مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

موافقت نمایندگان با فوریت طرح استفساریه مربوط به ایثارگران

مخابرات ما – نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۶ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با فوریت طرح استفساریه جزء شش بند ۳ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه مربوط به ایثارگران با ۱۲۳ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن علنی موافقت کردند.

مخابرات ما ( محمد – راست قامتان) – نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۶ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با فوریت طرح استفساریه جزء شش بند ۳ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه مربوط به ایثارگران با ۱۲۳ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن علنی موافقت کردند.

حسن نوروزی به عنوان نماینده پیشنهاد دهنده فوریت طرح، گفت: در ماده ۸۸ قانون برنامه ششم آمده بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایای اجتماعی؛ این قانون ابلاغ و اجرا شد اما پس از مدتی معاون استخدامی رئیس جمهور شبه کرد که منظور حقوق اجتماعی است نه حقوق و دریافت استخدامی بنابراین با ابلاغیه صادرشده احکام به حالت اول بازگشت و دریافتی ها مطالبه شد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رزمندگان و بسیجیان به نمایندگان مراجعه کرده و تقاضای بهره مندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر را به عنوان حقوق مطرح کردند که انتظار می رود این موضوع در دستورکار قرار گیرد.

***

1016370cookie-checkموافقت نمایندگان با فوریت طرح استفساریه مربوط به ایثارگران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ابوالقاسم احمدی می گوید

    با سلام بنده بازنشسته سال92هستم هنوز دنبال میکنم درآمد مخابرات و خوشحال میشوم موفقیت اش چون فکر خانه دوم من است 10سل صبر کردیم بدهی اش را به دولت پرداخت کند الان منتظریم مصوبات سال 89پرداخت شود چون مبلغ حقالناس است متشکرم احمدی از گیلان

  2. بهروز می گوید

    با سلام
    جزء شش بند ث ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه مربوط به ایثارگران صحیح می باشد نه بند 3 . لطفا در صورت امکان مطلب منتشر شده را اصلاح فرمایید .
    با تشکر – محمدی دامناب 88557122

  3. گیلانا می گوید

    ایا این اتفاق تاثیری بر حقوق بازنشسته ها هم دارد؟ پدر من بازنشسته است با ماهی 1300000 تومان حقوق. 24 ماه جبهه و 10 % جانبازی دارد.

نظرات بسته شده است.