مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه سمنان در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سمنان

مخابرات ما- وزیر ارتباطات و فناور یاطلاعات برای افتتاح پروژه های ftth  به سمنان رفت.مهندس دارائی در این جلسه گزارش داد.

مخابرات ما (منبع: سایت مخابرات منطقه سمنان)- مدیر مخابرات منطقه سمنان در آئین گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین مراسم افتتاح پروژه های ftth  -فیبر نوری- در این استان پیش از افتتاح برای ارائه گزارش روبروی حاضران قرار گرفت.

او با اشاره به خدمات ارتباطی همه مناطق شهری و روستایی این استان، گزارشی از خدمات ارائه شده به روستاهای استان سمنان ارائه  کرد و گفت: مخابرات منطقه سمنان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون ریال شهرک مهمان‌شهر سمنان را به شبکه فیبرنوری مجهز کرد.

مهندس مجید دارائی افزود: با اجرای این پروژه بستر مناسب برای برقراری ارتباط تلفن ثابت و دیتا برای بیش از هشتصد خانوار در این شهرک فراهم شد که اهالی این شهرک که از اتباع کشور افغانستان هستند، خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت را بر بستر فیبرنوری دریافت خواهند کرد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان در پایان عنوان کرد، مخابرات منطقه سمنان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 28 پروژه با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال را مورد بهره‌برداری خواهد رساند.

.

پس از دارائی نوبت آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود. او با بیان اینکه استان سمنان به لطف سواد بالای مردم آن، استانی بسیار ممتاز در شاخص فناوری و دارای رتبه دوم در کشور می باشد، اضافه کرد: در حال حاضر 10 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی ما در حوزه ICT  هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مسیر جاده‌های ریلی استان این ظرفیت را دارد که تا پایان سال ۹۸ تحت پوشش اینترنت نسل ۴ قرار گیرد.

سخنرانی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، استاندار سمنان، فرماندار شهرستان سمنان و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

1016810cookie-checkمدیر مخابرات منطقه سمنان در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سمنان

نظرات بسته شده است.