مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تندیس بلورین به شرکت مخابرات ایران رسید.

مخابرات ما – کسب تندیس بلورین “نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران” توسط شرکت مخابرات ایران

مخابرات ما ( محمد – رویداد ۲۴ ) – در دوازدهمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی و نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که روز دوشنبه ۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد، شرکت مخابرات ایران موفق شد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی و اقتصادی، جایزه تندیس بلورین را کسب کند.

این جایزه با هدف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای و مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در وزارتخانه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب آن‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان‌ها در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی و اقتصادی و فراهم‌کردن تبادل تجربات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان در حوزه مالی است و شرکت در این جایزه، حتی برای سازمان‌هایی که به سطح دریافت جایزه نایل نمی‌شوند هم ارزشمند است، زیرا این فرآیند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان را به تفکیک و براساس نوع فعالیت بازگو کرده و سازمان را برای انجام اقدامات لازم جهت رفع موانع و کمبود‌ها در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی‌ها هدایت می‌کند.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی‌های خبرگان مالی در کشور شناخته می‌شود و شرکت مخابرات ایران در نهمین دوره نیز موفق به دریافت آن شده است.

این مراسم با حضور دکتر فرهاد حنیفی، معاون نظارت بانک مرکزی، مهدی راسخ، معاون مالی و امور مجامع شرکت‌های تابعه شرکت مخابرات ایران، دکتر سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر مجید قاسمی رییس کل جایزه ملی مدیریت مالی ایران و جمعی از مسولین کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه در محل سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد.

گفتنی ست، این دوره، سومین دوره‌ای است که به صورت متوالی، شرکت مخابرات ایران به سبب تلاش‌های زیاد و موثر معاونت مالی شرکت طی چندین ماه، با محور‌های دستیابی به سطوح مالی حرفه‌ای و تحقق اهداف استراتژیک موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی می‌شود.

***

1025620cookie-checkتندیس بلورین به شرکت مخابرات ایران رسید.

نظرات بسته شده است.