مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- بچه ها متشکرم.

مخابرات ما (سردبیر) – به پایان سال ۹۷ رسیدیم. یک سال دیگر از عمر مجموعه مخابرات ما گذشت.

نمی خواهم آمار درستی از کاربران و کارکنان مخابرات ما به شما بدهم. اصلا! فقط می خواهم به شما کمک کنم همه مخابرات ما را یک جا در قاب تفکر خود جا بدهید.

افرادی که در کار نوشتن و تنظیم خبرها یا رساندن خبرها کمک می کنند حدود ۵۰ نفر هستند با الگوی تصویر بالا.

در گروه‌های تلگرامی ما نیز حداقل ۳ تا ۴ نفر ادمین حضور دارند تا مشکلی پیش نیاید. یعنی حدود ۳۰ نفر نیز اینجا هستند. برخی از این ۳۰ نفر در لیست ۵۰ نفره بالا هم هستند اما تعدادشان بسیار کم است.

اما حضور افرادی که بعنوان تهیه خبر و رساندن خبر به سردبیر کار می‌کنند هزاران نفر است. باور کنید هر کسی در هر جایی که می خواند خودش را یک منبع خبری می داند و می خواهد در تنظیم خبر و یا حداقل در صحتش به ما کمک کند.

چه کنیم؟

ما در شرکت مخابراتی این الگو را پیاده کرده ایم که بدلیل مشکلات خصوصی سازی کاملا اعتماد خود را حتی به جامعه از دست داده بودند. یعنی واقعا در باور ما نمی گنجید که کسی در مخابرات محض رضای حدا کاری بکند.اما دیدیم که تعدادشان زیاد است. بسیار زیاد. فقط اندکی با ما کار می کنند. دیگران در گروه‌های و سایت های دیگری فعالیت می کنند که برایشان آرزوی توفیق داریم.

.

در سال‌های گذشته برنامه های مختلفی برای قدردانی از همکاران سایت و مدیران مخابرات داشتیم. اما امسال واقعا دولت با تورم کاری کرد که حتی نفس کشیدن برایمان سخت شد چه برسد به هزینه کردن برای دست اندرکاران سایت.

هزینه های ما دلاری است لذا بعید می‌دانم نیاز به توضیح دیگری باشد!

.

وظیفه خود می دانم از همه دست اندرکاران سایت تشکر کنم که بدون دریافت یک ریال دستمزد با ما کار می کنند. نویسندگان، خبرنگاران، ویراستاران و …. همه و همه, دبیرهای بخش های مختلف خبری …. با همه ارادتم به این عزیزان، در مقابلشان خاضعانه تعظیم می کنم و می گویم: متشکرم!

چیزی بیش از این ندارم تقدیم کنم، جز صداقتم.

برای همه این عزیزان همراه آرزوی سالی خوش و سبز دارم.

.

پس از آنان، از شما همراهان عزیز تشکر می‌کنم.

هر کسی می خواهد بداند کاربران سایت چند نفرند و چگونه در سایت حاضر می شوند به سایت analytic.google.com مراجعه کنند و به حضور ….  هزار نفری کاربران افتخار کنند.

اعتماد شما کاربران و دوستان عزیز است که به ما قدرت کار می دهد. از شما ممنونم.با همه وجودم از شما سپاسگزارم. اعتماد شما سرمایه ماست.

.

لازم است از همه دوستانی که مورد انتقاد قرار گرفته اند صمیمانه عذرخواهی کنم. باور کنید وقتی از کسی انتقاد می کنم خودم بیش از او اذیت می شوم. بی تردید خودم را جای آن ها می گذارم. اما این وظیفه من است که نقص ها  و کاستی ها را به شما بگویم تا شعاع تابش نورتان به همه جا برسد! بدون نقص!

.

امیدوارم از ما نرنجیده باشید. هر لحظه به هر شکلی که بخواهید حاضرم دلایل منطقی انتقادات را با حرف های نزده برایتان ارسال کنم تا بدانید آنچه منتشر می کنم یک صدم کل اطلاعات نیست چرا که هدف بهبود است، فقط!

.

از اینکه یک سال دیگر همراه بودبد از شما تشکر می کنم.امسال وارد دوازدهمین سال فعالیت خود می شویم.دوازده سال … یک عمر است!

.

من خودم بیش از هر کسی به عمق رابطه زیبای سردبیر با خوانندگان و کاربران سایت واقفم. اگر از آن حرف نمی زنم برای این است که غرور ما را نگیرد.اما بدانید در طول تاریخ فعالیت سایت ها، شما و سردبیرتان قابل تکرار نیستید. شما حرف ندارید.حرف ندارید.

.

همه با هم به استقبال بهار می رویم و آرزو می کنیم بهاری نو باطرات و زیبا در انتظار زندگی ما باشد.

ارادتمند شما- سردبیر- ۲۷ اسفند ۹۷

1033560cookie-checkسردبیر- بچه ها متشکرم.
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سال ۹۷ هم رفت و مدیران و مسئولین ارشد مخابرات حق و حقوق ما رو نداند
    سال ۹۷ سال بدی بود، پاداش بلاعوض ازدواج رو بد اجرا کردند و شامل کسی نشد
    استخدامین ۹۲ رسمی نشدند
    شرکتی ها سر و سامان نگرفتند
    و ….
    متاسفم برای این شرکت مخابرات

  2. همکار می گوید

    سلام و عرض تبریک متقابل ( پیشاپیش همراه با آروزوی سلامتی و سعادت ) بر همه شما عزیزان ، ضمنا عکسی که ارسال نمودم خدمتتان رسیده است ؟

نظرات بسته شده است.