مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیش نیاز توسعه پایدار، ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است

مخابرات ما – حبیب مومیوند فرماندار شهرستان تویسرکان در این دیدار با مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص مخابراتی و ارتباطی است.

مخابرات ما ( محمد -خبرگزاری موج همدان) –  گرزین مدیر مخابرات  منطقه همدان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مخابرات شهرستان تویسرکان با حضور در محل فرمانداری با حبیب مومیوند فرماندار شهرستان تویسرکان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار همچنین در خصوص  رفع مشکل و پوشش آنتن دهی بعضی از روستا ها و سرعت پایین اینترنت،  آنتن دهی ضعیف شبکه های تلفن همراه و بهبود کیفیت آنتن دهی همراه اول در بعضی از نقاط شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

حبیب مومیوند فرماندار شهرستان تویسرکان  در این دیدار گفت: یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص مخابراتی و ارتباطی است.

وی اظهار داشت : امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در ادامه مدیر مخابرات منطقه همدان در مصاحبه با خبرنگار صدا وسیمای شهر تویسرکان گفت: علاوه بر توسعه و ارتقاء کیفیت سرویس ها با ایحاد بستر فیبر نوری در هزینه های مرتبط برای مشترکین تجاری، اداری و خانگی تعامل کامل خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در روستاها بدنبال برگرداندان سیستمهای wlll (تلفنهای ثابت جی اس ام یا بدون سیم ) بر بستر همراه اول برای روستاها که حداقل از اینترنت ۲G برخوردار شوند و تاکنون سه سایت از  روستای شهرستان تویسرکان به همراه اول برگردان شده است.

***

1033390cookie-checkپیش نیاز توسعه پایدار، ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.