مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری: اقدامات غیرقانونی را گزارش کنید پیگیری می کنیم.

مخابرات ما – مهندس صدری در اینستاگرامش به پالایش درونی مخابرات اشاره کرده است.چرا؟ خبری شده است؟

مخابرات ما- امروز اینستاگرام مهندس صدری آپدیت شد.آنچه مهم است محتوای این مطلب است که با گذشته متفاوت است.در این متن مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از همه خواسته اطلاعات سوء استفاده افراد را به او اطلاع دهند.

 

شاید متن در تصویر خوانا نباشد لذا اجازه بدهید متن را جداگانه تقدیم کنیم:


فرهنگ غالب سازمانی شرکت مخابرات ایران بر خلوص نیت، صداقت و عزت‌نفس کارکنانش بنا نهاد شده، کارکنانی که در طول این سالها شرافتمندانه در راستای پیشرفت کشور و آرامش مردم تلاش کرده اند. اما در مخابرات نیز مانند هر جامعه دیگر متاسفانه بر اثر زیاده خواهی عده ای معدود -با درخواست های غیر متعارف از مردم شریف- گاهی این فرهنگ تضعیف می شود.
خانواده بزرگ و محترم مخابرات ایران، هرگز چنین رفتارهایی را در مجموعه خود نمی‌پسندد به همین خاطر، تاکنون قاطعانه با متخلفان برخورد کرده است.
اینک نیز برای جلوگیری از وقوع موارد ناخوشایند، از تمامی همکاران گرامی و همه عزیزانی که با مخابرات در ارتباط هستند، تقاضا می کنم در صورت مشاهده هر اقدام ناپسندی که شایسته مجموعه وزین و پرسنل خدوم مخابرات ایران نباشد بطور مستقیم با من در ارتباط باشند.
مثل همیشه نظرات شما که از طریق اینستاگرام یا درگاه ارتباط مستقیم سایت(tci.ir/ceomsg) به من می رسد برایم ارزشمند است و آن را پیگیری می کنم.
مخابرات ایران نهایت تلاش خود را برای خدمت صادقانه و‌ خالصانه به مردم و کارکنان به کار خواهد گرفت، مردم نیز این را باور کرده و به مخابرات اعتماد کرده اند.

ما حرفهایی در این مورد داریم اما فقط به همین پیام بسنده می کنیم که یکی از خوانندگان مطلب، در زیر آن نوشته است:

آیا اتفاقی افتاده است؟ آیا کارهایی علنی شده؟ … باید صبر کنیم.

 

1022730cookie-checkمهندس صدری: اقدامات غیرقانونی را گزارش کنید پیگیری می کنیم.
23 نظرات
  1. نا شناس می گوید

    با سلام
    تازمانی که واحدهای نظارتی زیر نظر مدیر منطقه واز اواضافه کار وبهره وری بگیرند مطمئن باشید
    اتفاقی نمی افتد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      در حال حاضر واحدهای نظارتی زیر نظر مدیر عامل مخابرات ایران هستند
      ولی باید باورشان شود

  2. جاوید می گوید

    سلام آقای صدری و آقای سردبیردرچندسال اخیردرآذربایجانغربی میگفتندنزدیک به ۷۰نفردرمخابرات لیست حقوق شان است ولی از خودشون خبری نیست یعنی کارنمیکندکسی دیگه حقوق میبره.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جاوید عزیزم
      اطلاعات بیشتری هم دارید یا خیر؟ ممکن است صرفا یک شنیده یا شایعه باشد یا خیر؟
      به هر حال اگر اطلاعاتی دارید به مدیر عامل برسانید.
      ما هم مثل همیشه این 11 سال د رخدمتیم

  3. استخدامی 92 می گوید

    با سلام
    عدم تبدیل وضعیت استخدامی های 92 را به شما و سایر مدیران گزارش میکنیم، باشد که پیگیری فرمایید.
    با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای خدا!
      مخابرات میگه نمی کنیم دیگه

