مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات خراسان شمالی، ناخواسته در آزمون سردبیر مخابرات ما!

مخابرات ما (سردبیر)- درست از لحظه ای که انجام این تست در ذهنم جا گرفت, به خودم قول دادم نتیجه اش هر چه باشد منتشر کنم.می دانید که با هیچکس در زمان نوشتن تعارف ندارم.پس تصویری واقعی از فعالیت همکارانم را بخوانید.

مخابرات ما (سردبیر) – اعضا و خوانندگان سایت بخاطر دارند که چند روز پیش نوشتیم می خواهیم ثبت نام های روستائی را بیازماییم می خواستیم بدانیم این موضوع چقدر جدی است.

اختصاصی مخابرات ماخبر

نحوه ثبت نام تلفن روستائی در مخابرات ایران

در مطلب بالا نحوه ثبت نام را توضیح دادیم و گفتیم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این وظیفه را به عهده دارد ولی از توان و قدرت مخابرات در ساماندهی این امر استفاده کرده است.

.

ثبت نام اولیه خوشبختانه بسیار ساده بود. من هم برای آزمون واقعی بودن این ثبت نام فرمی را کامل و ارسال کردم.

می دانید که سردبیرتان بجنوردی است لذا ناخواسته نام شهر و روستای خودم را نوشتم  و این تست و آزمون بنام خراسان شمالی رقم خورد. همانجا تصمیم گرفتم نتیجه اش هر چه بود منتشر کنم.

حقیقتا قصد نداشتم خراسان شمالی را تست کنم بلکه می خواستم این ثبت نام کاملا واقعی باشد.اطلاعاتی واقعی از ثبت نام کننده و مکان و زمان آن.

فکر می کنم دو روز پیش بود که ثبت نام کردم.

عصر امروز ساعت 5 عصر گوشی همراه من زنگ خورد.همکاران ما در مخابرات استان خراسان شمالی بودند.

بسیار مودب خود ر معرفی کردند و سپس پرسیدند: “شما برای روستا تلفن ثبت نام کرده اید؟”

ناخودآگاه پرسیدم: مگر ثبت نام شما در روستاها واقعی است؟

گفت: مگر قرار است واقعی نباشد؟

گفتم: با این مشکلات، کمبود امکانات و تجهیزات و هزینه های فراوان در روستا ها …

توضیحاتش قانع کننده بود.این یک پیش ثبت نام است و پس از آن امکان سنجی خواهندداشت. لابد برای آن چیزها هم فکری شده است.

البته با حضور شرکت شسکام و عقد قراردادهای شبکه با این شرکت، دیر یا زود اقدامات اساسی آغاز خواهد شد.قرارداد مخابرات با شسکام برای امور شبکه، با تامین تجهیزات و نیروهای مورد نیاز است.حتما در ابتدا مشکلاتی بروز خواهد کرد اما همینکه جسارت برداشتن این گام بزرگ در وزارتخانه و مخابرات برداشته شده، گام بزرگی است.

از اصل موضوع دور نشویم.

از همکاران مخابرات خراسان شمالی- شهرستان بجنورد عذرخواهی کردم و  توضیح دادم که چه کسی هستم و به چه قصدی ثبت نام کرده ام. اما از این آزمایش بسیار راضی هستم بخصوص وقتی همکارانم را چنین مصمم و پیگیر می بینم.

از خراسانی های شمالی بابت پیگیری دقیق، بموقع و مهربانانه  ثبت نام روستائی تشکر می کنم. آنان از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

 

1015820cookie-checkمخابرات خراسان شمالی، ناخواسته در آزمون سردبیر مخابرات ما!
4 نظرات
  1. میلاد می گوید

    سلام مدیرمحترم سایت خسته نباشید-هر چندبعید به نظر میرسد کامنت را چاپ کنید ولی گذاشتم شایدم من اشتباه فکر میکنم . بقول دوستمون بیرنگ چرا این آزمون ها بابت سیاستهای مدیریتی و بابت قانونگرایی و تبعیض بین افراد زیر مجموعه ادارات تابعه انجام نمیشود. کاش می شد! ( البته هنوزم دیر نیست) به همون روستا یاروستاهای دیگه امکان سرکش میداشتید و با مشترکین از نزدیک دیدار میکردید و متوجه می شدید که متاسفانه چگونه بعضی شماره تلفن ها ماه هاست قطع میباشد و مردم به هر دری میزنند بی فایده هست در صورتیکه هیچگونه بدهی هم ندارند!!!!!!!

  2. بیرنگ می گوید

    آزمون و تست شما واقعا ناخواسته! است

    لطفا چون سوء استفاده مدیران را در پی دارد ، جنابعالی هم علاوه و hr و هزاران مرجع شلاق در دست عمل نکنید

    چرا از مدیران ارشد بابت سیاستهای مدیریتی ایشان ، بابت قانونگرایی ، بابت مسیولیتشان در برابر کارکنان ، آزمون و تست نمیگیرید
    حداقل این است که در برابر این تست ، تستی هم از آن عزیزان!!?? بگیرید

    بابت مسئولیت مرگ همکار مظلوم رضوان شهری ، که با ماست مدیران ارشد ، و ماست همکارانش! و ….به فراموشی سپرده شد ، تستی و نظرخواهی ای بگذارید

    نخواهی فرمائید ، با توجه به استمداد چندین باره این همکار مظلوم مرحوم شده از مدیران شرکت مخابرات ایران و بی توجهی و عدم کمک شرکت به کارگر شرکت و فوت ایشان ، چند درصد مسئولیت مرگ سید اسحاق اکبری متوجه مدیران شرکت مخابرات ایران است؟

    این یعنی یکی از رسالتهای مهم مطبوعات ، این یکی از کارهای اصلی است ، نه اینکه بهره وری میدهند یا نه ، حقوق چی شد ، مدیر عامل فرمودند !! و ….

  3. ناشناس می گوید

    مهم هدف و نتیجه‌ست، هر وقت دیدید مخابرات برای روستای مدنظرتون کاری کرد (سهامدار عمده راضی شد چنین سرمایه‌گذاری بی‌حاصلی از نظر مالی رو انجام بده) اونوقت میشه گفت سخنان مدیرعامل درست بوده
    سردبیر عزیز
    هم ما داریم در این شرکت کار می‌کنیم و هم حضرتعالی فردی حاذق و باتجربه و آگاه هستید، همه‌ی ما می‌دونیم این موضوع، یعنی ارائه‌ی خدمات زیرساختی، در خط مشی سهامدار عمده‌ قرار نداره، و این‌ها صرفاً کارهای سیاسیه، و متأسفانه قابل قبول نیست که وزیر و نماینده‌ش در مخابرات، یعنی مدیرعامل، بدون اطلاع این بازی رو راه انداخته باشند یا در اون شرکت کرده باشند، بلکه اونها و خود دولت هم بخشی از از این برنامه آشکار هستند!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من کار رو چند بخش کردم و هر بخش رو واقعا پیگیری می کنم.به شکل های مختلف.
      یه بخش وظایف استانهاست.باید ببینیم استانها جدی هستند یا مثلا بهشون گفتن حالا یه اسمی بنویسین …
      بخش بعدی میماند وظایف دولت و مخابرات.
      دولت باید هزینه هاشو تامین کنه و مخابرات اسباب اجراشو
      وقتی اعلام میشه باید اجرا بشه .مردم روستاها باید طبق این طرح سرویس بگیرن اینجا حرف مردمه.
      بذارین تکه تکه جلو بریم

نظرات بسته شده است.