مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر در میان مخابراتی ها، افتتاح پارک توسعه اقتصاد دیجیتال ، مشهد!

مخابرات ما- امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مشهد حضور یافت و   پارک توسعه اقتصاد دیجیتال را افتتاح کرد.می دانید که وزیر ارتباطات پس از خصوصی سازی مخابرات ایران دیگر مخابراتی به حساب نمی آید و در استانها وزارتخانه برنامه هایش را می چیند.اما به هر حال ارتباطات بدون مخابرات معنی ندارد.در مراسم افتتاح پارک توسعه دیجیتال توسط آذری جهرمی، مخابراتی ها نیز در خشی از آن توضیحات مفصلی دادند.

در این مراسم دکتر کارگزار مدیر منطقه خراسان رضوی نیز گزارشی از وضعیت و شرایط امروز ارتباطات در استان ارائه کرد که سعی می کنیم گزارش آن را برای شما آماده کنیم.

اینجا چند عکس ار  حضور مخابرات در مراسم افتتاح بعنوان پیش گزارش منتشر می کنیم.

1015700cookie-checkوزیر در میان مخابراتی ها، افتتاح پارک توسعه اقتصاد دیجیتال ، مشهد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. مرغ آمین می گوید

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام علیکم جناب آقای مهندس آذری جهرمی
    وزیر محترم ارتباطات و فن آوری اطلاعات

    جناب وزیر مسئولیت جنابعالی طبق قانون خصوصی سازی ، نظارت مستقیم بر عملکرد (شرکت دولتی خصوصی شده نیمه دولتی =خصولتی ) است ، مخصوصا رعایت حق کارکنان و بازنشستگان طبق بند ۶ تصویبنامه هیات وزیران که در تعهد خریداران و مالکی شرکت است

    گر كه اين محضر براي داوري است
    ديد بايد كاين چه ظلم و خودسري است

    جنابعالی ناظر دولت در شرکت خصولتی هستید ،
    ۱. نظارت عالیه بر عملکرد کلی مالکی شرکت مخابرات ایران در جهت اهداف خصوصی سازی و حق و حقوق کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران ، که شامل :
    الف_ دولت که مالکیت ۴۰% سهام را دارد ، ( ناظر بر عملکرد خودتان ، خود جنابعالی را گذاشته اند !)
    ب_مالکیت نهادهای نیمه دولتی و خصوصی که ۶۰% مابقی مالکیت را دارند

    جنابعالی ناظر بر این هستید که اگر از اهداف خصوصی سازی انحرافی رخ دهد و حقوق کارکنان مورد دیت درازی مالکین قرار گیرد ، ضمن جلوگیری از این انحرافات و دست درازیها و برگرداندن حق به جایگاه خود ، گزارش نظارتی خود را به مراجع عالی نظام و بخصوص دولت و هیات وزیران و مقام معظم رهبری ارائه کنید .
    زیرا دستور و اهداف خصوصی سازی را مقام معظم رهبری ابلاغ فرموده و مسئولیت آن را بر عهده نهادهای نظارتی و دولت و هیات وزیران قرار داده اند و قوانین آن در تبعیت از دستور رهبر معظم توسط دولت و هیات وزیران و وزارتخانه ارتباطات و فن آوری اطلاعات و وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی تنظیم و حتی آیین نامه ۸۹ حقوق و مزایا و استخدامی کارکنان تحت نظر این مقامات قانونی تهیه و تنظیم و تصویب شده است و قانون خصوصی سازی است و لازم الاجرا.

    مضافا بر اینکه خریداران و سهامدار عمده ذیل آنرا امضا و تصویب نموده است و به امضاء وزارت کار نیز رسیده است و کاملا قانون می باشد و لازم الاجرا و غیر قابل تغییر ، مگر با تشکیل جلسه وزارتخانه ها ی فوق و حتما با حضور و موافقت نمایندگان محترم قانونی صنفی و کارگری کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران .

    اکنون جناب وزیر که خود را در سایر امور نیز مسئول میدانید که خوب است ، اما خوبتر این است که اول به مسئولیتهای مستقیم خود بپردازید و حق و حقوق تضییع شده کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات را با عملکرد نظارتی و موافقت صریح و کتبی خود با در حق ۴۰% مالکیت دولت و دستور مستقیم خود به مالکین ۶۰% در باب پرداخت حق غیر و حق الناس ( حق پایمال شده کارکنان و بازنشستگان در سالهای بعد خصوصی سازی) و حلال شدن سرمایه مالکین و سپس پرداخت سود و هزینه های دیگر ، انجام دهید.
    و نهایتا جهت استحضار مقامات بلند پایه مسئول از تصحیح انحرافات و بازگشت عدالت و حق الناس کارکنان گزارش آن به رهبر معظم و دولت و هیات وزیران و مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه فرمائید .

