مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امروز در تبریز و بین نیروهای شرکتی چه گذشت. (گزارش دوم)

مخابرات ما- آنچه می خوانید گزارش نماینده مخابرات ما در تبریز است که خود از نیروهای شرکتی است.

مخابرات ما- از شب گذشته خبر رسید که نیروهای شرکتی قصد تجمع در مخابرات منطقه آذربایجان شرقی دارند.از همان ابتدای صبح حدود 150 نفر – کمتر یا بیشتر- در محوطه ساختمان ستادی جمع شدند.

آنان اعلام کردند که در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و در اعتراض به حذف بهره وری از فیش حقوق تجمع کرده اند.

تعداد 10-15 نفر از نیرهای رسمی هم به آنان نزدیک شدند و اعلام همبستگی و همراهی کردند اما بعد جدا شدند.

از آنجا که این تجمع بدون هماهنگی با انجمن صنفی منطقه آذربایجان شرقی بوده است این انجمن در تصمیم گیری ها هیچ دخالتی نکرد لذا تصمیم گیری به خود نیروهای شرکتی و تجربه آنان وابسته شد.

حاضرین درخواست گفتگو با مهندس شکوری مدیر منطقه را داشتند.اما گفته می شد او در جلسه ای طولانی و بیرون از شرکت است.با اینحال حدود یم ساعت و نیم بعد مهندس شکوری مدیر منطقه نزد آنان آمد.او همه را به سالن اجتماعات دعوت کرد تا با هم گفتگو کنند.

در این بخش شکوری به آنان وعده پیگیری درخواست هایشان را داد اما تاکید کرد که هیچ زمان مشخصی برای اجرای طبقه بندی نمی تواند اعلام کند.

همه می دانند طبقه بندی مشاغل تصمیمی استانی نیست که در حیطه اختیارات مدیر منطقه باشد لذا بنظر می رسد حرفهای شکوری منطقی بنظر می رسید.

با رفتن مهندس شکوری در طی چند مرحله خیابانی نماینده شرکت خدمات اول در استان آذربایجان شرقی به میان نیروهای خدمات اول آمد ولی هر بار چیزی نگفت که نشانه یک گفتگوی سازنده باشد.او بیشتر بعنوان معترض به جمع حاضر جملاتی را می گفت.

این حرف ها تا ساعت 15 ادامه داشت.با نزدیک شدن به پایان وقت اداری، کم کم افرا متفرق شدند تا این جرکت بدون اعلام هیچ نتیجه جمعی به پایان رسید.

ما تلاش کردیم صرفا بدون برداشت از وقایع صرفا راوی جریان باشیم.لذا از هر گونه موضع گیری پرهیز می کنیم.

سردبیر مخابرات ما به ادمین گروه (مخابرات ما-شرکتی ها) اعلام کرده است که اجازه دهد روند آزاد انتشار نوشته ها، حرف ها و عکس های نیروهای شرکتی -حتی در مورد تجمع- ادامه پیدا کند و منعی برای این گفتگوها ایجاد نکند.

 

1022340cookie-checkامروز در تبریز و بین نیروهای شرکتی چه گذشت. (گزارش دوم)
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام بنده از رفتار و برخورد اقای خیابانی اینطور استباط می کنم که ایشان درخواست لغو تجمع را داشته اند و موافقت نشده و ضمنا تجمع به ریاست ایشان بر شرکت خدمات اول در استان لطمه وارد نموده است .امیدواریم ایشان صرفا ملاحظه حال خودشان راننموده و نسبت به حقوق نیروهای شرکتی معترف باشند .

  2. ناشناس می گوید

    چاره این دوباره تجمع را جلوی مجلس ببریم

  3. خیابانی نماینده شرکت خدمات اول استان آ-ش می گوید

    سردبیر محترم
    با عرض ادب و احترام
    در خصوص آنچه امروز در تبریز و بین نیروهای شرکتی گذشت باستحضار می رساند:
    اعتراض بنده به توهین نماینده محترم مخابرات ما به همکاران رسمی و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران بوده است که به آن اشاره ای نشده است.
    در مورد تجمع و خواسته های نیروهای شرکتی نیز پیشنهاد بنده مطالعه قوانین مربوط به قانون کار کشور بوده است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام و عرض ارادت به دوست گرامی
      نماینده مخابرات ما به همکاران رسمی و مدیران ارشد شرکت مخابرات توهین کرده؟
      واقعا؟!
      من چنین گزارشی نشنیدم اگر باشه قطعا برخورد می کنم.ولی بعید میدونم چنین اتفاقی افتاده باشه آخه اون خودش هم نیروی شرکتی است مثل خود شما.
      البته توهین نماینده شرکت خدمات اول و پاسخ شما هم در گزارش نماینده مخابرات ما بود ولی به آن دامن نزدم.از طرفی همیشه در این مکانها برخی زیاده روی ها د رکلمات پیش میاد
      اگر بهش دامن بزنیم جو غالب تبدیل میشه به همین برخوردها.یعنی اصل موضوع میره کنار.
      این هم یکی از شیوه هاست که من دیدم.نمیخوام بگم اینجا هم بوده ولی شما هم گزارش خودتون رو بفرستین تا در همین صفحه بطور کامل توسط خوانندگان خونده بشه
      ما خوشحال خواهیم شد.

    2. حیدر می گوید

      با سلام و احترام به همه: آقای سر دبیر در مورد توهین که بعضی از اقایون اشاره می کنند باید توضیح بدم که اصل مسئله توهین نبوده بلکه کم کاری بعضی همکاران رسمی بوده که یکی از همکاران شرکتی نظر شخصی خودشان را گفتند و گر نه برادر عزیز و همه انهایی این مورد پیگیری می کنند اکیدا تاکید می شود اصلا نیروهای شرکتی هیچ مشکلی با نیروهای رسمی ندارند اتفاقا باید از بعضی نیرهای رسمی تشکر کرد که برای همبستگی با نیرهای شرکتی در تجمع صنفی شرکت کرده بودند و اظهارات یک نفرکه نظر شخصی ایشان بوده هیچ ارتباطی به خواسته موجه و قانونی همکاران شرکتی ندارد و فقط خواسته شرکتی ها طبقه بندی مشاغل کارشناسی و غیر کارشناسی و بازگرداندن حقوق قانونی از جمله اضافه کاری و بهره وری که عرف کارگاه شده است .

      1. ناشناس می گوید

        یاشا…. (قابل انتشار نیست عزیز من- سردبیر)

نظرات بسته شده است.