مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

25 هزار خط تلفن ثابت خراسان شمالی تخلیه شد

 

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: تاکنون 25 هزار خط تلفن ثابت بدون کارکرد در این استان تخلیه و به ظرفیت ها برای شبکه این خطوط افزوده شده است.

مخابرات ما ( محمد –  ایرنا) – علیرضا هاشمی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: در این استان بیش از 50 هزار خط تلفن ثابت بدون کارکرد وجود داشت که در دستور تخلیه خط قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه 28 هزار خط تلفن ثابت دیگر باید تخلیه و سلب امتیاز شود خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات، تخلیه خطوط تلفن های ثابت که بیش از هفت دوره بدهی دارند در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: اولویت ما در تخلیه این خطوط، بدهی ها با بیش از 20 دوره است.
هاشمی اظهار داشت: مشترکان خطوط تلفن که تخلیه می شوند پس از تسویه، برای خرید امتیاز جدید باید به قیمت روز، بیش از 2 میلیون ریال هزینه پرداخت کنند.

*مطالبه 80 میلیارد ریالی مخابرات از مشترکان
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه این شرکت اکنون 80 میلیارد ریال از مشترکان مطالبه دارد گفت: میزان مطالبات این شرکت پیش از این 100 میلیارد ریال بود، اما با همکاری استانداری، 15 میلیارد ریال از این مطالبه ها در قالب اسناد خزانه اسلامی، با مشترکان دولتی و دستگاه های اجرایی تهاتر شده است.
وی با بیان اینکه مطالبات مربوط به چند سال گذشته است خاطرنشان کرد: 50 میلیارد ریال از مطالبات این شرکت مربوط به مشترکان خانگی و 30 میلیارد ریال مربوط به دستگاه های اداری و اجرایی است.

* مشترکان همراه اول استان روزانه 40 هزار گیگ اینترنت مصرف می کنند
هاشمی در بخش دیگر سخنان خود در باره استقبال مردم از اینترنت سیار گفت: مشترکان همراه اول استان روزانه 40 هزار گیگا بایت اینترنت مصرف می کنند و در این زمینه جایگاه 14 در میان استان های کشور را دارند.
وی خاطرنشان کرد: میزان مصرف اینترنت ای.دی.اس.ال در استان روزانه هشت گیگا بایت است.
مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از سفر وزیر ارتباطات به استان در سال جاری خبر داد و گفت: در این سفر، خدمات رسانی به مناطق محروم، توسعه نیافته و مرزی استان در اولویت است.
شرکت مخابرات خراسان شمالی یک میلیون و 110 هزار مشترک از اپراتور همراه اول دارد.

***

1015260cookie-check25 هزار خط تلفن ثابت خراسان شمالی تخلیه شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.