مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها از شرایط و امتیازات بازنشستگی تشویقی.

مخابرات ما – امروز مطلع شدید که مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ماراتون بازنشستگی تشویقی-97 را پایان یافته اعلام کرد و متقاضیان می توانند از فردا در سایت Hr  ثبت نام کنند.

.

شرایط بازنشستگی تشویقی کاملا مشابه بازنشستگی معمولی است یعنی باید طبق قوانین جاری شامل بازنشستگی شده باشید.اما امتیازاتی که دریافت می کنید بیش از حالت عادی است.

این بازنشستگی شامل کلیه کارکنان اعم از کارشناسی یا لیسانس و بالاتر , همچنین کمتر از کارشناسی نیز می شود.

شنیده ها حاکی است تا این لحظه میزان پاداش تشویقی برای کارشناسی 20 روز, برای کاردانی 21 روز و برای کارمندی 22 روز به ازای هر سال خدمت در مخابرات است. این مقدار پاداش اعلام شده، کمی کمتر از سال گذشته است.در حقیقت هر سال مقداری از این پاداش کمتر شده تا کسی که یک سال زودتر می رود پاداش بیشتری بگیرد.

تاکید میکنم هنوز شرکت مخابرات ایران بطور رسمی میزان پاداش تشویقی و شرایط آن را اعلام نکرده است.آنچه در کادر بالا می بینید صرفا شنیده های نویسنده است.

فرزندان کارکنان تقریبا هر روز از ما سوال کرده اند از شرایط جایگزینی و اینکه آیا امسال نیز جایگزینی فرزند جزو پاداش هست یا خیر!

در این مورد از ابتدای سال گفتیم که شرایط مخابرات بطور کلی تغییر کرده و دیگر جایگزینی جزو پاداش ها نیست.

 

1013110cookie-checkشنیده ها از شرایط و امتیازات بازنشستگی تشویقی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
45 نظرات
  1. اکبر می گوید

    ۹بخ من فشار میا دن بازنشسته شوم ولی پاداش تشویقی بدن چشم اتاق سیستم مراگرفتن توخیابان میچرخم ۳۰راپرکزدم بخشنامه‌ای صادرکنیدباتشویقی بریم

  2. کریم فرزامی می گوید

    سلام همکاران محترم فقط یه جمله اگربعدازبازنشستگی هم میخواهیدکاربکنید پس آبرومندانه توهمین مخابرات کارکنید ولی اگه مثل من محتاج پول نیستید ومیخواهیدبعدبازنشستگی یه کم هم زندگی بکنیدوبگردیدو….پس بریدبه سلامت

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آقا کریم!
      کریم آقا!
      حرف حسابشما چی بود؟ نفهمیدم؟
      یعنی فهمیدم ها!
      اون منظور شما رو نفهمیدم!

  3. همشهری می گوید

    سلام تازه ت….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اصطلاحاتی که بکار بردین قابل انتشار نیست.
      حیف حرف درستتون …

  4. ناشناس می گوید

    باسلام
    مسولين حق دارند حق جايگزيني فرزندان را در ازاي بازنشستگي حذف فرمايند چون مثل خراسان رضوي اكثر مسولين سالهاست كه فرزندان وداماد و عروس و ديگر وابستگانشان را در قسمتهاي مختلف مشغول بكار نموده اند وديگر كسي را ندارند كه جايگزين نمايند دلم ميخواهد كسي بيايد و دراينخصوص تحقيقات نمايد

  5. ح می گوید

    الآن هم که طرح بازنشستگی را هم ابلاغ شد اما تبدیل وضعیت استخدامی سال ۹۲ هنوز به جایی نرسید.مهندس صدری عزیز فقط به صورت شفاهی تو جلسه پرسش و پاسخ در شیراز بود که فرمودند که طرح بازنشستگی را ابلاغ خواهند کرد که انجام شد اما تبدیل وضعیت را رسانه ای و مکتوب تو سایت مخابرات ایران و تهران ابلاغ نمودند اما هنوز اقدامی نشده است.چرا سر دبیر عزیز از گفتن واقعیت که انجامش میدهند یا خیر چیزی نمیگید؟؟؟؟

