مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برای اطلاعات بیمه ای بویژه بیمه عمر به این کانال مراجعه کنید.

مخابرات ما  – اگر یادتان باشد چند بار دوستانی برای پاسخ به سوالات بیمه ای خوانندگان در سایت به ما کمک کردند.

دو سه بار بصورت آنلاین کامنتها مطرح شد و این گروه در حد امکان به سوالات پاسخ داد.

سوالات در همان یک ساعت های برنامه، زیاد بود.این نشان می دهد برای بیمه و اطلاعات بیمه ای باید جریانی دائمی وجود داشته باشد تا بتواند ما را راهنمایی کند.

سوالات بیمه ای- گروه تلگرامی بیمه نوین

میخواستیم چند بار دیگر پرسش و پاسخ آنلاین بگذاریم.بویژه زمانی که بازنشستگی ها تازه شروع شده بود اما نشد! سردبیر نبود و بدون او اداره پرسش و پاسخ آنلاین قدری سخت بود.

به هر حال، اینک تیم بیمه و پاسخگویان پرسش و پاسخ آنلاین گروهی در تلگرام ایجاد کرده اند تا اگر کسی نیازی به راهنمایی دارد کمک کنند.ضمن اینکه کار اصلی این تیم سرویس های بیمه عمر است.جدا از این پرسش و پاسخ ها.

علاقمندان به بیمه، انواع بیمه، بویژه بیمه های عمر به این گروه مراجعه کنند.حالا که این گروه ایجاد شده دیگر پرسش و پاسخ های آتلاین را حذف می کنیم.

عضویت در این گروه می تواند اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهد.

سوالات بیمه ای- گروه تلگرامی بیمه نوین

1028180cookie-checkبرای اطلاعات بیمه ای بویژه بیمه عمر به این کانال مراجعه کنید.
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    باسلام همراه قافله ی ۳۴۰۰نفری درشرف بازنشستگیم.
    گویاازابتدای ۹۷بابت بیمه ی تکمیلی ازایثارگران(۳/۴جبهه ی سربازی به عنوان جبهه ی داوطلبانه)نبایدوجوهی ازحقوق کسرشود.دقیقاازچه تاریخی این معافیت شامل ایثارگران می شود؟وایاوجوهی که کسرشده به عنوان مطالبات برگشت داده می شود؟
    بابت بیمه ی عمرمبلغی هرماه ازحقوقمان تحت عنوان بیمه ی عمرزمانی کسرمی شود.دقیقابفرماییدچه امتیازی برای ماویافرزندانمان دارد؟

نظرات بسته شده است.