مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سایت مخابرات ایران: نشست هم اندیشی در مجلس با حضور مدیر عامل.

مخابرات ما- سایت شرکت مخابرات ایران در خبری نوشت نشست هم اندیشی مهندس صدری با مجلسی ها برگزار شد.جالب اینکه پس از جلسه نتایج حاصله کمتر شباهتی با هم اندیشی داشته است.این خبر را بخوانید.

پورتال مخابرات ایران- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله شرکت بر تعامل هر چه بیشتر و قوی‌تر با ارگان‌های قانون‌گذار به‌منظور تحقق ارتباطی فراگیر در حوزه ICT تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله شرکت بر تعامل هر چه بیشتر و قوی‌تر با ارگان‌های قانون‌گذار به‌منظور تحقق ارتباطی فراگیر در حوزه ICT تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در این دیدار که با همراهی اعضای هیئت‌مدیره شرکت و مدیران ارشد برگزار شد، با اشاره به روند اجرای برنامه‌ها در بخش‌های مختلف شرکت مخابرات ایران افزود: در حوزه شبکه، مشتریان، روابط عمومی، تجاری و فناوری اطلاعات و بخش‌های حقوقی و سرمایه انسانی، شاخص‌های کیفی و کمی نسبت به سال گذشته رشد قابل‌توجه ای پیداکرده است که  باهم اندیشی های صورت گرفته با نمایندگان مجلس و نهادهای قانون گذار،  مشکلات موجود نیز قابل‌حل است.

بر اساس این گزارش، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در این جلسه ضمن طرح سؤالات خود در حوزه‌های مختلف، بر حمایت همه‌جانبه مجلس شورای اسلامی از تمام بازیگران حوزه ICT و به خصوص شرکت مخابرات ایران به منظور توسعه و گسترش خدمات ارتباطی در سراسر کشور تاکید کردند.

 

1012950cookie-checkسایت مخابرات ایران: نشست هم اندیشی در مجلس با حضور مدیر عامل.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مرغ آمین می گوید

    ” سایت شرکت مخابرات ایران در خبری نوشت نشست هم اندیشی مهندس صدری با مجلسی ها برگزار شد.جالب اینکه پس از جلسه نتایج حاصله کمتر شباهتی با هم اندیشی داشته است.”

    منظور سایت شرکت مخابرات ایران از [ هم اندیشی ] را باید فهمید

    ایشان فکر میکنند که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هم مثل ما کارکنان که برده و بیچاره مخابرات شده ایم هستند که از ترس بریده شدن نان بخور و نمیرمان ، هر آنچه مدیران ارشد میفرمایند ، از ترس ، سر تکان داده و لبخند زنان (در حالیکه از درون میرویم و ناراحت و ناراضی هستیم ) و با احترام و سرما ایستاده تأیید میکنیم !
    نه ، نمایندگان ملت شریف ایران اگر حق و حقیقت و قانون برایشان روشن گردد نه ترسی از این صاحبان قدرت و نفوذ و زر و زور دارند و نه جلویشان لبخند زنان حرفشان را تایید خواهند کرد.

    نمایندگان محترم خود قانونگذارند و ارزش قانون و حقانیت عدالت را میدانند
    برای همین است که مدیران نماینده سهامدار عمده پیشاپیش جلسه مشترک به مجلس رفته بودند تا نمایندگان را [ هم اندیش خود ] کنند

    (هم اندیشی) از نظر مدیران زورمند ارشد مخابرات یعنی (اندیشیدن همه مثل مدیران پایمال کننده قانون)

  2. ناشناس می گوید

    باسلام..همانطور که وزیر محترم و مدیرعامل محترم قول داده اند که مطالبات بازنشستگان وشاغلان را پرداخت میکنیم..امید است که به قولشان وفا کنند ..جناب وزیر محترم ومدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران ما بازنشستگان شرکت مخابرات در وضعیت خیلی خیلی بدی داریم زندگی میکنیم..از بذل توجه شما سپاسگزاریم.وانتظار داریم به قول و وعهده خودتان عمل کنید ..تا خداوند از شما راضی باشد و ما بازنشستگان بیش از این شرمنده خانواده خود نباشیم..

نظرات بسته شده است.