مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توافق مخابرات و شهرداری

مخابرات ما – علی هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در راستای ایجاد زیرساختهای شهر بجنورد و الکترونیک سازی فرایندها و توسعه شبکه فیبرنوری با روح الله براتیان شهردار بجنورد دیدار کرد.

مخابرات ما ( محمد – روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان شمالی) – علی هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی و روح الله براتیان شهردار بجنورد جهت همکاری در راستای الکترونیک سازی فرایندها و همچنین توسعه شبکه فیبر مرکز استان با یکدیگر به توافق رسیدند.

علی هاشمی از مشارکت شایسته شهرداری در جهت توسعه زیرساختهای ارتباطی در سطح شهر بجنورد، قدردانی کرد.

در این دیدار همچنین، توافقاتی در راستای ایجاد زیرساختهای لازم در نقاط مختلف شهر بجنورد جهت الکترونیک سازی فرایندها و  توسعه شبکه فیبر نوری بین طرفین حاصل شد.

کمیته ویژه نوروزی جهت پایداری شبکه ارتباطی دراستان تشکیل جلسه داد

همزمان با روزهای پایانی سال و فرارسیدن ایام نوروز و سفرهای نوروزی، کمیته ویژه در راستای تقویت و پایداری شبکه مخابراتی و ارتباطی خراسان شمالی با  حضور مخابرات منطقه، تشکیل شد.

علی هاشمی اظهار داشت: این کمیته با دعوت از اعضای کمیته فناوری اطلاعات خراسان شمالی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق، نمایندگان سایر اپراتورها از جمله ایرانسل و رایتل و همچنین پلیس فتا استان و مرکز آپای دانشگاه بجنورد، تشکیل جلسه داد.

هاشمی هدف از ایجاد این کمیته را هماهنگی و برنامه ریزی جهت ایجاد پوشش مناسب و تقویت پوشش ارتباطی سیار و ثابت در ایام نوروز، تعیین مرکز پاسخگویی به مشکلات ارتباطی هموطنان از طریق سامانه گویا و برقراری و ایجاد کمپ و گشت خودروهای پایش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مسیرهای جاده ای و پر جمعیت استان دانست.

وی در ادامه افزود: از دیگر موارد قابل طرح در این کمیته، شامل اطلاع رسانی اپراتورها  به مسافرین در خصوص تمهیدات اندیشیده شده از طریق رسانه ها و پیامک در بدو ورود به استان در مواقع ضروری و حوادث غیر مترقبه، ارائه گزارش تست نفوذ دستگاههای اجرایی توسط مرکز آپا و برنامه ریزی جهت دوره های آموزشی مورد نیاز و ارائه گزارش اقدامات پلیس فتا در خصوص جراییم فضای مجازی بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مخابرات منطقه خراسان شمالی همچون سنوات گذشته با آمادگی کامل به منظور ارائه خدمات با کیفیت در خدمت مسافران نوروزی و مشترکین است.

***

1031680cookie-checkتوافق مخابرات و شهرداری

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.