      1. استخدامی 92 می گوید

        سلام مجدد
        مخابرات آیین نامه داره و ما بر اساس اون استخدام شدیم و باید طبق اون عمل کنه. غیر این میشه بی قانونی و همه باید بی قانونی را به مسئولان گوشزد کنن.
        سردبیر عزیز شما به عنوان یک رسانه مخابراتی باید از حقوق همکاران در مقابل بی قانونی ها دفاع کنین نه اینکه بی قانونی مسئولان مخابرات را در مقابل خواست همکاراتون تکرار کنین.
        با تشکر از زحمات شما

  4. همکار رسمی می گوید

    بارها و بارها شاید در قبل هم کارکنانی بودند که همان وظایفی را که جناب صدری مد نظرشان است را بازگو میکردند اما جز توبیخ و دشمنی از جانب مدیران رده میانی مخابرات چیزی عایدشان نمی شد.
    چرا باید مواقعی که مشکلات کشور ما افزایش یافته مدیران ارشد در این زمان به فکر گزارشات تخلف باشند؟!!!!تخلف تخلف است و زمان ندارد .امروز که جمع کثیری از همکاران در شرف بازنشستگی هستند از جمله خود من معهذا مواردی را بیان تا شاید برای آخرین بار و با حس انجام وظیفه سازمان را ترک کنم.
    1-در رابطه با صندوق شش درصد کارکنان و سود ناشی از آن امروز که کارکنان در حال رفتن هستند چه بسیار مدیرانی که با دست اندازی در این امانت برای خود ابروی مالی نزد بانک ها خریدند و با زد و بند با آنها برای خود مال اندوزی و کارکنان را از مزایای فراوان صندوق محروم کردند. و حال خود پول بی ارزش شده را به کارکنان پرداخت میکنند تا بروند!!!!!
    2-در حوزه سیار در هنگام واگذاری شماره های رند توسط مدیران میانی استان ها با فروش آنها در بازار آزاد چه ثروتی برای خود مهیا کردند. .و حتی دادن یک شماره رند به همکار برای آنها تیری بر قلبشان بود.سند این امر بررسی عملکرد این مدیران و وضعیت ثروت آنها با توجه به سابقه کم آنها در استان هاست.همکاران الان هم که با سابقه بالای سی سال شرافتمندانه بازنشسته میشوند دارای یک زندگی عادی هستند خدا را شاکریم.
    3-زد و بند و رشوه در واگذاری خانه های سازمانی در گذشته دور از جانب برخی مسئولین رفاه استانی و رفاه نسبی آنها نسبت به سایر کارکنان گواه آشکار در این زمینه است.
    4-معرفی رابطه مند بعضی از کارکنان نور چشمی توسط برخی مدیران به بانک های عامل در استان ها با توجه به همان آبرویی که در بالا ذکر شد ! آن هم با پول امانت کارکنان مصداق دیگری از جرائم نابخشودنی است که آن هم هنوز کارکنان با آن در گیر هستند.
    5-رانت در نحوه واگذاری ها به پیمانکاران که بارها و بارها بیان شد که امور را به خود کارکنان محول و عایدی آنرا به همکاران بدهند اما دریغ از مال دوستی برخی مدیران که سیری ناپذیر است.
    6-فساد نزد بازوهای بازرسی شرکت و وابستگی این رکن در استان ها به مدیر منطقه و عدم استقلال آنها خود باعث بروز تمام این مصادیق است.
    اما در پایان من و بسیاری از همکاران خدا را شکرشرافتمندانه در حال رفتن هستیم پشیمان هم نیستیم عملکرد چند ساله خود را به قیاس خداوندی میسپاریم.اما شرکت به یک نظم کاری بدور از رانت و رابطه جهت ترقی نیاز وافر دار د. والسلام.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      بیا و در این دم آخر کارمندی، قبل از بازنشستگی
      به جون همون مدیرانی که گفتی قسمت میدم
      یه آدرس درست بده
      کلی گویی فقط بدبینی ایجاد میکنه.
      کلی گویی فقط آفته … باور کن …

