مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه پاسداری از ارزشهای انقلاب وظیفه تک تک سازمانها می باشد افزود: علیرغم تلاش دشمنان انقلاب ، چهلمین سال اقتدار نظام مقدس را جشن می گیریم و این وظیفه تمامی دوستداران انقلاب می باشد که به شیوههای مختلف در معرفی چهره واقعی آن تلاش نمایند.

وی کاشت این 40 نهال را نماد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: امیدوارم به یاری خدا و دلسوزی مردم فهیم و انقلابی کشور، ثمره انقلاب 40 هزار ساله شود.

در این مراسم معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقدیر از مدیر و کارکنان مخابرات منطقه کردستان جهت اجرای این طرح با ارزش گفت: نهال کاری یکی از راهکارهای توسعه استان به عنوان یک ثروت بین نسلی و آیندگان به شمار می رود که امیدوارم تمام سازمانها توجه به محیط زیست و نهال کاری را سرلوحه فعالیتهای کاریشان قرار دهند و این اقدام شایسته فراگیر شود.

حسین فیروزی با بیان اینکه اجرای نهال کاری در مناسبت های مختلف موجب افزایش و توسعه فضای سبز استان می شود اظهار داشت: این مهم شرایط توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را فراهم خواهد کرد که به نوعی جلوه های طبیعت را زیباتر می کند.

در ادامه، برنامه برش کیکِ جشن انقلاب با طرح درختکاری توسط مسولین انجام شد و در پایان 40 نهال توسط مسئولین غرس گردید.