    حق و قانون و عدالت و عمل واجب ( نه عمل مستحب !) این است .

    در راه قانون و عدالت و تبعیت حقیقی از دستورات مقام معظم رهبری و رعایت و اصلاح دست پاکی اقتصادی مسئولان و مدیران ، در پیشگاه خداوند ناظر و عادل موفق و روسفید باشید ، انشاالله

  2. مرغ آمین می گوید

    امام حسن (ع) : السِّياسَةُ أنْ تَرْعي حُقُوقَ اللهِ، وَ حُقُوقَ الاْحْياءِ، وَ حُقُوقَ الاْمْواتِ .
    فرمود: – مفهوم و معناي – سياست آن است که حقوق خداوند و حقوق موجودات زنده و حقوق مردگان را رعايت کني.
    [کلمه الامام حسن ج۷ص۵۷]

  3. شیاشتمدار می گوید

    ? دو کشور به نام ایران وجود دارد!
    شما شهروند کدام کشور ایران هستید ؟

    ?کشور ایران A

    بیشتر جمعیت این کشور، یک عده‌ای هستند که برای آن‌ها دلار ۳۹۰۰ الی ۴۲۰۰ تومان است؛ اقتصاد همیشه برای اینها رونق دارد. آمریکا در این کشور هیچ غلطی نمی‌تواند بکند! مردمان این کشور خودروی ملی ندارند و تمامی خودروهای آن‌ها اروپایی و آمریکایی است! قانون اساسی دارند و تنها مردم این کشور هستند که با کارت ملی مخصوص از مزایای قانون اساسی استفاده می‌کنند! همه آنها کاخ و ویلا و خانه دارند! بیکار هم باشند، باز پس‌انداز دارند، کلاً این کشور پر از گل و بلبل است و به همین علت معروف به کشور گل و بلبل است. قوانین راهنمایی و رانندگی برای این افراد مفهومی ندارد و به صورت خط‌های BRT تمام مشکلات ترافیکی آن‌ها توسط ماشین‌های خودشان برطرف می‌شود! هم آب دارند و هم هوا دارند و هم گاز… انرژی اتمی هم حق مسلم آنهاست! چون ۲۴ ساعته برق دارند و مشکلی از بابت گرمی هوا هم ندارند! انقدر منابع طبیعی غنی دارند که حتی صادر هم می‌کنند! رفاه این مردم، رفتن به کشور آمریکا و اروپا است و تفریح آنها گرفتن ویزای شینگن!

    ?کشور ایران B

    بیشتر جمعیت این کشور، کارمند و کارگر و کارفرما و راننده تاکسی و آژانس و اسنپ و تپسی و پیک و کارشناس و بیسواد و دیپلمه و مدیر و آهنگر و نجار و فروشنده و خریدار و کشاورز، معلم و استاد دانشگاه و دانشجو هستند. دلار در این کشور از ۷۵۰۰ الی ۸۵۰۰ تومان به‌فروش می‌رسد! همه آنها فیلتر هستند! همه آنها دو ساعت در روز را برق ندارند! همه آنها با بحران آب دست و پنجه نرم می‌کنند! بیشتر آنها خانه ندارند! بایستی کلی مالیات پرداخت کنند تنها در قبال آسفالت یک بزرگراه! به تمام کشورهای فقیر ناخواسته کمک می‌کنند و تازه از همان کشورها فحش هم می‌شنوند! به دلیل اینکه چهره‌های آنها فیلتر است، تلویزیون ملی ندارند که چهره‌های ترک‌خورده آنها را به نمایش بگذارد! گل در این کشور نیست و بلبلی هم در کار نیست! آمریکا هم در این کشور همیشه در حال انجام غلط‌هایی است و هیچ‌کس جرأت حرف زدن را ندارد! خودروی ملی بدون استاندارد دارند و مجبور هستند از آنها استفاده کنند! موقع پرداخت الکترونیکی مالیات، بایستی آنتی‌ویروس و فایروال را خاموش کنند و با ویندوز قدیمی به سختی بعد از صدها بار امتحان، اظهارنامه خودشان را پر کنند! رفاه این مردم، خوردن نان شب است!

    در آخر ، من در کشور ایران B زندگی می‌کنم و دوست دارم ویزای کشور ایران A را داشته باشم تا ببینم فرق کشور خودم رو با کشوری که اینقدر ازش خوب تعریف می‌کنند در چیست؟

  4. حافظ می گوید

    تكیه بر اختر شب دزد مكن كین عیار
    تاج كاووس ببرد و كمر كیخسرو

    آتش زهد و ریا خرمن دین خواهد سوخت
    حافظ این خرقه پشمینه بینداز و برو

  5. مریم می گوید

    آقای جهرمی اگه بخوان یه پاداشی در اداره شما بدن همینطور مثل مخابرات 6 ماه خلف وعده میکنن!!!!!!!!!!!

نظرات بسته شده است.