  5. ناشناس می گوید

    سلام جناب اقای صدری بخشی از مدیران و روسای شرکت اقوام درجه یک و وابستگان خویش را در شهرستانها در قسمتهای مختلف بکارگیری نمودند . واگذاری امورات به دوستان از قبیل انجام امور پیمانکاری بدون ادای تشریفات و بدون لحاظ نمودن موارد قانونی و صرفا با فاکتور سازی فروش برخی لوازم بدون اطلاع استانها و استفاده از وجوهات انها مقابله با کارکنان صدیق از کارهای این اشخاص هست که تاکنون برخوردی با انها نشده است .جهت سالم سازی محیط شرکت و جلوگیری از جاخوش نمودن این روسا نسبت به جابجایی انها اقدام نمایید .روسای ادارات شهرستانها را هر چهار سال یکبار حابجا کنید تا از ایجاد باند بازی و فساد اداری جلوگیری شود .

  6. حسین آقا می گوید

    خدایاحالادیگرفکری بردار

  7. ناشناس می گوید

    چون خدمات اول در سال 92 قرارداد بسته و در مدت 5 سال پایه سنوات تعلق گرفته ولی شسکام سال اولشه و پایه سنوات نداره شماه هم هر سال با شسکام قرارداد ببندید مبلغی به عنوان پایه سنوات اضافه میشه

  8. خدمات اولی می گوید

    یکی از کارهای غیر قانونی شرکت مخابرات عدم اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل برای نیروهای تحصیل کرده بیش از 10 می باشد
    اگر مسلمونی و اعتقاد داری بهش عمل کن

  9. شرکتی منتقد می گوید

    سلام
    پیام من به مهندس صدری !!!
    جناب صدری انگار پارسال دقیقا در همین ایام بود که تازه پست جدیدتون رو بعنوان مدیر عامل مخابرات تحویل گرفته بودید و خیلی شعار و ویراژ می دادید و ما نیروهای فنی شرکتی و حتی همه و همه خوش بین و خوشحال بودیم که لااقل یکی هست که ما رو ببینه و ما رو درک کنه ولی چندان نگذشت که شما رو هم متحول کردن و شما منقلب هم مثل بقیه منقلب شدید
    جناب صدری شما فرمودید که تخلفات رو گزارش بدیدم وشما اقدام بجا و صحیح انجام میدید ! حالا این بماند تا چه حد عمگرا و قدرت اجرایی در این باب رو دارید
    اما من می خوام امروز یه گزارش بهتون بدم امیدوارم که بتونید از پسش بربیاید:
    متن گزارش
    آیا مخابرات دولتی هست یا خصوصیه؟
    اگه خصوصیه چرا وزارتیه …و زیر نظر وزارت ارتباطات هست ؟
    اگر خصوصیه چطور یک شرکت خصوصی کارهاش رو به یه شرکت واسط و پیمانکار میده ؟ این در کدوم قانون هست ؟
    چطور با نیروهای با سابقه بالا و مدرک بالا یک سوم رسمی هارو میدید؟
    اصلا چطور در شرکت مخابرات نیروهای رسمی و پیمانکاری و خصوصی دارید ؟
    همه حرفهایتان و همه عمل هایتان و همه رفتارهایتان با هم تناقض داره
    همه اقدامات شما د رراستای مصلحت پست و مقام خودتان هست
    نه در راستای نیرو ها و ارمانها و اهداف شرکت مخابرات ….
    بدرود …

