مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اصلاح مطلب دیروز / امروز در رسانه ها خبرهای مخابراتی روی بورس بود.

مخابرات ما (سردبیر) – روز گذشته در مطلبی نوشتم که مخابرات باید در عناوین خبری رسانه ها حضوری فعال داشته باشد.

همین دیروز گفتم که کار کاشت 40 نهال در سراسر کشور به قصد بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب حرکتی رساهه ای است اما با خودم فکر میکردم چرا در خبرهای رسانه ای مخابرات حضور ندارد.

امروز وقتی به جستجوگرهای خبری مراجعه کردم، واقعا پر بود از خبرهای این ایام از مخابرات.انگار تا دیشب واقعا رسانه های جستجوگر هم تعطیل بوده اند.

از این امر واقعا راضی بودم.این کارهای بدون هزینه باعث می شود شرایط برند مخابرات بهبود یابد و در نتیجه اطمینان مردم به مخابرات کم کم برگردد.

به هر حال حرف دیروزم را اصلاح میکنم که عدم انتشار خبرهای مخابراتی را نشانه کم کاری مخابراتی ها می دانستم.نه چنین نیست. واقعا تعطیلی چند روز گذشته باعث شده بود خبرهای رسانه ای به تاخیر بیفتد.

راستی چرا ما تعطیل  نبودیم؟!

اصل تعطیلی هم دیگر یادم رفته است.ما با شما راضی هستیم و خوشحالبم.تعطیل و غیر تعطیل ندارد.

 

1018870cookie-checkاصلاح مطلب دیروز / امروز در رسانه ها خبرهای مخابراتی روی بورس بود.
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    در شرح فعلی اوضاع بازنشتگان مخابرات یک بیت شعر کفایت میکند
    بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد رنج گل بلبل کشید و بوی گل را باد برد
    جناب اقای صدری عزیز بازنشستگان جهت احقاق حق و حقوق معوقه خود از سراسر کشور خدمت شما و وزیر محترم رسیدند و ازشما قول پرداخت و مساعدت گرفتند بازنشستگان چندین سال دنبال حق ایثارگری دویدند ارزش و اعتبار مخابرات امروز ثمره تلاش و مشقتی است که همین بازنسشتگان در گذشته با دل و جان متحمل شدند. اما شما همه این مطالبات و خواسته انان را فقط به شاغلین دادید وبازنشستگان را با وعده وعیدفقط دست بسر کردید و از سر خود باز نمودید . کار درستی نمی کنید خود حضرتعالی و وزیر نیز روزی به گروه ما خواهید پیوست امیدوارم حق و حقوق شماراهم مانند ما نادیده بگیرند تا بدانید بازنشستگان کنونی از این همه بی مهری چه میکشند

    1. علی تنها می گوید

      با سلام خدمت سردبیر عزیز و ناشناس ساده دل
      آنطور که من به یاد دارم جناب صدری و تعدادی از اعضاء هییت مدیره مخابرات ایران و حومه خیلی وقت است به افتخار عظیم بازنشستگی نایل گردیده اند ولی به قول شاعر “دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هردو جانسوزند اما این کجا و آن کجا” بازنشستگی داریم تا بازنشستگی !!!!!!

  2. همکارشما می گوید

    سلام سردبیر عزیز کاشت درخت درسته خوب هست ولی خوبتر اینکه که حق وحقوق کارکنان پرداخت بشه ویه خبر مالی بدید دلمون پوسید بخدا مخابرات داره کارکنان رو به مرگ میگیره که به تب راضی بشیم حالا باید فقط منتظر باشیم ببینیم این ماه عیدی با حقوق هست ازبهره وری که دل کندیم بخدا

نظرات بسته شده است.