مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در کدال منتشر شد؛ امضای موافقتنامه تشکیل کنسرسیوم “های وب” و “صاایران”

مخابرات ما – شرکت دادگستر عصر نوین (های وب) با انتشار اطلاعیه ای خبر از امضای موافقتنامه تشکیل کنسرسیوم میان این شرکت و شرکت صنایع مخابرات صاایران جهت اجرای پروژه یا پروژه ها در حوزه ارایه سرویس های ارتباطات سیار در قالب اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و رادیو ترانک عمومی داد.

مخابرات ما ( محمد – سیتنا) –  مفاد تشکیل کنسرسیوم و انعقاد موافقت‌نامه یاد شده عبارت است از:

@   مدت موافقت نامه منعقده برای مدت پنج سال معتبر و لازم الاجرا بوده و در انقضای مدت با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

@  موضوع و هدف موافقت‎‌نامه شامل موارد زیر می‌شود:

الف) بازاریابی، انعقاد قرارداد، ارائه سرویس به مشتریان و متقاضیان خدمات ارتباطات سیار

ب) طراحی، نصب، راه‌اندازی، راهبری، بهره‌برداری و نگهداری شبکه اپراتور مجازی و ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان

ج) تشکیل شرکت مشترک و ثبت آن در اداره ثبت شرکت ها برپایه اساسنامه و مفاد قانون تجارت

@  قدرالسهم طرف اول در پروژه های مرتبط با حوزه فعالیت صنایع مخابرات صاایران ۷۰ درصد و های وب ۳۰ درصد از سود قابل تقسیم خواهد بود و هرگونه سود، زیان، حقوق و تعهدات حاصله طی مدت این موافقت‌نامه، به همین نسبت بین طرفین تسهیم خواهد شد.

@  شرایط خدمات قابل ارائه توسط شبکه موضوع این کنسرسیوم در حوزه سرویس های دیگر شامل هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری، خدمات ارزش افزوده به تمامی خودروهای کشور (Connected Car) و کنتورخوانی (Metering) در حوزهای آب، گاز، برق، کشاورزی و … را ظرف مدت ۳ ماه از زمان امضاء این موافقت نامه تعیین خواهند کرد.

بر اساس این اطلاعیه، افشای جزئیات بیشتر این قرارداد به علت شرایط محرمانگی قرارداد منعقده امکان پذیر نیست و به محض فراهم شدن شرایط و امکان محاسبه دقیق آثار مالی این قرارداد بر سود هر سهم، اطلاعات مربوطه به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

***

1030370cookie-checkدر کدال منتشر شد؛ امضای موافقتنامه تشکیل کنسرسیوم “های وب” و “صاایران”

نظرات بسته شده است.