  10. ناشناس می گوید

    ازبین بیمه هایی که تا حالا مخابرات قرارداد بسته بیمه دانا بهتر بوده
    متشکرم

  11. ... می گوید

    جناب صدری

    دقیقا بعد از انتشار خبر حکم غیر عادلانه و غیر قانونی و سیاسی وحدت رویه در جهت نابودی کامل حق کارکنان آنهم … با کتمان واقعیت و قانون و حقیقت
    (مرجع قضایی حتی بدون ارایه حقیقت از جانب شما بایست مدارک و قوانین اجرایی خصوصی سازی و قوانین بالادستی و تعهدات بعهده گرفته توسط سهامدار عمده در جریان خریداری مخابرات را مورد بررسی قرار میداد ، متاسفانه اینکار انجام نشده است)
    حالا دقیقا شما بعد از این پیروزی !
    خود را در جایگاه قضاوت و قانون قرار داده اید !
    الف_ با این عمل خود را مبرا از اعمال غیر قانونی نشان دهید!!!
    ب_تهدید ضمنی کل کارکنان و بازنشستگان می نمایید !!!
    ج_سرکوب کارکنان و بازنشستگان را با این روش و استفاده از تفرقه ای که قبلا بین گروههای مختلف مخابرات انداخته اید و همچنین با استفاده از معدودی عناصر خودفروخته مخابرات بعنوان گزارش کننده خلاف! انجام دهید

    خداوند شما را به عدالت و حق راهنمایی فرماید تا مغبون و پشیمان در پیشگاه خداوند در محکمه نهایی نباشید.

  12. مرغ آمین می گوید

    ? بیمه معلم جهت ارائه خدمات برتر جایگزین بیمه دانا شد

    ?مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر حفظ جایگاه ، کرامت انسانی و شان همه کارکنان  و بازنشستگان محترم شرکت افزود: به دلیل  عدم رضایت همکاران و بازنشستگان عزیز و همینطور عدم همکاری شرکت بیمه دانا در ارتباط با ارائه تعهدات و خدمات مناسب، شرکت مخابرات ایران پس از پایان یافتن قرارداد بیمه دانا، با بیمه معلم قرارداد منعقد گردید.
     
    ? به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اشاره کرد: با توجه به گزارشات دریافتی از  کارکنان وهمکاران بازنشسته در مورد برخی از ناهماهنگی ها و عدم رضایت آنها از خدمات و تعهدات بیمه دانا پس از پایان یافتن قرارداد این بیمه ، شرکت بیمه معلم به عنوان بیمه جایگزین معرفی شد.
     

    جناب صدری

    ظریف می آیید !

    بله باید هم کارکنان و بازنشستگان را ، آنهم با “تاکید بر حفظ جایگاه !! ، کرامت انسانی !!! و شان !!!! همه کارکنان و بازنشستگان !!!!! و تبدیل بیمه دانا با امکان خوب به بیمه معلم و بدون امکانات !

  13. ... می گوید

    جناب صدری

    بارها در این سایت عرض کردم ، استاد استادان طراحی و کنترل و پیاده سازی هستید!
    عالی است ، دقیقا طبق پیش بینی و بترتیب مهره ها را چیده و حرکت میدهید!

    از لحاظ حرفه ای ! شما را تحسین میکنم

    اما از لحاظ خدا و اعمال و حق و عدالت و قران

    شما کوتاهترین راه و بیشترین امتیاز را برای باختن در دادگاه نهایی عدل خداوند جمع آوری میکنید !
    آفرین به خودتان

  14. ... می گوید

    زیاده خواهی اربابانتان (سهامدار عمده) را گزارش میکنم
    ببینم می توانید پیگیری کنید
    اصلا می خواهید پیگیری کنید
    سهامدار عمده حق و حقوق کارکنان را دو سال پس از خصوصی سازی پایمال کرده است و سوء استفاده از قدرت و ندادن حق کارگران گزارش میشود
    قانون ناظر بر این امر است
    حکم دیوان که گرفته اید اشتباه و با کتمان حقیقت و فریب مرجع قضایی بوده و جرم است بنابراین همین نیز گزارش میشود ، پس خودتان نیز سوء استفاده از قانون کرده اید

    همین دو مورد بسیار مهم را ببینم چه میکنید

  15. ناشناس می گوید

    آقای صدری من از شما شکایت به کی کنم؟ چرا طرح طبقه بندی رو اجرا نمیکنید ؟ زندگی مون داره از هم میپاشه اولاد پیغمبر

    1. ناشناس می گوید

      اولاد …. (قابل انتشار نیست)

  16. شسکامی می گوید

    سلام سردبیر گرامی لطف کنید توضیح بدهید کار فنی. سخت تر است یا دفتری و چرا حقوق خدمات اول باید مبناش 1400 باشه و حقوق شسکامی 1114

نظرات بسته شده است.