مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران از حضور گسترده مخابراتی ها در راهپیمایی دیروز تقدیر کرد.

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران از حضور گسترده همکاران مخابراتی در سراسر کشور، در راهپیمائی روز 22 بهمن – سالروز پیروزی انقلاب اسلامی – تشکر کرد.

در این خبر آمده است که مهندس سید مجید صدری  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، دکتر فیروزآبادی  رئیس شورای عالی فضای مجازی و مدیران ارشد شرکت در کنار کارکنان شرکت مخابرات در تهران در راهپیمائی شرکت کرده بودند .

این خبر می گوید کارکنان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور همگام با سایر مردم ایران  با حضور گسترده وسراسری خود  در  چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، بزرگداشت  22 بهمن ماه را  جشن گرفتند.

در تهران  مرکز مخابرات شهید فرد اسدی به عنوان پایگاه شرکت مخابرات ایران از شروع راهپیمایی 22 بهمن ماه تا پایان آن  برای خدمت رسانی به مردم  به ویژه همکاران شرکت مخابرات تلاش می کرد.

در همه استانها و شهرها، کارکنان مخابرات با حضور در یک نقطه و سپس حرکت همراه مردم در طول راهپیمائی در میان مردم بوده اند.گزارش استانها اگر بموقع بدستمان برسد منتشر می کنیم.

 

1018390cookie-checkمخابرات ایران از حضور گسترده مخابراتی ها در راهپیمایی دیروز تقدیر کرد.
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    امروز شنیدم در منطقه تهران برای بازنشست کردن همکاران، حتی همکارانی که بعضاً دو یا سه ماهه که به مرز ۳۰ سال رسیدند!، اقدام به تهدید کردند! و البته گفته شده دستور از بالاست! با کمال بی‌احترامی با همکاران گرامی که برای مخابرات زحمات بسیار کشیدند و برخیشون حتی در حقشون ظلم شده که در این جایگاه هستند، برخورد شده،! شاید و البته حتماً مخابرات حقی برای این برخورد نداره و طبق قانون کار، کارگر تا ۳۵ سال میتونه کار کنه، اما این برخورد که به نظر عمدی میاد، سعی در خرد کردن شخصیت اشخاص داره و به تبع، شخصی که برای خودش احترام قائله و حوصله اعصاب‌خرد شدن نداره! این وضعیت رو تحمل نمی‌کنه و شرکت رو ترک می‌کنه تا بیشتر از این بی‌احترامی نبینه! این واقعاً شیوه زشتی‌ست! در مخابرات ایران هم ظاهراً به همین طریق برخی از مدیران ارشد رو وادار به درخواست بازنشستگی کردند، که البته راجع به اون آقایون با توجه به سوابق کاریشون و دلخوری اکثریت همکاران از مدیران ارشد، نمیشه قضاوت کرد، ولی به طور کلی این برخورد صرفاً سبب حذف نیروهای احتمالاً مفید برای شرکت میشه، و نیروهایی که شاید خیلی هم به حضور بیشترشون در شرکت احتیاج نباشه از این بی‌احترامی‌ها تأثیر نمی‌پذیرند! خدا به خیر کنه، مخابرات به کجا داره میره!

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    آیا معوقات بن خواربار بازنشستگان از اول سال تاکنون را در بهمن ماه 1397 پرداخت میکنند ؟؟؟ منتظریم.

  3. هشیار می گوید

    ” مهندس سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، دکتر فیروزآبادی رئیس شورای عالی فضای مجازی و مدیران ارشد شرکت ”

    ” مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات ”
    +
    +



    با کمی دقت میتوان تکه های این ” پازل ” خیلی خاص را کنار هم گذاشت !

    آنوقت مسائل زیادی در گذشته روشن میشود !

    و آنوقت نقشه آینده این مجمع ! نمایان تر می گردد.

نظرات بسته شده است.