مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در راستای صیانت از حقوق شهروندی، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیتِ جایگاه و حقوق شهروندان در مطالبه نیازهایشان گفت: مجموعه مخابرات کردستان در راستای صیانت و حفظ حقوق شهروندی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

مخابرات ما ( محمد – موج کردستان) آزاد حکمت در جلسه ارزیابی حقوق شهروندی و عفاف و حجاب که امروز با حضور نمایندگان استانداری کردستان و نمایندگان کمیته های حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در مخابرات کردستان برگزار شد،گزارش عملکرد این منطقه را در سال جاری به صورت ارائه مستندات تشریح نمود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه استراتژی و برنامه های کارشناسی شده برای رسیدن به اهداف این کمیته در مخابرات منطقه مورد توجه قرار گرفته است اظهارداشت :خوشبختانه اقدامات خوبی با ترتیب اولویت در این خصوص انجام شده است.

 حکمت استقرار میز خدمت ثابت وسیار درسطح استان با هدف رسیدگی به مشکلات و خواسته های مخابراتی و ارتباطی شهروندان، انجام به موقع حفاری و ترمیم آنها در سطح شهر در کمترین زمان ممکن به منظور مصون سازی شهروندان از هرگونه مشکلات احتمالی، همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی با سایر نهادها  با هدف ایجاد نشاط اجتماعی،تشکیل کمیته صدای مشتری، راه اندازی سامانه های غیر حضوری به منظور مدیریت و صرفه جویی در زمان شهروندان را از جمله اقدامات مخابرات منطقه کردستان در این راستا اعلام کرد.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: انجام نظرسنجی های مختلف با موضوع کیفیت خدمات و نحوه ارائه محصولات مخابراتی از گروههای هدف ،همکاری با صدا و سیما در خصوص تشریح آسیب شبکه های مجازی ، برقراری عدالت اجتماعی در بین همکاران و پرداخت همزمان حقوق و مزایا، در اختیار نهادن فضاهای فرهنگی و تفریحی به صورت مساوی در بین همکاران و …. را از دیگر فعالیتهای مخابرات منطقه برای تحقق حقوق شهروندی است.

***

1022610cookie-checkدر راستای صیانت از حقوق شهروندی، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

نظرات بسته شده است.