مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارائه‌ی سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر طبق تعرفه‌ی ابلاغی رگولاتوری است

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش تلفن ثابت و دیگر سرویس‌های شرکت مخابرات برای تمام مشتریان در سراسر کشور با قیمت‌های مصوب و مورد تائید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود، اظهار داشت: در صورت تخطی از مصوبات ابلاغی، با خاطیان احتمالی به‌شدت برخورد می‌شود.

مخابرات ما ( محمد – سیتنا) – مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه مشتری مداری مهم‌ترین اصل مورد توجه  شرکت مخابرات است، افزود: در صورت وجود هرگونه موردی مغایر با مصوبات اعلامی در هر منطقه‌ای از کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات مشتریان 2021 آماده دریافت شکایات و انتقادهای تمام مشتریان است.

وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شرکت مبنی بر تعامل مستقیم و دوجانبه با تمام مشتریان در سراسر کشور، درگاه‌های اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت، در اختیار تمام کاربران و مشتریان قرارگرفته است تا با استفاده از آن نقطه نظرات خود را به‌صورت مستقیم با مدیرعامل شرکت مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  همچنین افزود: در راستای تحقق ارتباطی فراگیر و به منظور ایجاد ارتباطی بی واسطه با مدیرعامل شرکت، درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در  وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی tci.ir/ceomsg راه اندازی شد.

وی افزود: دیگر درگاه های ارتباط با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ایمیل به نشانیceo@tci.ir و شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی  www.instagram.com/sm_sadri  می باشد.

مجید صدری خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر و در راستای ارتباطی فراگیر، این درگاه برای ارتباطی بی واسطه  به جهت در میان گذاشتن نقطه نظرات و پیشنهادات و یا هر موضوع مرتبط با شرکت  در جهت حل مسائل و دغدغه های مشترکین و کارکنان شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: حق دریافت امتیاز هر خط تلفن، مبلغ 207 هزار و 100 تومان است که تمام مشترکین در سراسر کشور می‌توانند این مبلغ را به‌صورت نقدی پرداخت و یا به‌صورت اقساطی در ابتدا مبلغ 128 هزار و نهصد تومان آن را در زمان ثبت‌نام و بقیه را در 36 ماه به‌صورت ماهیانه پنج هزار و پانصد تومان اقساطی پرداخت کنند.

وی افزود: هزینه تمام‌شده کابل‌کشی و برقراری ارتباط خطوط تلفن مبلغی بسیار بیشتر از این است، اما شرکت مخابرات به‌منظور مشتری مداری و تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان در سراسر کشور با مبلغ ذکرشده اقدام به ارائه سرویس  تلفن ثابت می‌نماید.

***

 

 

1015220cookie-checkارائه‌ی سرویس‌های شرکت مخابرات ایران بر طبق تعرفه‌ی ابلاغی رگولاتوری است

نظرات بسته شده است.