  6. ذره بین حقیقت یاب. می گوید

    با سلام
    همکاران و هم قطاران شرکت مخابرات ایران
    عزیزان و تاج سران در شرف بازنشستگی
    قصدی جز روشن تر کردن مطلب ندارم به پای جسارت و یا تحمیل عقیده نوشته نشود . مرا عفو بفرمائید.
    سقف پاداش بازنشستگی در هر بخش نامه با توجه به عدد و رقم اعلامی کمتر خواهد شد تا جایی که خروجی همکاران از شرکت به سمت صفر میل کند در این شرایط پاداش تشویقی حذف خواهد شد….
    چون توجیه اقتصادی نخواهد داشت، در حال حاضر با توجه به جمیع شرایط مبلغ پرداختی در سقف 70 الی 80 میلیون خواهد ماند البته چنین به نظر می رسد.
    تمام نظرات عزیزان همکار رو در مورد اقتصاد ملی و قدرت پول ریال کاملاً قبول دارم و چیزی که محاسبه میشه در ازای تشویق بازنشستگی مبلغ بسیار اندکی هست ولی 30 درصد هر چیزی بسیار بهتر از صفر درصد پاداش سال های آینده با احتمال بسیار اندکه…
    پس عقل و منطق حکم میکنه از این فرصت در ازای گرفتن هر پولی برای خروج از سیستم عزم رو جذب کرد.. قبل از اینکه بشه هیچی و یا اینکه برای همیشه قطع بشه این تشویقی…
    با توجه به این که برای هر بازنشسته حقوق بازنشستگی سر جای خودشه و تقریباً برابر حقوق زمان کار هست با اندکی تغییرات.حال از این رهگذر اگر کسی 5 میلیون عدد میانگین بازنشستگی اش بشود و یکصد و هفتاد میلیون هم جمع تشویقی و سنوات و غیره و ذلک بشود با محاسبه ی سود بانکی برای مجموع به مبلغ 7/125/0000 هزار خواهیم رسید که اگر حقوق زمان کار مبلغ 6/500/000 باشد 625/000هزار تومان هم از زمان کارش بیشتر دریافتی دارد که این شرایط لحاظ و عنوان شده بدترین شرایط است….(پول در هیچ کجا جز بانک سپرده گذاری نشود…)
    پس کسی اگر در جایی سرمایه گذاری نکند و فقط پولش را سپرده بانک کند ماهی 600/000 هزار تومان هم عائدی دارد نسبت به اوقات سر کار بودنش ؛ هر چند ناقابل است و من برای کسی چرتکه نمی اندازم اما در این شرایط پول کمی نخواهد بود و برابر حقوق یک کارگر با شرایط قانون کار به صورت نیمه وقت است .
    پس باز هم صرفه در گرفتن پول و گفتن خداحافظی است.
    هرچند بسیار ناشایست است که برای کسی تصمیم گرفت اما با حساب و کتاب بسیار ساده می توان به نفع داستان پی برد…..
    باز هم مرا ببخشید
    یا علی – ذره بین حقیقت یاب.

    1. ممقانی می گوید

      این فرمایش جنابعالی تشویق به قبول ظلم است. پس حق و حقوق قانونی چه می شود ماندن بر سر کار تنها امید همکاران برای احقاق حقوق از دست رفته است .مگر کشور بدون صاحب است خدا و دولتی هم وجود دارد

      1. ذره بین حقیقت یاب. می گوید

        ممقانی جان سلام
        فدای تو مگر نخوندی که نوشتم :
        هرچند بسیار ناشایست است که برای کسی تصمیم گرفت اما با حساب و کتاب بسیار ساده می توان به نفع داستان پی برد…..
        باز هم مرا ببخشید.
        در ابتدای سخن هم عرض کردم :
        قصدی جز روشن تر کردن مطلب ندارم به پای جسارت و یا تحمیل عقیده نوشته نشود . مرا عفو بفرمائید
        مگر چه گفتم که خاطرت را پریشان کردم؟
        اگر لحن بدی داشتم مرا ببخش. تحلیل ام را از حال حاضر نوشتتم و قصدم تحمیل عقیده نبود.
        اگر به مزاج شما نا خوش آمد باز هم مرا ببخش.
        این دسته گل هم تقدیم به شما که رنیدی از من.
        یا علی – ذره بین حقیقت یاب.

  7. کارشناس راه دور می گوید

    من یک کارشناسم وبیستم دی ماه رفتم تو۳۳ سال خدمت ، حالا اگرطبق پارسال بخواهندمرابازنشسته کنند،یعنی به ازای هرشش ماه دویاسه روزازتشویقی ام کم کنندکه این تشویقی بازنشستگی بدردنمیخوره ، تازه من دوسال پیش میبایدبازنشسته میشده ام واداره طرح بازنشستگی نداده ، حالامن چه تقصیری دارم که اداره طرح برای کارشناسان نداده است.
    موفق باشید…..

  8. دلسوز می گوید

    افسوس بر مملکتی و سازمانی که تمام دغدغه و سیاستش خلاصی از دست بهترین نیروهایش هست افسوس و صد افسوس که 30سال بهترین لحظه های عمرمان را گذاشتیم تا بهره آن را نو رسیده ها و از همه چیز بی خبر ها ببرند. این کامنت هم باشد یادگاری ما زحمت کشان عرصه مخابرات

  9. آگاه می گوید

    پولش را نقد بدهند و سالهای مازاد را کسر نکنند. استقبال می کنیم در غیر اینصورت به درد نمی خورد.

نظرات بسته شده است.