مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- ظریفی آزاد در راه شرکت مخابرات ایران.

مخابرات ما- شنیده ها می گوید مسافری جدید ساک و چمدانش را بسته و آماده سفر به مخابرات ایران است.

این مسافر جدید برای مخابراتی ها در طی سال های اخیر نامی بسیار آشناست.در حقیقت نام او با خواستهای کارکنان شرکت مخابرات در سراسر کشور گره خورده بود.

اسماعیل ظریفی آزاد، مدیر کل  روابط کار و جبران خدمت وزارت کار که قرار است به جای مهندس شیوا دفتر مدیر عامل را اداره کند.

هر چند مخابراتی ها خاطرات خوبی از او ندارند اما سردبیر مخابرات ما می گوید او یکی از عوامل بسیار مهم تصویب رفاهیات سال ۹۷ برای کارکنان است. به احتمال زیاد همه چیز به مدارک ارسالی مخابرات به وزارت کار برمیگردد و توضیحی که او برای مدیر عامل وقت شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۷ داده است برمی گردد. باید روزی در این باره با سردبیر صحبت کنیم.

.

گفته می شود قرار است اسماعیل ظریفی آزاد با عنوان مدیر کل دفتر مدیر عامل مخابرات ایران در ستاد مخابرات ایران چمدانش را باز کند بعد از آن نیز باید منتظر اتفاقات بود.

.

در زمان مدیر عاملی دکتر سرائیان نامه ای در رسانه ها منتشر شد که نشان می دهد خواهر ظریفی آزاد بر اساس درخواست معاون نیروی انسانی سالهای دور مخابرات و موافقت مهندس پوررنجبر مدیرعامل وقت مخابرات ایران به استخدام مخابرات درآمده است.

مهندس پوررنجبر در زمان انتشار این نامه صراحتا اعلام کرد که این نامه را هرگز ندیده و امضا هم نکرده است.امضای مهندس ابراهیمی بعنوان معاون پوررنجبر در زیر آن نامه مشخص بود.

.

اما تحقیقات سایت مخابرات ما نشان داد که هرگز نه خواهر و نه دخترش در مخابرات ایران استخدام نشده است.در حقیقت با اینکه آن نامه صادر شده ولی خواهر ظریفی آزاد به مخابرات نیامده است.در باره آن نامه حرفهای دیگری هم بود که فعلا زمان طرحش نیست.

.

حالا باید دید ظریفی ازاد با چه دیدگاهی به مخابرات نزدیک می شود.ایا قصد دارد به کارکنان کمک کند تا گذشته جبران شود یا اینکه سیاست های بازدارنده اش را ادامه خواهد داد.بنظر می رسد باید منتظر ظریفی آزاد دیگری باشیم.

در این باره باز هم صحبت می کنیم.ترجیح ما این است که سردبیر دست به قلم شود اما … فعلا نمی شود.

 

1030360cookie-checkشنیده ها- ظریفی آزاد در راه شرکت مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.