مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- شسکام و آذربایجان شرقی و یک توضیح

مخابرات ما- سردبیر- امروز هم از اول صبح پیگیر پرداخت حقوق نیروهای شرکتی بودم که در یک ماه گذشته به شسکام اضافه شده اند.

در کامنتها مدیران آذربایجان شرقی توضیح داده بودند که چند بار -اولینش ۲۲ اسفند- لیست افراد  را به شرکت شسکام داده اند.

بله چند بار لیست داده اند ولی هر بار تعداد افراد لیست ها متغیر بوده است.ضمن اینکه هیچکس بهتر از خود تبریزی ها نمی داند که برای پرداخت حقوق به چه چیزهایی نیاز است.فقط نام ونام خانوادگی و شماره حساب هرگز کافی نیست!

بگذریم.

شسکامی ها قول داده اند پیگیرش باشند از تبریزی ها بعنوان یک برادر کوچکتر خواهش میکنم همین امروز تا ظهر هر هنری دارند بخرج بدهند تا مشکل حل شود.

شسکامی که حقوق و عیدی و سنوات ۷-۸ هزار نفر را داده قطعا توان پرداخت مطالبات  این چند صد نفر را  هم دارد.بنابراین تبریزی ها باید بچنبند.

من تا پرداخت حقوق پیگیر هستم.امیدوارم تا آخر وقت خبر خوبی به شما بدهم

 

1033420cookie-checkسردبیر- شسکام و آذربایجان شرقی و یک توضیح
13 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با تقدیر و تشکر از سردبیر محترم و مدیر عامل مخابرات ایران و مدیر عامل شرکت شسکام که پیگیر کار ما هستند .خداوند شمارو از بزرگی کم‌نکند .ممنون و سپاسگداریم .حیف کاش مسیولین استان ادربایجان شرقی ….

  2. ناشناس می گوید

    با سلام‌خدمت سردبیر محترم و ممنون و سپاسگذارم از اینکه پیگیر کار ما هستین .تو اذربایجان شرقی نفراتی اصافه کردن که اصلا اداره نیومدن فقط اسمشون رو تو لیست میفرستن و از ماه بعد شروع بکار خواهند کرد که این هم مایع ننگ هست خدا بر باعث و بانیش هزاران لعنت بفرست که مارو شرمنده خانواده هامون کرد .من از مدیر عامل شسکام خواهشمندم اونایی که باعث شدن نفرات به لیست اضافه بشه با تمام قدرت در مقابلاشان بایستد تا ما نفس راحت بکشیم از دست این مسیولین شهرستانی و استانی

نظرات بسته شده است.