مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واکنش وزارت ارتباطات به دستکاری آرا در جشنواره جام جم

مخابرات ما – رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات ادعاهای مطرح شده مدیران صداوسیما درباره اینکه جابجایی آرای نظرسنجی جشنواره جام جم را شرکتی انجام داده است که از این وزارتخانه مجوز دارد را رد کرد.

مخابرات ما ( محمد – ایرنا) –  روز گذشته پیامک‌هایی به برخی مشترکان تلفن همراه می‌رسید که نشان می‌داد آن‌ها در نظرسنجی برنامه تلویزیونی «برنده باش» شرکت کرده‌اند، در حالی‌که این‌ واقعیت نداشت. رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داد.

چند روزی است واکنش‌هایی نسبت به نظرسنجی پیامکی صدا و سیما مبنی بر تقلب به گوش می‌رسد، شب گذشته وزیر ارتباطات هم اعلام کرد که آرای اعلام شده، واقعی نیستند.

پس از این حواشی، دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است «جابجایی آرای نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است».

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات شامگاه یکشنبه در گفت‌و‌گویی به ادعای دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم این طور پاسخ داد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد تبلیغات انحصاری صدا و سیما صورت گرفته است که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات ندارد.
«سید جمال هادیان طبائی زواره» افزود: دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است.

وی در ادامه توضیح داد: اظهارات جدید ایشان را ندیده‌ام اما به فرض صحت،عرض می‌کنم ایشان صبح روز گذشته نیز اظهارنظر بررسی نشده و شتاب‌زده‌ای داشته‌اند، ادعای ایشان در این مورد هم مردود است.

هادیان تصریح کرد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد انحصاری تبلیغات صداوسیما صورت پذیرفته که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات نیز ندارد و توصیه می‌کنیم منتظر گزارش تکمیلی بمانند و سپس اظها نظر کنند.

***

1027970cookie-checkواکنش وزارت ارتباطات به دستکاری آرا در جشنواره جام جم

نظرات بسته شده است.