مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیش ثبت نام واگذاری تلفن روستایی آغاز شد

مخابرات ما – آذری جهرمی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از آغاز ثبت نام مخابرات‌ ایران برای واگذاری تلفن‌ روستایی در سراسر کشور خبر داد.

مخابرات ما ( محمد – باشگاه خبرنگاران جوان) – محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با آغاز دهه فجر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از پیش ثبت نام واگذاری تلفن روستایی خبر داد.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

” مدتی پس از خصوصی‌سازی مخابرات، سرمایه‌گذاری در توسعه تلفن روستایی متوقف شده بود. مردم در سفرهای‌استانی خواستار تلفن بودند. دستور مردم انجام شد: از امروز همزمان با دهه‌ فجر، مخابرات‌ ایران ثبت‌ نام واگذاری تلفن‌ روستایی در سراسر کشور را آغاز کرد. دسترسی‌همگانی ⁩ ‏⁦ ”

***

1014130cookie-checkپیش ثبت نام واگذاری تلفن روستایی آغاز شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    کسانی که این ثبت نام را انجام داده اند، آیا تلفن واگذار و دایر شد؟ بنده دو سال پیش ثبت نام کردم اما تا کنون هیچ خبری نشده! لطفا اگه تجربیاتی تو این مورد دارین در میون بگذارید.

  2. مرغ آمین می گوید

    “آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

    ” مدتی پس از خصوصی‌سازی مخابرات، سرمایه‌گذاری در توسعه تلفن روستایی متوقف شده بود. مردم در سفرهای‌استانی خواستار تلفن بودند. دستور مردم انجام شد: از امروز همزمان با دهه‌ فجر، مخابرات‌ ایران ثبت‌ نام واگذاری تلفن‌ روستایی در سراسر کشور را آغاز کرد. دسترسی‌همگانی ⁩ ‏⁦ ”
    جناب وزیر ! شما که فرموده بودید مخابرات شرکتی خصوصی است و هیچ نظارت موثر و یا قدرت دستور دادن روی آن ندارید،البته راجع به حق کارکنان و بازنشستگان!

    گفته بودید که به شما ربطی ندارد!!

    چطور شد که در حرکتی که بار هزینه فراوانی هم دارد ” دستور مردم انجام شد ” !!!!???

    کارکنان و بازنشستگان هم جزو همین مردم هستند ، میتوانید شناسنامه تک تکشان را نگاه کنید و یا از ادارات استعلام کنید تا ببینید که از مردم ایران هستند و خارجی نیستند

    پس چرا حق مسلم و قانونی و تایید شده توسط تمام مراجع ذیربط قانونی ایشان دو سال بعد از خصوصی سازی به گروگان گرفته شده است!

    با اینهمه نامه و ملاقات و قانون و فریاد کارکنان و بازنشستگان و ملاقات با نمایندگان قانونی ما ( و بفرض اطلاع نداشتنتان! مطلع هم شدید) پس چرا هیچ اقدام موثری که جزو وظایف قانونیتان است را انجام نمیدهید !

    از مدرسه نداشتن فلان روستا خبر دارید ، اما از بدبختی و فلاکت کارمندان یک شرکت بزرگ زیر مجموعه تحت نظارت خودتان خبر ندارید !
    شرکتی که ۲۰% سهام آنرا مالکیت و سرپرستی میکنید و سود آنرا دریافت میکنید ، اما از حق پایمال شده کارکنان آن خود را بی اطلاع نشان می دهید !

    فکر میکنید این سود که دریافت میکنید حلال است !؟

    شرکتی که ۲۰% دیگر سهام آنرا بنام سهام عدالت سرپرستی میکنید
    مجموعا ۴۰% و دو نماینده دولت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران دارید ، چطور اطلاعی از قانون ندارید ، قانونی که حق کارکنان شرکت دولتی تبدیل به خصوصی شده را تایید و سهامداران عمده را مکلف به رعایت این حق و اجرای آن داشته است و شما را هم یکی از ناظرین این امر قرار داده است ، چطور از مسئولیت خود در قبال هزاران کارکنان و بازنشستگان مخابرات خبر ندارید!

    با این اظهارات در تمامی ظلمهای اعمال شده در گذشته و آینده بر کارکنان مظلوم مخابرات ، مستقیما مسئول هستید

  3. کیسه خلیفه می گوید

    وزیر چه کاره مخابرات ایرانه که از کیسه خلیفه میبخشه؟

نظرات بسته شده است.