مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- بیمه معلم/ امروز به بیمارستان امید رفتم.

مخابرات ما- یکی از همکاران به بیمارستان رفته. او از وضعیت بیمه معلم می گوید.

 

مخابرات ما- تا وقتی که کسی تحلیل می کند یا از آینده حرف می زند می توانیم بگوییم پیش بینی ها ممکن است درست نباشد.اما وقتی از خاطره دیروزش حرف می زند باید ما را نگران کند اگر از بیمه معلم – این تازه وارد مخابرات- حرف می زند.

    سعیدی می گوید
۱۳۹۷/۱۲/۰۹ در ۴:۲۸ ب.ظ

سلام

امروز به بیمارستان امید مراجعه نمودم برای یک مورد اورژانس .پذیرش فرمود بیمه معلم مخابرات پذیرش انلاین نداشته وجهت بستری هم بایستی نامه کتبی از ناکجاایاد دفاتر ان تهیه وارایه شود وبرای مداوای سرپایی هم با بیمارستان قرارداد ندارد بیمه دانای مخابرات داشت اما بیمه معلم مخابرات فاقد پوشش هزینه درمان سرپایی است.بیمارستان عرفان هم همینطور و..
سرتان را درد نیاورم برای ام ار ای وثصویر برداری ودکتر مبالغ ۱۹۰+۱۲۲+۴۸ هزارتومان نقدا پرداخت نمودم
لذا دونتیجه قابل ذکر است:

  • یا مطالب بالا تا حدی کذب است زیرا وجه تقد را صندوق از ما تا نگرفت اصلا پذیرش نداد
  • ویا بخشنامه قرارداد هنوز اجرایی نشده است

و در هر حال اگر پوشش بیمه معلم تا به ثبات برسد اسیر درد ودرمان وبیمارستان بشوید حسابتان با کرام الکاتبین است.

بیمارستان عرفان وامید طرف قرارداد با بیمه معلم مخابرات است اما…

سایر اطلاعات در خصوص تبعات تعویض مدبرانه ویا .. بیمه کارکنان وباز نشستگان مخابرات متعاقبا به عرض میرسد خوشا مرحومان همکاران بازنشسته ای که مردند واین همه تدبیر واندیشه وخرد وتخصص وتعهد را یکجا ندیدند در این عصر پنجشنبه روحشان شاد دست گرمشان بر سر ما وچشمبه راه دعوت گرمشان هستیم

بازنشسته نا امید مخابرات.

مطلب بالا نه کنایه دارم نه توهین ونه ایهام، فقط  جهت اطلاع همکاران است لطفا. متتشر نمایید

 

این نگرانی ها و مشکلات پاسخی ندارد؟

 

1027000cookie-checkشما نوشته اید- بیمه معلم/ امروز به بیمارستان امید رفتم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    این تعویض بیمه خیانت بزرگی بود

  2. ناشناس می گوید

    انشاءالله که این همکار بازنشسته‌ی عزیز سالیان طولانی با سلامتی کامل در پیش‌رو داشته باشند، ولی واقعاً دیگه چه میشه کرد تا مسئولین مخابرات رو به تعقل واداشت! مخابرات سال به سال پس از خصوصی‌سازی بیمه‌ش بدتر شده! با همین فرمون بره، سال دیگه بیمه تکمیلی رو حذف میکنه!!! به نظرم اگه واقعاً ارزشی برای کارکنان و بازنشستگان قائلند سهم بیمه‌ی بیمه‌شوندگان رو افزایش بدند ولی یه بیمه‌ی کامل و بدون سقف با مثلاً بیمه‌ی ایران ببندند، ظاهراً مخابرات فقط می‌خواد گفته بشه کارکنانش بیمه تکمیلی دارند! حالا اگه این بیمه‌ی تکمیلی رو دکه‌ی روزنامه‌فروشی محدوده‌ی مخابرات ایران هم ارائه کنه، با نازلترین قیمت، مورد موافقت مخابرات قرار می‌گیره! باید بخندیم یا بگرییم!???

  3. ناشناس می گوید

    سلام خدایا ما را اسیر دارو و‌درمان‌و‌دکترها نکن و به تمام همکاران و‌خانواده شان سلامتی عطا فرما و انان را‌گرفتار نگردان .بله همکاران عزیز تا بیمه معلم دوام و‌قوام یابد باید همکاران محترم ما مدت چند ماه گرفتار این مشکلات باشند تا سال بعد به امید خدا ببینیم بیمه جدید و نو ظهور و ضعیف و‌ورشکسته ای پیدا می شود تا به مدد مخابرات سرو سامان مالی و‌مدیریتی پیدا کند.

نظرات بسته شده است.