد اما بابتش بسیار دیر پول بدهد.امری که در اقتصاد امروز شدنی نیست

.

هزاران نفر از پیمانکاران ریز و درشت مخابراتی طلبکارند که از دوره  های قبلی پولشان داده نشده.

اما قبل از عید معاون مالی شرکت مخابرات ایران به دستور مهندس صدری طلب پیمانکارانی که زیر ۵۰ میلیون تومان طلب داشته اند پرداخت شده.جمع این مبلغ طی اعلام  شرکت ۳۱ میلیارد تومان بوده است.این قدم خوبی است که موجب آشتی پیمانکاران با مخابرات خواهد شد.

در همین مورد مهندس سید صدری به سایت مخابرات ایران گفته است : در تلاش هستیم تا با استفاده از منابع مالی موجود و بهینه‌سازی فرایندهای مالی و پرداختی، باقیمانده مطالبات تمام پیمانکاران  را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

 

1034540cookie-checkتعداد زیادی از پیمانکار مخابراتی مطالبات چند ساله خود را گرفتند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر گرامی همکاران ما در شرکت آران سهند آذران ارومیه هنوز حقوق اسفند رو نگرفتن و خیلی ناراحت هستند لطفا پیگیری بفرمائید.

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    وعده های وزیر محترم به بازنشستگان چی شد ؟ چرا تفاوت رفاهیات بازنشستگان را نمیدهند ؟؟ چرا مصوبه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب ۱۳۸۹ را اجرایی نمیکنند ؟؟ چرا احکام رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون را برای شاغلین وبازنشستگان اجرا نمیکنند ؟؟ سا ل ۱۳۹۷ دارد به پایان میرسد تاکی باید منتظر بمانیم فقط حرف وشعار این یکسال چیزی دیگری ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. طیب می گوید

    هدیه نوروزی نیروهای خدمات اول کی پرداخت میشود؟؟؟

  4. ناشناس می گوید

    میشه بفرمائید کدام استانها پرداخت شده؟؟؟
    اقا الکیه
    اینم یه دروغ سیزده بود…
    خوب دروغ میگه جناب صدری…

  5. شرکتی از ارومیه می گوید

    باسلام سال نو مبارک سالی پر خیر خوشی برای تمام ایرانیان علی الخصوص همکاران مخابرات ایران زمین یک گله کوچک داشتم سال نود و هفت با تمام خوشی وناخوشی تمام شد ولی عید به کام ما قسمت خدمات استان اذر بایجانغربی خوب تمام نشد چون حقوق ناچیز اسفند ماه پرداخت نشد به امید موفقیت برای تمام همکاران بخش خصوصی

نظرات بسته شده است.