مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جریمه سنگین در انتظار مخابرات آلمان با شکایت ایران

مخابرات ما – اقدام شرکت تله کوم در تحریم غیرقانونی شرکت های ایرانی می تواند جریمه ای تا ۵۰۰ هزار یورو را برای مجازات این شرکت در پی داشته باشد

مخابرات ما ( محمد – خبرگزاری صدا و سیما از برلین) – شرکت مخابرات آلمان با شکایت بانک ملی و شرکت های ایرانی فعال در این کشور در انتظار جریمه ای سنگین قرار گرفته است.
دوم آذر امسال روزنامه اقتصادی هَندِلزبِلات آلمان خبری درباره اقدام شرکت مخابرات تِله کُوم در قطع تلفن و اینترنت ۶ شرکت ایرانی فعال در این کشور از جمله بانک ملی ایران شعبه هامبورگ منتشر کرد.
شرکت مخابرات آلمان این اقدام را برای همراهی با تحریم های آمریکا اعلام کرد؛ اقدامی که با تحسین و قدردانی سفیر آمریکا در برلین مواجه شد.
در پی این اقدام بانک ملی ایران از شرکت مخابرات تِله کُوم به دادستانی شهر بُن شکایت کرد و بررسی فوری این پرونده را خواستار شد.
دادگاه نیز در بررسی مقدماتی به غیر قانونی بودن اقدام شرکت تله کُوم حکم داد و در تاریخ ۸ آذر امسال بنا به اعلام نشریه هندلزبلات این شرکت مخابراتی مجبور به وصل مجدد خطوط تلفن و اینترنت بانک ملی ایران شعبه هامبورگ شد.
بر اساس گزارش نشریه اشپیگل، اقدام شرکت تله کوم در تحریم غیرقانونی شرکت های ایرانی می تواند جریمه ای تا ۵۰۰ هزار یورو را برای مجازات این شرکت در پی داشته باشد.
زمان بررسی مجدد این پرونده در دادگاه هنوز اعلام نشده است.

***

1033360cookie-checkجریمه سنگین در انتظار مخابرات آلمان با شکایت ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.